K/B-komposti

• Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
En tiedä onko Discordille mitään tarvetta. On jo yks olemassa, jos haluaa Joksuista ja K:sta puhua, lisäksi niille on omat kansainväliset kanavat, ja jos halutaan karsia juoruilu pois, niin komposti-Discordilta putoaa idea.

vierailija
En tiedä onko Discordille mitään tarvetta. On jo yks olemassa, jos haluaa Joksuista ja K:sta puhua, lisäksi niille on omat kansainväliset kanavat, ja jos halutaan karsia juoruilu pois, niin komposti-Discordilta putoaa idea.
Haen nyt itse muuta kuin ne kv-discordit. Täällä on ollut ihan huippuja Joksufaneja ja hauskoja juttuja, ja kyselen nyt siis heiltä, olisiko kiinnostusta keskusteluun pienemmällä porukalla hyvässä hengessä. Ja jos se ei ota tulta alleen, niin sitten se kuolee pois. Ei kai siinä mitään menetä, jos kokeilee? Olen itse löytänyt muista fandemeista tosi hyvä kavereita tuolla tavalla.

vierailija
Vähän tähän liittyen mä oon miettinyt että usein ajatellaan joksujen tekevän jotain tosi surkeasti koska ne ratkaisut eivät johda suureen suosioon. Voi toki ollakin näin, mutta musta silloin jää huomaamatta se puoli, että ehkä he eivät ole edes halukkaita tekemään juuri sellaisia ratkaisuja. Muutenhan he varmaan olisivatkin jonkun levy-yhtiön listoilla, koska kyllähän heitä taatusti on kotimaassaan sellaisiin kyselty, ja žare olisi vaihdettu johonkin joka tekisi heidän musiikistaan suurelle yleisölle maistuvaa. Selvästikin ne haluaa tehdä musiikkia vaihtelevasti eri kielillä ja julkaista sinkkuja jotka eivät ole perinteiseen tapaan radioystävällisiä. Ehkä se on just sitä mitä he haluavat, vaikka hintana sitten olisikin se ettei näillä valinnoilla tule tämän suurempaan suosiota.
Oon tästä aivan samaa mieltä. He ovat monesti sanoneet, että haluavat tehdä sellaista musiikkia, josta itse tykkäävät. Eivätkä halua levy-yhtiötä, vaikka varmasti tietävät, että se parantaisi heidän näkyvyyttään paljon, mutta toisaalta rajoittaisi heidän omaa päätösvaltaansa myös musiikin suhteen paljon. Ovat myös viime aikaisissa haaastatteluissa sanoneet, että nauttivat enemmän pienistä klubikeikoista kuin vaikka Stožicessa esiintymisestä, joten miksi heidän edes pitäisi pyrkiä supersuosituksi bändiksi, joka tekee lähinnä areenakeikkoja? Ja jo nykyinen suosio on paljon enemmän kuin mitä ovat aiemmin osanneet edes haaveilla. Joten jos ovat itse tyytyväisiä siihen, että tekevät pari Euroopan kiertuetta vuodessa esiintyen 500-1000 hengen klubeilla ja sen lisäksi esiintyvät Balkanilla ja joillain festareilla ja ehkä kerran vuodessa on isompi konsertti, niin miksi fanienkaan pitäisi odottaa jotain muuta?

vierailija
Haen nyt itse muuta kuin ne kv-discordit. Täällä on ollut ihan huippuja Joksufaneja ja hauskoja juttuja, ja kyselen nyt siis heiltä, olisiko kiinnostusta keskusteluun pienemmällä porukalla hyvässä hengessä. Ja jos se ei ota tulta alleen, niin sitten se kuolee pois. Ei kai siinä mitään menetä, jos kokeilee? Olen itse löytänyt muista fandemeista tosi hyvä kavereita tuolla tavalla.
Miksi haluat ehdottomasti perustaa Discordin tällaisten ihmisten seurasta? Eikö se nykyinen Discord riitä Joksukeskusteluun, jos sua ei kerta edes K&B jutut haittaa?

vierailija
Oletan että K&B jutut ei kuulu sinne?
Mä olen täysin kyllästynyt siihen tosishippaukseen, mutta jos heitä haluaa fiilistellä yhdessä tai keskustella mahdollista yhteistyökuvioista, tapaamista jne., niin se on mulle täysin ok. Moni K&B shippaaja viihtyy kuitenkin tässä ketjussa, koska täällä voi laajasti keskustella eri aiheista. Ongelma on ehkä se, että miten löytää tasapaino sen suhteen, kun toiset tykkää hyvinkin härskeistä jutuista ja toiset ei siedä niitä yhtään.

vierailija
Mä olen täysin kyllästynyt siihen tosishippaukseen, mutta jos heitä haluaa fiilistellä yhdessä tai keskustella mahdollista yhteistyökuvioista, tapaamista jne., niin se on mulle täysin ok. Moni K&B shippaaja viihtyy kuitenkin tässä ketjussa, koska täällä voi laajasti keskustella eri aiheista. Ongelma on ehkä se, että miten löytää tasapaino sen suhteen, kun toiset tykkää hyvinkin härskeistä jutuista ja toiset ei siedä niitä yhtään.
Puutarha on sitä varten!

