vierailija
Eikö hän jossakin kohtaa asunut Martinin kämppiksenä?Taisi itse asiassa asua vanhempiensa luona vielä viisujen aikana.
Eikö hän jossakin kohtaa asunut Martinin kämppiksenä?Taisi itse asiassa asua vanhempiensa luona vielä viisujen aikana.
Kyllä, kiva että meillä tällainen paikka kokoontuaVai ikäihmisiä ja työttömiä. Oletko kumpaakin.
Siellä on nimenomaan ollut aamulla erittäin hyvää keskustelua mjsiikista joissa on rakentavasti esitetty erilaisia mielipiteitä. Tämä yksi säälittävä tyyppi joka jakaa keskustelut tänne ja haukuu nimimerkillisiä on jatkanut tätä kiusaamista jo pitkään. Tosi harmi kun on niin raukkamainen ettei voi avata päätäön siellä discordissa niin voitaisiin antaa ikuinen porttikielto sinneMä taas en ymmärrä miksi niitä negatiivisiakin mielipiteitä ei saisi asiallisesti kertoa. Aika tylsää ja yksipuolista keskustelua on jos saa kertoa ajatuksensa vain silloin jos pitää jostakin. Parasta musakeskustelua on mun mielestä aina ollut silloin kun mielipiteitä on monenlaisia. Ja en nyt tarkoita että haukkuminen on ok.
Itse asiassa ei Mä muistan vaan sen yhden palstailijan joka vissiin on asunut siellä jo pitkään ja viime vuonna jo raportoi sikäläisistä keikoista, mut nyt on vissiin kyse jostain toisesta? Hypin kyllä joskus keskusteluissa yli jos on paljon jankkausta enkä esim puutarhassa käynyt juuri koskaan. Mut siis tässäpä vastaus mulle oikeastaan jo tulikin eli on palstoilta ennestään tuttu.Muuttanut Balkanille ei soita kelloja?
En ole aseksuaali mutta mulla on käynyt mielessä, että B voisi olla ja siksi on ihan rehellinen kun sanoo ettei ole ollut ketään Melanien jälkeen. En oikein tiedä, miksi väkisin pitää hänelle suhteita keksiä vain siksi, että se ei mene omaan maailmankuvaan, jos parikymppinen mies onkin ilman suhdetta useamman vuoden.Joo, tästä oon samaa mieltä kyllä, mutta ärsyttää myös aseksuaalihistorian omaavana, miten sitä näkemystä ei pidetä saman arvoisena, että moni on ihan tyytyväinen ilman seksiä ja sitä ei päälle päin näe. Ja en ollut se kirjoittaja, joka sanoi että uskoo Boitsun odottavan tms sanoikaan.
Hänestä nimenomaan puhe.Itse asiassa ei Mä muistan vaan sen yhden palstailijan joka vissiin on asunut siellä jo pitkään ja viime vuonna jo raportoi sikäläisistä keikoista, mut nyt on vissiin kyse jostain toisesta? Hypin kyllä joskus keskusteluissa yli jos on paljon jankkausta enkä esim puutarhassa käynyt juuri koskaan. Mut siis tässäpä vastaus mulle oikeastaan jo tulikin eli on palstoilta ennestään tuttu.
Ymmärrän tämä hyvin. Ihmisen seksuaalinen suuntautuminen tai käyttäytyminen ei tosiaan näy ulospäin. Me ei tiedetä B:n taipumuksia, eikä ne meille edes kuulukaan.Joo, tästä oon samaa mieltä kyllä, mutta ärsyttää myös aseksuaalihistorian omaavana, miten sitä näkemystä ei pidetä saman arvoisena, että moni on ihan tyytyväinen ilman seksiä ja sitä ei päälle päin näe. Ja en ollut se kirjoittaja, joka sanoi että uskoo Boitsun odottavan tms sanoikaan.
Vähän samoilla linjoilla, terveisin toinen aseksuaali.Joo, tästä oon samaa mieltä kyllä, mutta ärsyttää myös aseksuaalihistorian omaavana, miten sitä näkemystä ei pidetä saman arvoisena, että moni on ihan tyytyväinen ilman seksiä ja sitä ei päälle päin näe. Ja en ollut se kirjoittaja, joka sanoi että uskoo Boitsun odottavan tms sanoikaan.
