K/B-komposti

• Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
En nyt tiiä kuinka pilke silmäkulmassa voi olla, jos samaa soopaa postailee päivästä toiseen. Enkä siis tarkota tätä K&B-jankkaria, hänellä on toinen tyyli.
Se että se on sulle soopaa, niin heistä se ei ehkä ole sitä. Mä en S:stä tosiaan välitä yhtään, mutta jos joku haluaa hänestä keskustella täällä, niin se on täysin ok.

vierailija
Ne hupparin nyörit oli best. Nauroin niille täällä useasti.
Mua nauratti kun siinä oli koko ajan joku, joka yritti torpata sitä keskustelua ja keksi päästään kaikkea. Sitten se sanoi, että ei voi olla sama huppari, kun nyörit on ihan erilaiset, niin katsoin niitä nyörejä tarkemmin ja bongasin sen solmun, joka oli identtinen. :D Olisi ollut hiljaa vaan.

vierailija
Ne hupparin narut oli just parasta huumoria näin ulkopuolisenkin silmin. Äläkä kuvittele tietäväsi, että mikä on B:stä loukkaavaa ja mikä ei. Se on just sitä omien tunteiden projisointia häneen, mistä tänäänkin on täällä puhuttu.
No eikö B itse oo nimenomaan podcastissa sanonut, että häntä haittaa se, että hänen väitetään olleen ties missä ties kenen kanssa. Eli just nää suhdespekulaatiot.

vierailija
Mua nauratti kun siinä oli koko ajan joku, joka yritti torpata sitä keskustelua ja keksi päästään kaikkea. Sitten se sanoi, että ei voi olla sama huppari, kun nyörit on ihan erilaiset, niin katsoin niitä nyörejä tarkemmin ja bongasin sen solmun, joka oli identtinen. Olisi ollut hiljaa vaan.
No paljastuihan se huppari eriksi eli oikeassa sit kummoinkin tämä ihminen oli.

Yhteistyössä