K/B-komposti

• Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Niin hekin, jotka uskovat, että hän on harrastanut irtoseksiä tai seurustellut salaten sen.
Mä en usko, että esim. S tapauksessa on kyse projisoinnista, vaan näitä kommentoijia kiinnostaa, että onko B ja S ollut suhteessa. Sen moraalisuuteen en ota kantaa. Sen sijaan K&B:tä täällä tuputetaan joskus niin, että omia tunteita projisoidaan siihen ja väitetään asioita totena.

vierailija
Ei jeesus toi yksi nimimerkillinen paasaa discordissa miten hänelle ei joksujen kokeellisuus sovi ja miten hänestä he matkivat muita bändejä ja Bojankaan ei laula edes omaperäisesti englanniksi ja miten hän ei kyllä pysty kuuntelemaan uuden levyn jokaista biisiä 😫
Aivan kuin Joksujen ois pitänyt tehdä uusi musiikkinsa ja levynsä juuri hänelle 😖
Naurattaa jo vähän.
Keikallekin on menossa, mutta se on teatraalisesti toooosi epävarmaa, eikä jaksa olla innoissaan, kun uusia biisejä ei voi kuunnella levyversioina! Saa nähdä, onko Bojan taas off 😉
Hyvä, että on muuttanut Balkanille, ilmeisesti mikään aiempi alue Euroopasta ei ole ollut hyvä asuinpaikka hänelle.
Kuka nimimerkillinen? En oo tässä kyseisessä discordissa eli onko siis joku joka on muutenkin tuttu palstoilta?

vierailija
Bojan myös sanoo yhdessä uudessa haastiksessa, että nuorempana perheen kanssa matkustaminen oli Iso Juttu, eikä matkalle lähdetty mitenkään kevyesti tuosta noin vain. Hän oli viisuihin mennessään 23-vuotias, joten ei sitä ennen edes elänyt kauaa yksin jos lainkaan.
Taisi itse asiassa asua vanhempiensa luona vielä viisujen aikana.

vierailija
Kuka nimimerkillinen? En oo tässä kyseisessä discordissa eli onko siis joku joka on muutenkin tuttu palstoilta?
Se Balkanilla asuva suomalainen besserwisser, joka ei pidä Suomen lipuista tai Suomesta mutta kuitenkin suomalaisuutta korostaa kun sillä saa Joksuilta huomiota, eikä pidä näköjään mistään, mitä Joksut tekee, mutta silti on pakko roikkua mukana ja tuputtaa omia näkemyksiään ainoina oikeina.

vierailija
Kyllähän joku nyt kovasti yrittää vihjailla Joymuffinin suuntaan vai asuuko joku muukin kommentoija Balkanilla? Ne Discordin keskustelut, eikä varsinkaan nimimerkillisten haukkumiset kuulu tänne. Kertokaa mielipiteenne siellä vai ettekö uskalla.

vierailija
No sitten sulle on varmaan myös ok se, jos jonkun mielestä B:llä voi olla yhdenillan suhteita.
No itseasiassa ei samalla tavalla ole :) En siis ajattele, että seksi olisi likaista, mutta minusta se on tunnetasolla huonompi asia, jos ihminen toimii niin, enkä pysty kannattamaan ja ihastelemaan sellaista toimintaa yli tämän seksiä vain suhteessa näkemyksen yli. Mutta tämä on minun näkemykseni, eikä se jankkaamalla tästä sellaiseksi muutu, että arvottaisin sen, että harrastaa seksiä ilman, että on rakastunut ja suhteessa, yli tai saman veroiseksi oman näkemykseni kanssa.

vierailija
Nytkin hän laukoo siellä, ettei SSOLia ois pitänyt edes julkaista! Siis miksi? Tarkoittaako sillä, että siitä on ollut jotain haittaa Joksujen uralle?? 🤨 En ymmärrä. Keulii miss kaikkitietävällä nyt vähän vaan taas.
En nyt puutu kyseiseen kirjoittajaan kun en siellä edes ole mutta tätä yleistä SSOL halveksuntaa En ymmärrä enkä jaksa. Bändi on sanonut tehneensä sen fanien ylistykseksi (joo en nyt aamukahvin puutteessa löydä parempaa sanaa) ja se toimii keikoilla mielettömän hyvin. Sanoituksia mollataan surkeiksi, mutta kun sen lukee tekstinä faneille ja sunny side of Londonin metaforana keikoille, lyriikat on itse asiassa varsin makoisat. Aina toki voidaan verrata vaikka beatlesiin: kuinka nerokkaina pidetään esim She loves youn sanoituksia?

vierailija
Mielipiteiden sanomisessa ei ole mitään väärää, ei täällä eikä discordissa. Sinä kiusaaja joka levittelet tänne koko ajan discordin juttuja ja valitat kun siellä ei saa olla muka eri mieltä. Ja nyt sitten valitat ja juoruilet siitä jos joku uskaltaa olla siellä eri mieltä ja kertoa omia näkemyksiää.

vierailija
Meillä muilla ei ole tarvetta kieltää sitä, etteikö B voisi olla suhteessa, deittailla jne. Se ei ole provosointia, vaan vastaus heille, joiden mielestä B elää seksittömänä ja ilman suhdetta, koska odottaa Käärijää.
Mun mielestä kukaan ei ainakaan eilisessä keskustelussa maininnut käärijää lainkaan, ei edes vihjaistu siitä. Bojanista voi keskustella ihan ilman sitäkin.

