vierailija
Vastaavaa itsereflektion kykyä voisi joku muukin täällä etsiä sisimmästään.Oikeasti hyvä että pystyt katsomaan asiaa rehellisesti etkä huijaa itseäsi.
Vastaavaa itsereflektion kykyä voisi joku muukin täällä etsiä sisimmästään.Oikeasti hyvä että pystyt katsomaan asiaa rehellisesti etkä huijaa itseäsi.
Häärijää Ja toivon mukaan ei ollut, mutta en menis vannomaan. Härtsä raukka painaa pitkää päivää ja puoliso vaan lumpustelee menemään.Tarkoitat varmaan Jereä, mutta ei B millään seksinhakemislomalla ole niin typerää juttua.
No ei ne hiukset siinä niin erotu, että siitä tulisi mieleen joku S ja varmaan jakelee randomisti niitä, joita tulee vastaan.No ei tunnu nyt haittaavan yhtään että on yhdistetty Sadieen kun jakelee fanartia missä Stephaniella on punaiset hiukset.
Täällä mitään valheita ruveta tukemaan, pölhö ajatuskin.Vastaavaa itsereflektion kykyä voisi joku muukin täällä etsiä sisimmästään.
Siis toi lumpusteluhan on aina ollut läppää, miten osa ei voi noita juttuja tajuta?Mistä on nyt Discord-mammat päätellyt, että B on ollut lumpustelemassa? Kytätty uusia seurattavia vai?
Ei ole kytätty, mutta ylipäätään tuon sanan maininta on loukkaavaa.Mistä on nyt Discord-mammat päätellyt, että B on ollut lumpustelemassa? Kytätty uusia seurattavia vai?
Ei ihme että joistain on tullut tosishippareita kun ovat tosissaan lukeneet niitä shippausjuttuja kuukausikaupalla.Siis toi lumpusteluhan on aina ollut läppää, miten osa ei voi noita juttuja tajuta?
Älä lue niitä juttuja jos niistä loukkaannut.Ei ole kytätty, mutta ylipäätään tuon sanan maininta on loukkaavaa.
Jos on läppää niin aika kauan on jo jaksanut asialle omistautua ja roikkuu täällä vielä lähes kellon ympäri.Mua häiritsee etten osaa sanoa onko ennustaja läppä vai tosissaan. Luulin olevani aika hyvä erottamaan.
HahahaOtetaas väliin tää ihana video🫶
Ite en oo discordissa, mutta sitä en ymmärrä, miksi niitten juttuja pitää jatkuvasti tänne tuoda? Ei tämä ole discordin ketjun uutispaikkaen ymmärrä miksi discordilaisilla menee niin tunteisiin et heidät mainitaan täällä mut varmistaa onneksi itselle sen ettei noin kuivakkaan ja defenssiherkkään porukkaan halua mukaan
Ylipäätään naiivia aikuisilta ihmisiltä olettaa, että kaikki kanavalle liittyvät olisivat mukana tosissaan ja omistautuneina pitämään sen jutut poissa muilta palstoilta. Se oli selvä juttu alusta asti, ettei näin olisi.en ymmärrä miksi discordilaisilla menee niin tunteisiin et heidät mainitaan täällä mut varmistaa onneksi itselle sen ettei noin kuivakkaan ja defenssiherkkään porukkaan halua mukaan
Pakko lukea, että pysyy ajan tasalla ajoittaisista K fanien solvauksista huolimatta.Älä lue niitä juttuja jos niistä loukkaannut.
No ehkä kannattaa vaan seurata bändin instaa sitten.Pakko lukea, että pysyy ajan tasalla ajoittaisista K fanien solvauksista huolimatta.
Sittenhän minulla jäisi kaikki keikkarapsatkin lukematta niinkuin nytkin kaikki K:n viimeisten keikkojen jutut on kirjoitettu vain tuonne, kun ei ole omaa instaa niin eipä tuosta niin paljoa irti saa, enemmän löytää jopa X ja Tumblr ja kyllä minua fanien jutut kiinnostaa. Niin ja luulen, että joksujenkin keikoista kirjoitetaan vaan tuonne, jos sama kaava jatkuu.No ehkä kannattaa vaan seurata bändin instaa sitten.
Itse yllätyin siitä, että nimimerkin takaa kirjoitellaan välillä niin tavallaan ikävää siellä discordissa ja sitten kuitenkin näissä ketjuissa valitettiin jostakin trollijutuista.Mä oon lakannut tuomasta uusia juttuja ja löytöjä tänne palstoille tai discordiin koska haluan gatekeepata niitä näiltä parilta mulkulta. Toki monesti joku muu niitä sitten linkkaa mutta muutama juttu on mitä ei ole tänne päätynyt.
Tämä on sääli meille muille, koska näiden linkkien kanssa perässä olen pitkään viihtynyt näissä palstoilla, koska aika ei yksinkertaisesti riitä hengaamaan kaikilla alustoilla. Kaipaan niitä humoristisia älynvälähdyksiä.Mä oon lakannut tuomasta uusia juttuja ja löytöjä tänne palstoille tai discordiin koska haluan gatekeepata niitä näiltä parilta mulkulta. Toki monesti joku muu niitä sitten linkkaa mutta muutama juttu on mitä ei ole tänne päätynyt.
Pisamat erottuu vallan hyvin.No ei ne hiukset siinä niin erotu, että siitä tulisi mieleen joku S ja varmaan jakelee randomisti niitä, joita tulee vastaan.
Vaikka, mutta B ei yhdistä fanitaidetta mitenkään S.Pisamat erottuu vallan hyvin.
Etkö oikeasti ymmärrä yhtään huumoria? Lumpustelulla varmaan viitattiin siihen, että julkaisi sieltä Lontoosta kuvia aika monen tyypin kanssa, ja näillä palstoilla tuon tyyppistä käytöstä on aina kutsuttu HUUMORILLA lumpusteluksi. Sehän oli jossain vaiheessa vähän niin kuin kisa, että kumpi lumpustelee enemmän ja paremmin, K vai B Ja sitten aina odotettiin, miten toinen vastaa lumpusteluihin.Discordissa mollattaan taas B:n olleen jollakin lumpustelulomalla, vaikka matka varmaan liittyi myös työhön ja eikö joku teksti viitannut, että olisi jo tullut kotiinkin?