K/B-komposti

• Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Mikä ongelma siinä on? Mulle se ei ainakaan ole minkäänlainen ongelma! Eikä se, miksi joku ihminen pohtii jotakuta toista täällä, kun kyse on todellakin vain pohdinnasta, kun kaikki tietää, ettei kukaan tiedä asiaa!
Onkohan tää ongelma lähinnä sulle?
Mua lähinnä ärsyttää asian tuo totena esittäminen. ”Heteroita ovat molemmat” ei ole mitään pohdintaa. Samat tyypit väittävät täällä myös säännöllisesti, että B on kiinnostunut miehistä. Eli kyllä kovasti ainakin uskovat nämä asiat tietävänsä.
-eri

vierailija
Joo hienoja on. Erityisesti asut ja kuvauspaikat on vaikuttavia. Ja Kris on upea aina. Ehkä Damon sai kuitenkin kasvoille enemmän ilmettä. Mut noissa on tietysti tuo muoti enemmän keskiössä, kun taas Damonilla henkilö.
Damonin omissa kuvissa (siis ei mainoksissa yms tilatuissa) on kai useimmiten keskiössä tarina tai tunne. Esim sadien ja sonnyn kuvista se selitti kuvien kertovan jotain ystävyyteen liittyvää ja mainitsi että sadie edustaa kuvissa häntä itseään.

vierailija
Mammat täällä vääntää, mille festareille niiden pitäis tulla. Tällä hetkellä ovat heidän mielestään tulossa lähes kaikille ja Tallinnaan, jonne suunnitellaan kimppakanoottia. Sen lisäksi pitäisi esiintyä päivällä, jotta pääsisi ajoissa nukkumaan. Myös junien ja bussien aikatauluja on selvitelty. Pohjoinen on hankala lokaatio joillekin ja joku taas pelkää pk-seudun rikollisuutta. Tässä referoiden tämä päivä.
Mahtava yhteenveto!

vierailija
Se Ylex:n sivu taitaa olla vanha, en usko että sitä kautta menee enää toiveet perille. Olisko instagramviestit tai sitten se Ylex:n WhatsApp-numero ok paikka laittaa toivetta?
Mä mietin kanssa, että jos vaan laittaisi viestin tuon instasivun kautta? Jos ei ole muuta selkeää musatoivepaikkaa, niin luulisi että tuonne voi laittaa. Sama radio Novan kanssa.

Radio Helsingin verkkosivuilla on selkeä ”viesti studioon” -painike sivun ylälaidassa. Sieltä laitoin yöradioon ja johonkin muuhunkin ohjelmaan voisi laittaa, pitää vaan katsoa mikä/mitkä olis sopivia.

vierailija
Mikä ongelma siinä on? Mulle se ei ainakaan ole minkäänlainen ongelma! Eikä se, miksi joku ihminen pohtii jotakuta toista täällä, kun kyse on todellakin vain pohdinnasta, kun kaikki tietää, ettei kukaan tiedä asiaa!
Onkohan tää ongelma lähinnä sulle?
Olettaminen on ongelma kyllä todella monelle. Google toi useita tuloksia tällä haulla mut tässä nyt tällainen helposti ymmärrettävä artikkeli https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/asiantuntija-nimeaa-tavalliset-virheet-jotka-loukkaavat-sateenkaarivakea-ethan-toimi-nain/8181428#gs.hg5xo1

vierailija
Mua lähinnä ärsyttää asian tuo totena esittäminen. ”Heteroita ovat molemmat” ei ole mitään pohdintaa. Samat tyypit väittävät täällä myös säännöllisesti, että B on kiinnostunut miehistä. Eli kyllä kovasti ainakin uskovat nämä asiat tietävänsä.
-eri
Mä sanon aina, että todennäköisesti heteroita. Ihan varmahan ei ilmeisesti voi olla edes henkilö itse.

