K/B-komposti

• Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Kuinkas monella oli kiinnostusta laittaa pystyyn komposti-Discord? Itse kaipaisin paikkaa jossa keskustella Joksujen musasta ja tekemisestä ilman että tarvii ohitella sivukaupalla muiden ihmisten haukkumista. Se pitäisi varmaan vaan pystyttää ja laittaa kutsut muualla kuin täällä ettei noi kiusaajat pääse sinne mukaan.
Mä haluaisin keskustella myös K:sta, D:stä ja tietty Janin ihanuudesta.😉 Onnistuuko?

vierailija
Siellä on nimenomaan ollut aamulla erittäin hyvää keskustelua mjsiikista joissa on rakentavasti esitetty erilaisia mielipiteitä. Tämä yksi säälittävä tyyppi joka jakaa keskustelut tänne ja haukuu nimimerkillisiä on jatkanut tätä kiusaamista jo pitkään. Tosi harmi kun on niin raukkamainen ettei voi avata päätäön siellä discordissa niin voitaisiin antaa ikuinen porttikielto sinne
Tässä toinen esimerkki siitä, miten kyseisen tyypin kritisoijiin suhtaudutaan: jos uskallat avata suusi, saat ikuisen porttikiellon. Tääkö sit ei oo kiusaamista?

vierailija
Hei te K:sta keskustelevat. En jaksa tätä ketjun tunnelmaa tällä hetkellä. Menen muille alustoille puhumaan K:sta. Kärtsän TTK esiintymisestä tulen sitten keskustelemaan, jos vaan muita asiasta kiinnostuneita on paikalla.
Mä oon oppinut hyppimään yli, parista ekasta sanasta yleensä huomaa, mistä puhutaan. Mutta ymmärrän kyllä, moni on siirtynyt muualle.

vierailija
Okei. Se on aikamoista epäkiitollisuutta ja paskanjauhantaa bändiä kohtaan, jos on sitä mieltä, että SSOLia ei olisi edes pitänyt julkaista. Miksi edes kutsii itseään bändin faniksi siinä vaiheessa?
Musta tuntuu, että näillä palstoilla + Discordissa roikkuu paljon porukkaa, joiden ois ehkä aika päästää jo irti ja siirtyä eteenpäin, kun mikään JO, K tai Bojanin nykyisistä tekemisistä ei kelpaa, ollaan katkeria shipistä tai jostain aiemmissa ketjuissa tapahtuneista asioista ja nykyään lähinnä vaan valitetaan kaikesta, kiusataan toisia tai trollaillaan huvikseen.

vierailija
Mä haluaisin keskustella myös K:sta, D:stä ja tietty Janin ihanuudesta. Onnistuuko?
Totta kai! Mua itseäni kiinnostaa lähinnä Joksujutut, mutta on kiva seurata myös mielenkiintoista keskustelua K:sta ja D:stä. Ja ihan vaikka 3-4 ihmisen porukkakin voisi toimia, jos meillä synkkaa hyvin. Ja jos ei, niin siirrytään takaisin tänne. :D

vierailija
Joo yksi syy miksi en jaksa kauheasti Discordissa kommentoida on hänen jatkuva päällepäsmäröinti, toki teki sitä jo vauvalla ja puutarhassa. On siellä muutama muukin hallitseva nimimerkki, jotka perustaneet oman klikkinsä ja muut jyrätään alle.
Minua häiritsee siellä enemmän pari muuta hallinnoivaa, jotka harrastavat sellaista jännää veetuilua ja naaman vääntöä hieman piiloteltuna, mutta tänään en itsekään pitänyt tavasta joilla nyt näitä enkkubiisejä ja levyä teilattiin.

vierailija
Totta kai! Mua itseäni kiinnostaa lähinnä Joksujutut, mutta on kiva seurata myös mielenkiintoista keskustelua K:sta ja D:stä. Ja ihan vaikka 3-4 ihmisen porukkakin voisi toimia, jos meillä synkkaa hyvin. Ja jos ei, niin siirrytään takaisin tänne.
Tää vois olla hyvä teille, koska yhtälailla kuin trollaus, keskustelun tappaa myös, että pari ihmistä keskustelee sivukaupalla bussiaikatauluista.

vierailija
En nyt puhu pelkästään näistä biisiarvosteluista ja kyseisestä nimimerkistä, vaan joillakin kirjoittajilla välillä lipsahtaa mukaan sellaista piilovittuilua B:stä tai joksuista tai sitten teilataan toisten shippiajatuksia jollain töksäyksellä, jonka voisi jättää hyvin sanomattakin, kun se pitäis olla shippiketju kuitenkin. Autiomaasta oon itseasiassa samaa mieltä, minuakin häiritsee se autotune siinä vähän liikaa, toki pystyn kuunteleen, mutta oma lemppari on varmaan toi Takavoltti uudemmista levyltä.
Tästä ihan samaa mieltä, pl. ehkä toi Takavoltti kommentti, tykkään enemmän Ready to gosta. 😀

vierailija
Kuinkas monella oli kiinnostusta laittaa pystyyn komposti-Discord? Itse kaipaisin paikkaa jossa keskustella Joksujen musasta ja tekemisestä ilman että tarvii ohitella sivukaupalla muiden ihmisten haukkumista. Se pitäisi varmaan vaan pystyttää ja laittaa kutsut muualla kuin täällä ettei noi kiusaajat pääse sinne mukaan.
Komposti-discordiin voisin liittyäkin, mutta tämän perusteella olet perustamassa JO-discordia.

vierailija
Totta kai! Mua itseäni kiinnostaa lähinnä Joksujutut, mutta on kiva seurata myös mielenkiintoista keskustelua K:sta ja D:stä. Ja ihan vaikka 3-4 ihmisen porukkakin voisi toimia, jos meillä synkkaa hyvin. Ja jos ei, niin siirrytään takaisin tänne.
Mä toivoisin, että siellä jaksetaan mun jauhantaa Janista? Eikä heti lentäisi ulos, jos kirjoittelee vain muutaman päivän välein?

Yhteistyössä