vierailija
No minä olen se joka koko hupparikeskustelun tänne toi ja olin siinä aktiivisesti mukana ja todellakin pilke silmäkulmassa.
Se että se on sulle soopaa, niin heistä se ei ehkä ole sitä. Mä en S:stä tosiaan välitä yhtään, mutta jos joku haluaa hänestä keskustella täällä, niin se on täysin ok.En nyt tiiä kuinka pilke silmäkulmassa voi olla, jos samaa soopaa postailee päivästä toiseen. Enkä siis tarkota tätä K&B-jankkaria, hänellä on toinen tyyli.
Mä tulen mun letkun kanssa mukaan.Minä siis pamputan poliisi-Bojania työvuoron jälkeen.
Ne hupparin nyörit oli best. Nauroin niille täällä useasti.No minä olen se joka koko hupparikeskustelun tänne toi ja olin siinä aktiivisesti mukana ja todellakin pilke silmäkulmassa.
Viiden kausi.B sanoi ettei tiedä milloin sarjan kuudes kausi on tulossa, sitä ei varmaan tiedä edes sarjan näyttelijät vielä tässä vaiheessa.
Mua nauratti kun siinä oli koko ajan joku, joka yritti torpata sitä keskustelua ja keksi päästään kaikkea. Sitten se sanoi, että ei voi olla sama huppari, kun nyörit on ihan erilaiset, niin katsoin niitä nyörejä tarkemmin ja bongasin sen solmun, joka oli identtinen. Olisi ollut hiljaa vaan.Ne hupparin nyörit oli best. Nauroin niille täällä useasti.
Kai sille S löytyy omiakin ketjuja, jos vain hän kiinnostaa. Tylsää niille, joita tykkää ajankohtainen.Se että se on sulle soopaa, niin heistä se ei ehkä ole sitä. Mä en S:stä tosiaan välitä yhtään, mutta jos joku haluaa hänestä keskustella täällä, niin se on täysin ok.
Ei ne puheet vaan ne teotOn se kumma, kun B sanoo olevansa kaveri S:n kanssa, niin silloin häntä uskotaan, mutta kun hän sanoo olevansa kaveri K:n kanssa, niin silloin häntä ei uskota.
No eikö B itse oo nimenomaan podcastissa sanonut, että häntä haittaa se, että hänen väitetään olleen ties missä ties kenen kanssa. Eli just nää suhdespekulaatiot.Ne hupparin narut oli just parasta huumoria näin ulkopuolisenkin silmin. Äläkä kuvittele tietäväsi, että mikä on B:stä loukkaavaa ja mikä ei. Se on just sitä omien tunteiden projisointia häneen, mistä tänäänkin on täällä puhuttu.
Joo tajusin virheeni heti kun postasin mutta se ei muuta viestin pointtia.Viiden kausi.
No paljastuihan se huppari eriksi eli oikeassa sit kummoinkin tämä ihminen oli.Mua nauratti kun siinä oli koko ajan joku, joka yritti torpata sitä keskustelua ja keksi päästään kaikkea. Sitten se sanoi, että ei voi olla sama huppari, kun nyörit on ihan erilaiset, niin katsoin niitä nyörejä tarkemmin ja bongasin sen solmun, joka oli identtinen. Olisi ollut hiljaa vaan.
Joo, mutta se ei tee siitä noemaalia aikaa joutua olemaan hereillä. Tässä ei ihmetelry festarien mahdollista myöhäistä poistumisaikaa vaan ajan epäinhimillisyyttä sinänsä.Kyllä se on ihan normaalia että festarit kesällä kestää kahteen. Sitten ajetaan poikkeusaikataululla yöjuna tuon ajankohdan jälkeen.
Eipä paljastunut. Se lappu siinä kaulassa voi olla vaan tarra joka on otettu pois.No paljastuihan se huppari eriksi eli oikeassa sit kummoinkin tämä ihminen oli.
Tervetuloa, täällä H:kin megapampun kanssa.Mä tulen mun letkun kanssa mukaan.
T. palomies Pentti
Oishan se kiva kun festarit alkaisi klo 7 niin pääsisi kotiin päivälliselle ja ajoissa nukkumaan.Joo, mutta se ei tee siitä noemaalia aikaa joutua olemaan hereillä. Tässä ei ihmetelry festarien mahdollista myöhäistä poistumisaikaa vaan ajan epäinhimillisyyttä sinänsä.
No eikö B itse oo nimenomaan podcastissa sanonut, että häntä haittaa se, että hänen väitetään olleen ties missä ties kenen kanssa. Eli just nää suhdespekulaatiot.
Juu juu, keksi nyt lisää.Eipä paljastunut. Se lappu siinä kaulassa voi olla vaan tarra joka on otettu pois.
Alkaisko pikku hiljaa riittää jo tämä muualla kirjoittavien haukkuminen? Olet sanonut (te te muutamat samanmieliset olette) jo sanottavasi moneen kertaan, ollaan kaikki kuultu että et pidä jonkun mielipiteistä jne.Luoja toi oman mielipiteen pakotus ei vain lopu tältä yhdeltä
Ei paljastunut? Samahan se oli.No paljastuihan se huppari eriksi eli oikeassa sit kummoinkin tämä ihminen oli.
Kyllä ja jos vois pitää aina sellasen kolmen tunnin tauon (siestan), niin kerkeis kotona käymään makkarakeitolla ja päikkäreillä.Oishan se kiva kun festarit alkaisi klo 7 niin pääsisi kotiin päivälliselle ja ajoissa nukkumaan.
Paljastui. Eri oli.Ei paljastunut? Samahan se oli.
Se oli täsmälleen sama huppari. Kyllä, tutkin milli milliltä useasta eri kuvasta ja videoilta, kuten ilmeisesti moni muukin, koska oli pakko varmistaa. Täsmälleen sama.No paljastuihan se huppari eriksi eli oikeassa sit kummoinkin tämä ihminen oli.
No ei ollut, harmaita huppareita pilvin pimein ja oli erilainen lappu siinä.Ei paljastunut? Samahan se oli.
Mä halasin Bojania se huppari päällä ja se tuoksui vähän naisten hajuvedeltä.Se oli täsmälleen sama huppari. Kyllä, tutkin milli milliltä useasta eri kuvasta ja videoilta, kuten ilmeisesti moni muukin, koska oli pakko varmistaa. Täsmälleen sama.