vierailija
B on sanonut ystävä ja kollega, kuinkahan monta kertaa tämäkin nyt täytyy toistaa.Tuohan on vaan oma oletuksesi että kaverina,
B on sanonut ystävä ja kollega, kuinkahan monta kertaa tämäkin nyt täytyy toistaa.Tuohan on vaan oma oletuksesi että kaverina,
Ja myös pieruista, vaikka niissä ei lauleta niin.Aika moni biisi kertoo kaipauksesta vaikka niissä ei lauleta noin.
Joo, mä en kestä, naurattaa tää keskustelu niin kovastiAika moni biisi kertoo kaipauksesta vaikka niissä ei lauleta noin.
Nimenomaan taitava laulunkirjoittaja osaa tehdä ikävöinnistä biisin jossa ei käytetä noita mainitsemiasi esimerkkejä.Vertailin vain niihin heteromiesten kirjoittamiin biiseihin, joissa lyriikoissa on "saisinpa sinut takaisin" tai "haluan sinut takaisin" tai "tule takaisin" että tässä ei sellaista ole.
Otetaas väliin tää ihana video🫶
No tuskinpa sitten olet perillä mistään foliohatuista.En seurannut mutta siltä ei oikein voinut välttyä tietyissä internetin kolkissa.
Ai stana. Tää oli pskin perustelu ikinä. Heteromiehetkö kirjoittaa identtisiä biisejä kaipauksestaan. Sä et oot tainnu paljon musiikkia kuunnella.Vertailin vain niihin heteromiesten kirjoittamiin biiseihin, joissa lyriikoissa on "saisinpa sinut takaisin" tai "haluan sinut takaisin" tai "tule takaisin" että tässä ei sellaista ole.
Nää niin kovasti haluais B:n kaipaavan jotakuta naista.Joo, mä en kestä, naurattaa tää keskustelu niin kovasti
Tietenkin voi tehdä, mutta silloin se on vain biisi, ei mikään syvä rakastuminen henkilöön, josta kappale on.Nimenomaan taitava laulunkirjoittaja osaa tehdä ikävöinnistä biisin jossa ei käytetä noita mainitsemiasi esimerkkejä.
Olen hyvinkin perillä.No tuskinpa sitten olet perillä mistään foliohatuista.
En mä sanonut, että kirjoittavat vain, luit taas väärin. vaan vertasin vain niihin kappaleisiin, joihin heterot miehet ovat noin kirjoittaneet.Ai stana. Tää oli pskin perustelu ikinä. Heteromiehetkö kirjoittaa identtisiä biisejä kaipauksestaan. Sä et oot tainnu paljon musiikkia kuunnella.
Ja Ksta on sanonut VAIN ystävä ja edelleen siitäkin jankataan.B on sanonut ystävä ja kollega, kuinkahan monta kertaa tämäkin nyt täytyy toistaa.
🫠Tietenkin voi tehdä, mutta silloin se on vain biisi, ei mikään syvä rakastuminen henkilöön, josta kappale on.
Tietenkin voi tehdä, mutta silloin se on vain biisi, ei mikään syvä rakastuminen henkilöön, josta kappale on.
No mä voin sitten verrata kymmeneen HETERON miehen kirjoittamaan jossa ei lauleta noin.En mä sanonut, että kirjoittavat vain, luit taas väärin. vaan vertasin vain niihin kappaleisiin, joihin heterot miehet ovat noin kirjoittaneet.
Ja osaa suuresti näyttää haittaavan, jos Bojan kaipaa naista.Nää niin kovasti haluais B:n kaipaavan jotakuta naista.
Häh? Jos kirjoittaa biisistä, eikä jaksa toistaa sanaa stephanie ja laittaa väliin, että S, kohtaan, jossa kaikille on selvää, että viittaa biisiin, niin se on silloin sekä Sadie, että se biisiKukaan ei puhu Stephaniesta lyhenteellä S, S tarkoittaa vain ja ainoastaan Sadie, mitähän sinäkin oikein yrität selittää?
Ai stana. Tää oli pskin perustelu ikinä. Heteromiehetkö kirjoittaa identtisiä biisejä kaipauksestaan. Sä et oot tainnu paljon musiikkia kuunnella.
En mä sanonutkaan, että hetero mies kirjoittaa rakkauslauluun vain noin. Vaan että tuossa ei ole kirjoitettu niin, vaikka hetero mies kyllä niinkin biisiin voisi kirjoittaa.No mä voin sitten verrata kymmeneen HETERON miehen kirjoittamaan jossa ei lauleta noin.
Olin kyllä samaa mieltä tuon edellisen kanssa.Nää niin kovasti haluais B:n kaipaavan jotakuta naista.
Luetun ymmärtäminen? "Vertailin vain niihin heteromiesten kirjoittamiin biiseihin, joissa lyriikoissa on "saisinpa sinut takaisin" tai "haluan sinut takaisin" tai "tule takaisin" että tässä ei sellaista ole."Ai että kaikkien pitäis käyttää noita samoja sanoja jos biisissä on kaipausta? Aika tylsäksi menis biisitarjonta jos asioita ei vois muulla tavoin kuvailla.
RomanttistaOtetaas väliin tää ihana video🫶
Ei ole sanonut yhtään mitään vain, käytös osoittaa kiinnostumisen pohtimisen suuntaan.Ja Ksta on sanonut VAIN ystävä ja edelleen siitäkin jankataan.
Eli syvän rakastumisen voi ilmaista vain noilla esiin tuomillasi laineilla?Tietenkin voi tehdä, mutta silloin se on vain biisi, ei mikään syvä rakastuminen henkilöön, josta kappale on.
Niin voi kirjoittaa, varmaan kuka vaan voi ei seksuaalinen suuntautuminen siihen liity. Ei tuossa vertailussa ole mitään pointtia.En mä sanonutkaan, että hetero mies kirjoittaa rakkauslauluun vain noin. Vaan että tuossa ei ole kirjoitettu niin, vaikka hetero mies kyllä niinkin biisiin voisi kirjoittaa.