vierailija
Totta, tätä piilomerkitystä en oo aina huomannutkaan.Ja myös pieruista, vaikka niissä ei lauleta niin.
Totta, tätä piilomerkitystä en oo aina huomannutkaan.Ja myös pieruista, vaikka niissä ei lauleta niin.
Höpö höpö, on sanonut best thing ever happened to me (takaisin K:lle), broski ja chimera.Ja Ksta on sanonut VAIN ystävä ja edelleen siitäkin jankataan.
Niin voi kirjoittaa, varmaan kuka vaan voi ei seksuaalinen suuntautuminen siihen liity. Ei tuossa vertailussa ole mitään pointtia.
Tunnustus: itse asiassa haluaisin hänen kaipaavan erästä suomalaista miestä ainakin silloin, kun ei ole tämän seurassa. Ensisijaisesti toki toivoisin, että saisi olla tämän seurassa koko ajan. Minä en kuitenkaan B:n tunteista päätä (tai kenenkään, edes omiani kun en voi määrätä), enkä halua uskoa muuhun kuin totuuteen. Tämän hetken todellisuudessa, tässä jossa valitettavasti elämme, kaikki viittaa siihen, että B:n romanttisen kaipauksen kohde on, tai on ainakin viime aikoina ollut, eräs nuori nainen.Nää niin kovasti haluais B:n kaipaavan jotakuta naista.
NäköjäänJa osaa suuresti näyttää haittaavan, jos Bojan kaipaa naista.
No ei, kukaan täällä ei ole lyhentänyt biisiä noin. S viittaa aina Sadieen.Häh? Jos kirjoittaa biisistä, eikä jaksa toistaa sanaa stephanie ja laittaa väliin, että S, kohtaan, jossa kaikille on selvää, että viittaa biisiin, niin se on silloin sekä Sadie, että se biisi
Bojanin kohdalla kirjoitti homosuuntautuen herkemmän biisin.Niin voi kirjoittaa, varmaan kuka vaan voi ei seksuaalinen suuntautuminen siihen liity. Ei tuossa vertailussa ole mitään pointtia.
Sanonut K:ta chimeraksi? Kantsii vaikka kerrata lukion äikän kurssit niin ehkä joskus opit edes alkeellisesti tulkitsemaan viittauksia ja lyriikkaa.Höpö höpö, on sanonut best thing ever happened to me (takaisin K:lle), broski ja chimera.
No ei todellakaan viittaa.Tunnustus: itse asiassa haluaisin hänen kaipaavan erästä suomalaista miestä ainakin silloin, kun ei ole tämän seurassa. Ensisijaisesti toki toivoisin, että saisi olla tämän seurassa koko ajan. Minä en kuitenkaan B:n tunteista päätä (tai kenenkään, edes omiani kun en voi määrätä), enkä halua uskoa muuhun kuin totuuteen. Tämän hetken todellisuudessa, tässä jossa valitettavasti elämme, kaikki viittaa siihen, että B:n romanttisen kaipauksen kohde on, tai on ainakin viime aikoina ollut, eräs nuori nainen.
No kun nimenomaan ei viittaa, naisjuorut ja väärät luulot on kovinkin häirinneet.Tunnustus: itse asiassa haluaisin hänen kaipaavan erästä suomalaista miestä ainakin silloin, kun ei ole tämän seurassa. Ensisijaisesti toki toivoisin, että saisi olla tämän seurassa koko ajan. Minä en kuitenkaan B:n tunteista päätä (tai kenenkään, edes omiani kun en voi määrätä), enkä halua uskoa muuhun kuin totuuteen. Tämän hetken todellisuudessa, tässä jossa valitettavasti elämme, kaikki viittaa siihen, että B:n romanttisen kaipauksen kohde on, tai on ainakin viime aikoina ollut, eräs nuori nainen.
On, ja se sana oli yhdeltä käyttötarkoitukseltaan tietyntyyppinen rakkaus.Sanonut K:ta chimeraksi? Kantsii vaikka kerrata lukion äikän kurssit niin ehkä joskus opit edes alkeellisesti tulkitsemaan viittauksia ja lyriikkaa.
Mitä helvettiä minä luen?Bojanin kohdalla kirjoitti homosuuntautuen herkemmän biisin.
Tätä samaa oon miettinyt koko aamun, mut on tää omanlaista viihdettäMitä helvettiä minä luen?
Höpö höpö, on sanonut best thing ever happened to me (takaisin K:lle), broski ja chimera.
Bojanin kohdalla kirjoitti homosuuntautuen herkemmän biisin.
&Discordissa mollattaan taas B:n olleen jollakin lumpustelulomalla, vaikka matka varmaan liittyi myös työhön ja eikö joku teksti viitannut, että olisi jo tullut kotiinkin?
Oikeasti hyvä että pystyt katsomaan asiaa rehellisesti etkä huijaa itseäsi.Tunnustus: itse asiassa haluaisin hänen kaipaavan erästä suomalaista miestä ainakin silloin, kun ei ole tämän seurassa. Ensisijaisesti toki toivoisin, että saisi olla tämän seurassa koko ajan. Minä en kuitenkaan B:n tunteista päätä (tai kenenkään, edes omiani kun en voi määrätä), enkä halua uskoa muuhun kuin totuuteen. Tämän hetken todellisuudessa, tässä jossa valitettavasti elämme, kaikki viittaa siihen, että B:n romanttisen kaipauksen kohde on, tai on ainakin viime aikoina ollut, eräs nuori nainen.
Lumpusteli muiden miesten kanssa, kun Härtsä oli töissä.Discordissa mollattaan taas B:n olleen jollakin lumpustelulomalla, vaikka matka varmaan liittyi myös työhön ja eikö joku teksti viitannut, että olisi jo tullut kotiinkin?
Miksi edelleen tuot näitä tänne???Discordissa mollattaan taas B:n olleen jollakin lumpustelulomalla, vaikka matka varmaan liittyi myös työhön ja eikö joku teksti viitannut, että olisi jo tullut kotiinkin?
Ei ole chimera symboloi mitään rakkautta. Viittaa siihen kuvaan kun siinä näyttää että K, Joost ja B ovat sulautuneet yhdeksi.On, ja se sana oli yhdeltä käyttötarkoitukseltaan tietyntyyppinen rakkaus.
No niin tulihan sieltä päivän Discord-uutisetkin.Discordissa mollattaan taas B:n olleen jollakin lumpustelulomalla, vaikka matka varmaan liittyi myös työhön ja eikö joku teksti viitannut, että olisi jo tullut kotiinkin?
No ei tunnu nyt haittaavan yhtään että on yhdistetty Sadieen kun jakelee fanartia missä Stephaniella on punaiset hiukset.No kun nimenomaan ei viittaa, naisjuorut ja väärät luulot on kovinkin häirinneet.
Tarkoitat varmaan Jereä, mutta ei B millään seksinhakemislomalla ole niin typerää juttua.Lumpusteli muiden miesten kanssa, kun Härtsä oli töissä.
AikamoistaLumpusteli muiden miesten kanssa, kun Härtsä oli töissä.