Tai siis siellä taisi asua joku "mammakin", jo pidempään, mutta mun mielestä hän ei ole keikoista raportoinut. Joy on. Vaikka käsittääkseni muutti sinne vasta ryhmämme aikana.Hänestä nimenomaan puhe.
No, mene Discordiin?anonyymipalstat on siinä ärsyttävä, että trolleja ei saa heittyä pois palstoilta tai estää heitä
Mitä tarkoitat tällä kertaa? Erilaiset mielipiteet ei ole trollausta, mutta se, että täällä haukutaan yhtä fandomissa tunnettua ficcien kirjoittajaa on todella ala-arvoista ja se haukkuminen ei kuulu tänne, eikä oikeastaan minnekään muuallekaan.anonyymipalstat on siinä ärsyttävä, että trolleja ei saa heittyä pois palstoilta tai estää heitä
Ei saa sieltäkään trolleja pois jos ne vaan lurkkaavat siellä pahastuen kaikista keskusteluista ja tulevat tänne anonyymeinä haukkumaan muita...No, mene Discordiin?
Ei kiinnosta!Hei voitaisko vähän jostain muusta puhua, kuin jostain nimimerkillisestä ja discordin jutuista? Esim vaikka siitä, että Joksujen levy tulee alle viikon päästä!
Kiusaamistahan se on ja ajojahti taas yhtä nimimerkillistä kohtaan. Että te hänen haukkujat olette raukkamaisia.Joo kiusaamiselta toi enemmänkin kuulostaa, kun pitää väkisin discord asioita tuoda tänne naurettavaksi.
Ei kai sillä ole tekemistä tän asian kanssa, että hän kirjoittaa ficcejä. Hän on todella ärsyttävä päällepäsmäri, joka jyrää muiden mielipiteet ja esittää aina olevansa oikeassa. Ei siinä niiden ficcien kirjoittaminen auta.Mitä tarkoitat tällä kertaa? Erilaiset mielipiteet ei ole trollausta, mutta se, että täällä haukutaan yhtä fandomissa tunnettua ficcien kirjoittajaa on todella ala-arvoista ja se haukkuminen ei kuulu tänne, eikä oikeastaan minnekään muuallekaan.
Onhan se välillä aika paskaa keskustelua, tietyt lytätään ja kovaäänisimmät huutaa.Ei saa sieltäkään trolleja pois jos ne vaan lurkkaavat siellä pahastuen kaikista keskusteluista ja tulevat tänne anonyymeinä haukkumaan muita...
Ei pitäis välittää mutta v*tuttaa silti tollaiset tyypit
Tähän vähän sivukommenttina, luin eilen aiemmin syksyllä ilmestynyttä Me Naiset -lehteä, jossa oli juttu ihmisistä, jotka eivät kaipaa (enää) seksiä. Siinä oli muutama ihminen kertomassa oman tarinansa ja musta oli todella virkistävää lukea välillä juttua tästä näkökulmasta. Yleensähän lehdet on täynnä juttuja seksin puolesta, ja yleensäkin on sellainen ilmapiiri, että jos et pidä seksistä niin olet omituinen. Toivoisin enemmän suvaitsevaisuutta puolin ja toisin, jokainen toivottavasti voi omassa elämässään toimia seksin suhteen niin kuin itselle on parasta, eikä niin kuin yleinen ilmapiiri tai muut ihmiset ympärillä odottavat.Joo, tästä oon samaa mieltä kyllä, mutta ärsyttää myös aseksuaalihistorian omaavana, miten sitä näkemystä ei pidetä saman arvoisena, että moni on ihan tyytyväinen ilman seksiä ja sitä ei päälle päin näe. Ja en ollut se kirjoittaja, joka sanoi että uskoo Boitsun odottavan tms sanoikaan.