vierailija
Musta tuntuu, että näillä palstoilla + Discordissa roikkuu paljon porukkaa, joiden ois ehkä aika päästää jo irti ja siirtyä eteenpäin, kun mikään JO, K tai Bojanin nykyisistä tekemisistä ei kelpaa, ollaan katkeria shipistä tai jostain aiemmissa ketjuissa tapahtuneista asioista ja nykyään lähinnä vaan valitetaan kaikesta, kiusataan toisia tai trollaillaan huvikseen.
👏 Tää on niin totta.

vierailija
Miksi haluat ehdottomasti perustaa Discordin tällaisten ihmisten seurasta? Eikö se nykyinen Discord riitä Joksukeskusteluun, jos sua ei kerta edes K&B jutut haittaa?
Tykkään kovasti muutamista tänne kompostiin kirjoittelevista, mutta täällä on ollut todella raskas meno viime aikoina, niin siksi kaipaan muualle. Monet täällä olevista Joksufaneista ei vaikuta olevan siellä nykyisessä Discordissa, sen sijaan siellä tuntuu olevan pari, jotka joka päivä tuo sieltä juttuja tänne todella ikävään sävyyn.

vierailija
No sepä se, ja siksi mä en ole kauhean innokas liittymään Discordiin. Tykkään fiilistellä myös K&B-juttuja ja jopa shipata, mutta hankala sitä tehdä, jos heti savustetaan ulos, jos ei ensin sano mitään pariin päivään uudessa Discordissa kun haluaisi vain seurata, mikä meno on, ja sitten saman tien lentää ulos, jos joillekin pelkkä maininta K&B:stä on liikaa.

vierailija
Mulle se ei ole. Olen tottunut siihen, että keikat alkaa joskus vasta keskiyöllä ja sen jälkeen halutaan vielä nauttia tunnelmasta ja seurasta, jos se on mahdollista. T. Se klassinen eri
Musta keikat taas alkaa nykyään tosi aikaisin ja siksi nuo festareitten viimeiset ajat on aika poikkeuksellisia. En tiedä onko se joku järjestyssääntöjuttu vai muuten vaan yleinen muutos, että keikkojen pitää ainakin viikolla olla loppu jo klo 23 maissa. Aiemminhan oli tosiaan sitä että keikkapaikat venytti bändien soiton aloitusta tosi myöhäiseksi jotta saivat myyntiä. Ihmiset kun tuppaa viikolla lähtemään pois pian bändin jälkeen, mutta sitä ennen saatetaan kyllä nostaa kuppia.

vierailija
Tykkään kovasti muutamista tänne kompostiin kirjoittelevista, mutta täällä on ollut todella raskas meno viime aikoina, niin siksi kaipaan muualle. Monet täällä olevista Joksufaneista ei vaikuta olevan siellä nykyisessä Discordissa, sen sijaan siellä tuntuu olevan pari, jotka joka päivä tuo sieltä juttuja tänne todella ikävään sävyyn.
No laita viesti vastauksena suoraan niille, joiden tyylistä tykkäät, ja tee oma salaserverisi sitten.

vierailija
No sepä se, ja siksi mä en ole kauhean innokas liittymään Discordiin. Tykkään fiilistellä myös K&B-juttuja ja jopa shipata, mutta hankala sitä tehdä, jos heti savustetaan ulos, jos ei ensin sano mitään pariin päivään uudessa Discordissa kun haluaisi vain seurata, mikä meno on, ja sitten saman tien lentää ulos, jos joillekin pelkkä maininta K&B:stä on liikaa.
No siis alkuun siellä kannattaa vähän keskustella, millaisista aiheista kukakin pitää, jos porukkaa lähtee tähän nyt mukaan. Oon kuitenkin huomannut, että täällä on tosi rentoja ja avarakatseisia tyyppejä.

vierailija

"anonyymit vihaviestit kertovat usein hyvin paljon kirjoittajistaan, vaikka eivät mitään kohteistaan"

Mm. tätä voisitte pohdiskella tykönänne kaikki nimimerkillisiä vainoavat.
TÄMÄ!

vierailija
Mulle on ihan se ja sama, jos siellä kirjoitellaan esim. S:stä tai linkataan jonkun juorulehden artikkeli. Ne voi helposti ohittaa, jos aihe ei kiinnosta.

vierailija
Tarkoitan että ei nyt kuulosta siltä, että haluat tehdä Komposti-Discordin, vaan löytää vaan ne pari keskustelijaa täältä.
En edes tiedä, onko niitä keskustelijoita kaksi vai kaksikymmentä kun anonyymejä ollaan. Pointtini oli se, että Discord voi toimia myös ihan parilla tyypillä, jos heillä on samat kiinnostuksen kohteet ja energiat.

vierailija
No siis alkuun siellä kannattaa vähän keskustella, millaisista aiheista kukakin pitää, jos porukkaa lähtee tähän nyt mukaan. Oon kuitenkin huomannut, että täällä on tosi rentoja ja avarakatseisia tyyppejä.
Mäkin roikun täällä, koska täällä on selvästi muutama tosi hyvä tyyppi, joiden kanssa jutut ja huumori natsaa paikoitellen tosi hyvin. Eilen taisin päätyä suukopuun yhden hyvän tyypin kanssa, mutta se oli ihan mun oma vika, kun ärsyyntyneenä menin kirjoittamaan yhden provosoivan ja karskin viestin.😂 Sori siitä.

Yhteistyössä