K/B-komposti

• Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Nyt on kyllä Madame cyka tehny ikävän videon tiktokkiin. Vaikka kris puhuikin avoimesti tyttöystävästä, ei musta oo ihan ok julkaista siitä kuvia joita ei oo esim sen omassa instassa tai muuten sen itsensä postaamina.

vierailija
Oli huppari kenen tahansa, niin ei pidä paikkaansa, että B olis muutenkaan vaihdellut paitaa joka päivä. Ainakin se vihreä neule, joka oli Kultsan soundcheckissä oli päällä monessa muussakin kaupungissa, samoin se harmaa villapaita, joka oli päällä K:n vanhempien luona.
Awww, Knvanhempien luona. Ajatelkaa, että ne on olleet sielläkin. Jotenkin käsittämätöntä.

vierailija
Mua näistä jutuista ärsyttää eniten se, joissa B:stä luodaan kuva säälittävänä raasuna, joka epätoivoisesti roikkuu varatun suomalainen miehen perässä, joka ei tule hänelle antamaan koskaan vastakaikua eli Kärtsässä. Olkoot B sitten vaikka aseksuaali tai kukasta toiseen liitelevä perhonen, joka etsii sitä oikeaa kukkaa, mutta kaikista sairain skenaario on kuitenkin se, että hän roikkuisi K:n perässä.
Erikoinen kirjoitus, näissä näkemyksissä ei ole mitään sairasta, minun silmään enemmän jotkut S kirjoitukset tuntuneet sairaalloisilta, rakastumiselleenhan ihminen ei mitään voi ja se saa tekemään erikoiseltakin tuntuvia asioita. Lisäksi B on voinut saada myös vastakaikua, mehän emme näistä asioista oikein mitään voi tietää.

vierailija
Erikoinen kirjoitus, näissä näkemyksissä ei ole mitään sairasta, minun silmään enemmän jotkut S kirjoitukset tuntuneet sairaalloisilta, rakastumiselleenhan ihminen ei mitään voi ja se saa tekemään erikoiseltakin tuntuvia asioita. Lisäksi B on voinut saada myös vastakaikua, mehän emme näistä asioista oikein mitään voi tietää.
🙄🙄🙄🙄

vierailija
Ihan oikeasti. Susta olisi vain ihanaa, jos Bojan roikkuisi epätoivoisesti kiinni varatussa miehessä, jolta ei tule ikinä samaan vastakaikua.

Yhteistyössä