vierailija
Damonin omissa kuvissa (siis ei mainoksissa yms tilatuissa) on kai useimmiten keskiössä tarina tai tunne. Esim sadien ja sonnyn kuvista se selitti kuvien kertovan jotain ystävyyteen liittyvää ja mainitsi että sadie edustaa kuvissa häntä itseään.
Sitä oikeastaan tarkoitinkin, että nuo Ursan kuvat on enemmän muotikuvia ja Damonilla tulee enemmän ne kasvojen ilmeet ja tunteet esiin.

vierailija
Olettaminen on ongelma kyllä todella monelle. Google toi useita tuloksia tällä haulla mut tässä nyt tällainen helposti ymmärrettävä artikkeli https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/asiantuntija-nimeaa-tavalliset-virheet-jotka-loukkaavat-sateenkaarivakea-ethan-toimi-nain/8181428#gs.hg5xo1
Täällä puhuminen ei ole puhumista henkilöille itselleen. En tajua miksi jollekin on toisten arvailut aiheesta noin iso ongelma.

vierailija
Mä mietin kanssa, että jos vaan laittaisi viestin tuon instasivun kautta? Jos ei ole muuta selkeää musatoivepaikkaa, niin luulisi että tuonne voi laittaa. Sama radio Novan kanssa.

Radio Helsingin verkkosivuilla on selkeä ”viesti studioon” -painike sivun ylälaidassa. Sieltä laitoin yöradioon ja johonkin muuhunkin ohjelmaan voisi laittaa, pitää vaan katsoa mikä/mitkä olis sopivia.
Tuo Radio Helsingin aamut kuulostaisi ihan sopivalta! Meneeköhän nuo viestit tuosta viesti studioon painikkeesta kaikille, vai pitäiskö laittaa silloin kun ohjelma on menossa. 🤔

vierailija
Toi oli oikein tuollainen vaikeilijoiden raamattu, koottuna kaikki ongelmat, joita heistä on kiva aiheuttaa normaaleille! 🤣

vierailija
Täällä puhuminen ei ole puhumista henkilöille itselleen. En tajua miksi jollekin on toisten arvailut aiheesta noin iso ongelma.
Olettaminen kenestä tahansa ulkopuolisestakin on ongelma, koska ne oletukset kohdistuu siten myös meihin muihin keskustelijoihin. Jos jotkut vibat ja huokumiset on olevinaan varmoja merkkejä jonkinlaisesta seksuaalisuudesta, se toisaalta ohjaa kaikki samoin käyttäytyvät (tai mitä se huokuminen ikinä onkaan) siihen yhteen seksuaalisuuden karsinaan, ja toisaalta taas jättää ulkopuolelle ne, jotka eivät toteuta sitä mielikuvaa. Homon tai heteron ei tarvitse olla jonkin tietynlainen, bi- tai panseksuaalin ei myöskään.

vierailija
Sama. Damonin tyyliin näyttää kuuluvan pimeys, synkkyys ja ahdistus, ja kaikki kuvausten kohteet menettävät oman persoonallisuutensa. Näissä näkyy Kris, eikä vain valokuvaaja.
Damon siis pyrkiikin kuvaamaan tunnetta eikä sitä kohdetta. Ne kuvauksen kohteet on siinä ilmentämässä jotain hänen kertomaa tarinaa, ja ne selvästikin on synkkiä ja pimeitä.

vierailija
Normi päivä. Nyt siirrytty seuraavaan lempiaiheeseen miettimään kuka on homo ja kuka ei. Ja vielä jotkut väittää, että täällä ei olisi hauskaa
Tämähän menee ihan sujuvasti jo. 🤣 Samassa ketjussa voi puhua valokuvista yms ja muut viestit ohittaa sujuvasti.
Oikeasti noille ikuisuusaiheelle voisi vaatia, että viestin alkuun laitetaan jokin symboli. 👦❤👱‍
Voisi nopeampaa ohitella ne.

Yhteistyössä