Missä B on sanonut, ettei hänellä ole ollut suhteita M:n jälkeen? Vastannut toimittajien kysymykseen, ettei sillä hetkellä ole, mutta tuollaista en ole hänen kuullut sanovan.En ole aseksuaali mutta mulla on käynyt mielessä, että B voisi olla ja siksi on ihan rehellinen kun sanoo ettei ole ollut ketään Melanien jälkeen. En oikein tiedä, miksi väkisin pitää hänelle suhteita keksiä vain siksi, että se ei mene omaan maailmankuvaan, jos parikymppinen mies onkin ilman suhdetta useamman vuoden.
Se onkin parasta musakeskustelua jos niitä mielipiteitä tosiaan avataan. Mutta tässä fandomissa tuntuu olevan paljon sellaista itsensä tai oman kaveriporukan ylentämistä joka tehdään mollaamalla jotain yksittäistä bändin tekemistä erittelemättä sen kummemmin. Ainakin SSOL ja EW on saanut juuri sellaista kohtelua. Mun mielestä on tosi ok olla tykkäämättä niistä ja sen saa tietenkin kertoa, mutta kyllähän siinä on paljon sitä että se haukkumisasenne vain leviää.Mä taas en ymmärrä miksi niitä negatiivisiakin mielipiteitä ei saisi asiallisesti kertoa. Aika tylsää ja yksipuolista keskustelua on jos saa kertoa ajatuksensa vain silloin jos pitää jostakin. Parasta musakeskustelua on mun mielestä aina ollut silloin kun mielipiteitä on monenlaisia. Ja en nyt tarkoita että haukkuminen on ok.
Jos ei koskaan ole ketään kun kysytään ja sama vastaus on toistunut vuosien varrella ja aina, niin aika helppo päätellä, että ei ole ollut ketään Melanien jälkeen.Missä B on sanonut, ettei hänellä ole ollut suhteita M:n jälkeen? Vastannut toimittajien kysymykseen, ettei sillä hetkellä ole, mutta tuollaista en ole hänen kuullut sanovan.
No, itse koin ainakin hänen haukkuvan Jokereita vähän heikoin perustein. Perustelu arvostelulle tuntui pääasiassa olevan se, ettei hän itse tykkää. Esim. että kokeellisuus on vain muiden matkimista Jokereilta ja se oli peruste hänelle arvostella bändiä.Ei saa sieltäkään trolleja pois jos ne vaan lurkkaavat siellä pahastuen kaikista keskusteluista ja tulevat tänne anonyymeinä haukkumaan muita...
Ei pitäis välittää mutta v*tuttaa silti tollaiset tyypit
PeukkuTähän vähän sivukommenttina, luin eilen aiemmin syksyllä ilmestynyttä Me Naiset -lehteä, jossa oli juttu ihmisistä, jotka eivät kaipaa (enää) seksiä. Siinä oli muutama ihminen kertomassa oman tarinansa ja musta oli todella virkistävää lukea välillä juttua tästä näkökulmasta. Yleensähän lehdet on täynnä juttuja seksin puolesta, ja yleensäkin on sellainen ilmapiiri, että jos et pidä seksistä niin olet omituinen. Toivoisin enemmän suvaitsevaisuutta puolin ja toisin, jokainen toivottavasti voi omassa elämässään toimia seksin suhteen niin kuin itselle on parasta, eikä niin kuin yleinen ilmapiiri tai muut ihmiset ympärillä odottavat.
Kyllä, kiva että meillä tällainen paikka kokoontua
En mäkään tajua miksi niitä suhteita pitää keksiä kun sellaisesta ei ole ollut mitään näyttöä ja se on itse sanonut ettei suhteita ole ollut. Syitä voi olla vaikka mitä. Niitä eilen pohdiskeltiin mutta se sit meni siihen että milloin mitäkin näkemystä väitettiin projisoinniksi. Näköjään joku tulkitsi että kuvitellaan sen odottavan käärijää jos arvellaan että sillä ei tosiaan ole ollut suhteita.En ole aseksuaali mutta mulla on käynyt mielessä, että B voisi olla ja siksi on ihan rehellinen kun sanoo ettei ole ollut ketään Melanien jälkeen. En oikein tiedä, miksi väkisin pitää hänelle suhteita keksiä vain siksi, että se ei mene omaan maailmankuvaan, jos parikymppinen mies onkin ilman suhdetta useamman vuoden.