vierailija
Huppari teki paluun. Mutta eihän siinä nyt mitään ihmeellistä olisi, jos B piti Sn hupparia. Mikä tarve joillain on kiistää. Ei se mitään muuta.
Etkö sä vieläkään käsitä, että ne hupparin narut oli pelkkää läpän heittoa. Otat vähän liian tosissasi sen B:n puolustamisen, etkä selvästikään ymmärrä keskustelun ja huumorin eri sävyjä sekä vivahteita.No eikö B itse oo nimenomaan podcastissa sanonut, että häntä haittaa se, että hänen väitetään olleen ties missä ties kenen kanssa. Eli just nää suhdespekulaatiot.
Älä valehtele, kun asia jo aikanaan paljastui. Eiköhän B:lläkin riitä huppareita ihan omasta takaa.Se oli täsmälleen sama huppari. Kyllä, tutkin milli milliltä useasta eri kuvasta ja videoilta, kuten ilmeisesti moni muukin, koska oli pakko varmistaa. Täsmälleen sama.
Mikä ihmeen lappu? Ei siinä mitään lappua ollut. Se oli muuten musta se huppari, harmaalla vuorikankaalla.No ei ollut, harmaita huppareita pilvin pimein ja oli erilainen lappu siinä.
Kun ei pitänyt, aivottomien ihmisten keksintöä.Huppari teki paluun. Mutta eihän siinä nyt mitään ihmeellistä olisi, jos B piti Sn hupparia. Mikä tarve joillain on kiistää. Ei se mitään muuta.
B jätti just Härtsän ja alkoi seurustelemaan hupparin narujen kanssa.Tekeeköhän huppari vielä paluun?
Älä itse valehtele. Sehän oli sama huppari, kaikki yksityiskohdat täsmäsi.Älä valehtele, kun asia jo aikanaan paljastui. Eiköhän B:lläkin riitä huppareita ihan omasta takaa.
Hmm, B oli Pariisiin asti vaihdellut paitaa joka päivä, mutta siitä eteenpäin ei pukeutunut muuhun kuin siihen huppariinÄlä valehtele, kun asia jo aikanaan paljastui. Eiköhän B:lläkin riitä huppareita ihan omasta takaa.
Se ei ollut huumoria nähnytkään muidenkaan ihmisten mielestä.Etkö sä vieläkään käsitä, että ne hupparin narut oli pelkkää läpän heittoa. Otat vähän liian tosissasi sen B:n puolustamisen, etkä selvästikään ymmärrä keskustelun ja huumorin eri sävyjä sekä vivahteita.
Ei taida riittää, kun pitää naisilta lainata.Älä valehtele, kun asia jo aikanaan paljastui. Eiköhän B:lläkin riitä huppareita ihan omasta takaa.
Muiden? Eli sun ja jonkun toisen tosikon mielestä.Se ei ollut huumoria nähnytkään muidenkaan ihmisten mielestä.
No ne nyt saattoi olla kenen tahansa tuoksut, Bojan varmaan halaili se päällä muitakin kuin sua. Mutta kyllä se Sadien huppari oli.Mä halasin Bojania se huppari päällä ja se tuoksui vähän naisten hajuvedeltä.
Mulla myös, mutta ei samanlainen kuin B:llä ja S:llä.Mulla on muuten musta huppari päällä, jos täällä nyt keskustellaan huppareista
NooooB jätti just Härtsän ja alkoi seurustelemaan hupparin narujen kanssa.
Ei täsmännyt ja piste. Tästäkö väitellään tämä päivä sitten.Älä itse valehtele. Sehän oli sama huppari, kaikki yksityiskohdat täsmäsi.
Tämäkin, piti viikon putkeen samaa hupparia, vaikka muitakin paitoja oli mukana.Hmm, B oli Pariisiin asti vaihdellut paitaa joka päivä, mutta siitä eteenpäin ei pukeutunut muuhun kuin siihen huppariin
Ehdottomasti. Bhupparin nyörit.Ei täsmännyt ja piste. Tästäkö väitellään tämä päivä sitten.
Ei ollut, tämä on juuri sitä B:tä loukkaavaa juoruamista.No ne nyt saattoi olla kenen tahansa tuoksut, Bojan varmaan halaili se päällä muitakin kuin sua. Mutta kyllä se Sadien huppari oli.
Miltäköhän se haisi parin pvän jälkeenTämäkin, piti viikon putkeen samaa hupparia, vaikka muitakin paitoja oli mukana.
Mikä seksipeto se siellä luuraa.Mulla on muuten musta huppari päällä, jos täällä nyt keskustellaan huppareista
Ei sulla mitään todisteita ole, kunhan huutelet!B jätti just Härtsän ja alkoi seurustelemaan hupparin narujen kanssa.
Sun täytyis nyt pystyä kertomaan, mitkä yksityiskohdat ei täsmänneet, kun noin väität. Hupparin malli, koko, väri, vuorikangas, taskut, narujen pituus, narujen solmut, vetoketju, kaikki täsmäsi. Ja ei muuten olla kyseistä huppari nähty ennen sitä viikkoa eikä sen jälkeen Bn päällä.Ei täsmännyt ja piste. Tästäkö väitellään tämä päivä sitten.