vierailija
Onko toi b:n stoorissa oleva näyttelijä näkynyt ennenkin sen kanssa jossain? Näyttää tutulta mutta en osaa yhdistää sitä nyt mihinkään tiettyyn juttuun.
Ihanasti kirjoitettu, mä luulen kans, et B oli K:n perään, mutta sai pakit.Saattoi olla ajatuksia Kärtsänkin suhteen, mutta hän vaan lenteli Joostin kanssa romanttisia helikopterilentoja toisiensa sisäreisistä kiinni pitäen. Ja B yritti vielä oman keikkansa aikana, mutta totesi pelin olevan menetetyn ja käänsi katseensa Härtsään. Ja mitä hän näkikään
Saattoi olla ajatuksia Kärtsänkin suhteen, mutta hän vaan lenteli Joostin kanssa romanttisia helikopterilentoja toisiensa sisäreisistä kiinni pitäen. Ja B yritti vielä oman keikkansa aikana, mutta totesi pelin olevan menetetyn ja käänsi katseensa Härtsään. Ja mitä hän näkikään
Oli huppari kenen tahansa, niin ei pidä paikkaansa, että B olis muutenkaan vaihdellut paitaa joka päivä. Ainakin se vihreä neule, joka oli Kultsan soundcheckissä oli päällä monessa muussakin kaupungissa, samoin se harmaa villapaita, joka oli päällä K:n vanhempien luona.Hmm, B oli Pariisiin asti vaihdellut paitaa joka päivä, mutta siitä eteenpäin ei pukeutunut muuhun kuin siihen huppariin
Olipas paha kirjoitusvirhe taas, kun S ja K meni sekaisin.Ihanasti kirjoitettu, mä luulen kans, et B oli K:n perään, mutta sai pakit.
Niin ihanan romanttistaSaattoi olla ajatuksia Kärtsänkin suhteen, mutta hän vaan lenteli Joostin kanssa romanttisia helikopterilentoja toisiensa sisäreisistä kiinni pitäen. Ja B yritti vielä oman keikkansa aikana, mutta totesi pelin olevan menetetyn ja käänsi katseensa Härtsään. Ja mitä hän näkikään
Oli jossain hyväntekeväisyyskonsertissa viime vuonna. Ehkä tulvauhrien hyväksi tmsOnko toi b:n stoorissa oleva näyttelijä näkynyt ennenkin sen kanssa jossain? Näyttää tutulta mutta en osaa yhdistää sitä nyt mihinkään tiettyyn juttuun.
Joo näkyi samoja neuleita eri kaupungeissa mutta vaihteli niitä päivittäin eikä ollut samaa kahtena päivänä peräkkäin kunnes asui the hupparissa loppukiertueen.Oli huppari kenen tahansa, niin ei pidä paikkaansa, että B olis muutenkaan vaihdellut paitaa joka päivä. Ainakin se vihreä neule, joka oli Kultsan soundcheckissä oli päällä monessa muussakin kaupungissa, samoin se harmaa villapaita, joka oli päällä K:n vanhempien luona.
Ja siitä ettei suhteesta tullut mitään.Keväällä se olikin kiinnostava asia, mutta ei enää tarvi miettiä huppareita, kun on kokonainen biisi S-rakastumisesta.
No jos kappaletta katsoo niin mitään suhdetta ei edes ollut.Ja siitä ettei suhteesta tullut mitään.
Mutta olipa hyvin keksitty Bn puolelta ne pisamat, niillä sai tän kuuluisuuden näppärästi sisällytettyä biisiin ja ehkä siitä jutusta sit kuitenkin oli vähän urallekin hyötyä.Ja siitä ettei suhteesta tullut mitään.
Oli myös peräkkäisinä päivinä, esim. Riiassa ja Vilnassa. Loppukiertueesta ei ollut edes enää puhtaita esiintymisvaatteita, vaan fanien antamia paitoja ja omaa merchiä, eli ei ihme jos ei ollut muitakaan vaatteita.Joo näkyi samoja neuleita eri kaupungeissa mutta vaihteli niitä päivittäin eikä ollut samaa kahtena päivänä peräkkäin kunnes asui the hupparissa loppukiertueen.
Ja pisamia ei sitten ole muilla? Edes moni fani ei yhdistä sitä näin kuin luulet, eikä varsinkaan kukaan random kuulija. Eli mitään hyödyn hakua ei tässä mielestäni ole B:n ja joksujen puolelta, enkä usko B:n tälläistä ajatelleen ollenkaan.Mutta olipa hyvin keksitty Bn puolelta ne pisamat, niillä sai tän kuuluisuuden näppärästi sisällytettyä biisiin ja ehkä siitä jutusta sit kuitenkin oli vähän urallekin hyötyä.
Katoin että se on ollut jonkun musaohjelman juontajat pitkään. En kyllä tiedä onko enää joksujen aikana ollut siinä kun näyttää olevan kovin kansainvälinen ura sillä.Oli jossain hyväntekeväisyyskonsertissa viime vuonna. Ehkä tulvauhrien hyväksi tms
Veikkaan pinkkiä, aiemman hupparikohun vuoksi varmaan pitää nyt tiukasti yksityisenä.Onkohan B:llä pinkki vai keltainen H-huppari, joka päällä nukkuu?
Onko Joksutkin susta raukkoja, koska tykkäävät valvoa myöhään ja nukkua puolille päiville? Puolet ihmistä on iltavirkkuja ja yökukkujia, Joksut tuntuvat kuuluvan myös heihin.No onhan. Ei kukaan normaali valvo tuohon aikaan vaan ne raukat vain joiden työ pakottaa. Eikä se tee tuosta festarien loppumiskellonajasta kellonaikana sen normaalimpaa.
Oishan se fiksumpaa vaihdella paria villaneuletta joka päivä kun villa on itsestään puhdistuva materiaali kuin marinoitua samassa hupparissa.Oli myös peräkkäisinä päivinä, esim. Riiassa ja Vilnassa. Loppukiertueesta ei ollut edes enää puhtaita esiintymisvaatteita, vaan fanien antamia paitoja ja omaa merchiä, eli ei ihme jos ei ollut muitakaan vaatteita.
Noh plääh sulle. K tykkää isotissisistä naisista.*K. Kylläpä sulla nyt näitä virheitä syntyy.
Mä taas olen varma, että B oli kokoajan kiinnostunut Härtsästä. Ystävystyi K:n kanssa, jotta pääsi lähelle Härtsää.Ihanasti kirjoitettu, mä luulen kans, et B oli K:n perään, mutta sai pakit.
Aikamoisia kirjoitusvirheitä taas. Kannattaisi nyt lopettaa se kirjoittelu, kun ei sieltä mitään järkevää näytä tulevan.Mä taas olen varma, että B oli kokoajan kiinnostunut Härtsästä. Ystävystyi K:n kanssa, jotta pääsi lähelle Härtsää.
VR ajaa kyllä yöjunat etelän ja pohjoisen välillä ihan säännöllisesti ja ilman festareitakin.Kyllä se on ihan normaalia että festarit kesällä kestää kahteen. Sitten ajetaan poikkeusaikataululla yöjuna tuon ajankohdan jälkeen.
Pinkki on munkin veikkausVeikkaan pinkkiä, aiemman hupparikohun vuoksi varmaan pitää nyt tiukasti yksityisenä.
Mulla oli siis mielessä ylimääräiset junavuorot ja miksi sellaisia ei välttämättä järkätä esim. klo 20 festareiden yhteyteen.VR ajaa kyllä yöjunat etelän ja pohjoisen välillä ihan säännöllisesti ja ilman festareitakin.