vierailija
On palstoilta tuttu. Ja peukutukset siellä paljastaa ettei kukaan oikeastaan ole samaa mieltä hänen kanssaan, niin en tajua miksi tästä asiasta pitää tänne tulla valittamaan. Jos on eri mieltä, voi sanoa sen tai kompata muita samanmielisiä keskustelijoita, jos ei itse sanottavaa keksi.

vierailija
No itseasiassa ei samalla tavalla ole En siis ajattele, että seksi olisi likaista, mutta minusta se on tunnetasolla huonompi asia, jos ihminen toimii niin, enkä pysty kannattamaan ja ihastelemaan sellaista toimintaa yli tämän seksiä vain suhteessa näkemyksen yli. Mutta tämä on minun näkemykseni, eikä se jankkaamalla tästä sellaiseksi muutu, että arvottaisin sen, että harrastaa seksiä ilman, että on rakastunut ja suhteessa, yli tai saman veroiseksi oman näkemykseni kanssa.
Mutta jos tuot esille oman mielipiteesi, niin sitten pitää hyväksyä myös se, että joku toinen on eri mieltä ja tuo sen esille. Tämä keskustelu on muutenkin ollut tyyliä ”pata kattilaa soimaa”. Turha tästä on tosiaan enää jankata, koska eiköhän kaikki tarpeellinen ja valitettavasti myös ei tarpeellinen ole jo sanottu useaan otteeseen.

vierailija
En nyt puutu kyseiseen kirjoittajaan kun en siellä edes ole mutta tätä yleistä SSOL halveksuntaa En ymmärrä enkä jaksa. Bändi on sanonut tehneensä sen fanien ylistykseksi (joo en nyt aamukahvin puutteessa löydä parempaa sanaa) ja se toimii keikoilla mielettömän hyvin. Sanoituksia mollataan surkeiksi, mutta kun sen lukee tekstinä faneille ja sunny side of Londonin metaforana keikoille, lyriikat on itse asiassa varsin makoisat. Aina toki voidaan verrata vaikka beatlesiin: kuinka nerokkaina pidetään esim She loves youn sanoituksia?
Niinpä ja Joypa ei ollutkaan Ruississa. En minäkään ennen sitä keikkaa piittaillut SSOLista edes livenä. Mutta siellä se räjäytti pankin itselläni ja nousi suosikkeihin. Ja siis saahan siitä olla tykkäämättäkin ja sanoakin sen, en vain oikein tykkää hänen tyylistään kirjoittaa niitä, siinä tulee jostain syystä sellainen olo, että jos olet itse eri mieltä, olet ikään kuin pienempi ihminen kuin hän tai jotain...

vierailija
Mä taas en ymmärrä miksi niitä negatiivisiakin mielipiteitä ei saisi asiallisesti kertoa. Aika tylsää ja yksipuolista keskustelua on jos saa kertoa ajatuksensa vain silloin jos pitää jostakin. Parasta musakeskustelua on mun mielestä aina ollut silloin kun mielipiteitä on monenlaisia. Ja en nyt tarkoita että haukkuminen on ok.

vierailija
Ei jeesus toi yksi nimimerkillinen paasaa discordissa miten hänelle ei joksujen kokeellisuus sovi ja miten hänestä he matkivat muita bändejä ja Bojankaan ei laula edes omaperäisesti englanniksi ja miten hän ei kyllä pysty kuuntelemaan uuden levyn jokaista biisiä
Aivan kuin Joksujen ois pitänyt tehdä uusi musiikkinsa ja levynsä juuri hänelle
Naurattaa jo vähän.
Keikallekin on menossa, mutta se on teatraalisesti toooosi epävarmaa, eikä jaksa olla innoissaan, kun uusia biisejä ei voi kuunnella levyversioina! Saa nähdä, onko Bojan taas off
Hyvä, että on muuttanut Balkanille, ilmeisesti mikään aiempi alue Euroopasta ei ole ollut hyvä asuinpaikka hänelle.
Sä olet säälittävin ihmispa*ka jota olen koskaan joutunut kestämään, edes näin anonyymien palstojen kautta. Sääliksi käy sun elämäs vaikka et ansaitse edes sitä sääliä

vierailija
Niinpä ja Joypa ei ollutkaan Ruississa. En minäkään ennen sitä keikkaa piittaillut SSOLista edes livenä. Mutta siellä se räjäytti pankin itselläni ja nousi suosikkeihin. Ja siis saahan siitä olla tykkäämättäkin ja sanoakin sen, en vain oikein tykkää hänen tyylistään kirjoittaa niitä, siinä tulee jostain syystä sellainen olo, että jos olet itse eri mieltä, olet ikään kuin pienempi ihminen kuin hän tai jotain...
Joo tän takia en siellä Discordissa kirjoitakaan. Heti jos joku on eri mieltä, hän vinkuu että on oikeassa kuitenkin ja aina hänet ymmärretään väärin. En halua sellaista syyllistämistä niskaani.

vierailija
Mutta jos tuot esille oman mielipiteesi, niin sitten pitää hyväksyä myös se, että joku toinen on eri mieltä ja tuo sen esille. Tämä keskustelu on muutenkin ollut tyyliä ”pata kattilaa soimaa”. Turha tästä on tosiaan enää jankata, koska eiköhän kaikki tarpeellinen ja valitettavasti myös ei tarpeellinen ole jo sanottu useaan otteeseen.
Joo, tästä oon samaa mieltä kyllä, mutta ärsyttää myös aseksuaalihistorian omaavana, miten sitä näkemystä ei pidetä saman arvoisena, että moni on ihan tyytyväinen ilman seksiä ja sitä ei päälle päin näe. Ja en ollut se kirjoittaja, joka sanoi että uskoo Boitsun odottavan tms sanoikaan.

Yhteistyössä