K/B-komposti

• Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Nytkin hän laukoo siellä, ettei SSOLia ois pitänyt edes julkaista! Siis miksi? Tarkoittaako sillä, että siitä on ollut jotain haittaa Joksujen uralle?? 🤨 En ymmärrä. Keulii miss kaikkitietävällä nyt vähän vaan taas.

vierailija
Niin, kuten se, että hänen on pakko haluta seksiä.
On ihan yhtä typerää alkaa täällä kirjoittamaan, että B elää vuosia selibaatissa ja sinkkuna, koska ei ole löytänyt sitä oikeaa. Kukaan ei ole muuten väittänyt, että hänen on pakko haluta seksiä. Eikä me tiedetä mikä on totuus, eikä se edes kuulu meille. Musta nyt vähän tuntuu siltä, että sulla on kielteinen asenne seksiä kohtaan. Siinä ei ole mitään väärää, jos ihminen (oli sitten kyseessä B tai joku muu) haluaa sitä harrastaa.p

vierailija
Mua kiinnostaisi ihmissuhteiden pohtiminen enemmän tunteiden kannalta. Sellaista keskustelua tai ketjua tuskin on olemassakaan. Seksikeskustelulta ei voi varmaan kokonaan välttyä, mutta olen kyllä ollut yllättynyt, miten epäkunnioittavaa keskustelu välillä on.
Vähän vaikea keskustella näiden ihmissuhteista tunteiden kannalta, koska me ei tiedetä niistä mitään.

vierailija
Meillä muilla ei ole tarvetta kieltää sitä, etteikö B voisi olla suhteessa, deittailla jne. Se ei ole provosointia, vaan vastaus heille, joiden mielestä B elää seksittömänä ja ilman suhdetta, koska odottaa Käärijää.
Päinvastoin, teillä on tarve esittää, että hän elää noin. Mun kommenttini ovat vain vastakkaisen näkemyksen esittämistä niihin, en itse koskaan mieti hänen seksielämäänsä toisin kuin noita esittämiäsi väitteitä kirjoittelevat ilmeisesti tekevät.

vierailija
Meillä muilla ei ole tarvetta kieltää sitä, etteikö B voisi olla suhteessa, deittailla jne. Se ei ole provosointia, vaan vastaus heille, joiden mielestä B elää seksittömänä ja ilman suhdetta, koska odottaa Käärijää.
Aika hauska ettet edes näe, että te nimenomaan esitätte väitteitä hänen seksielämästään, että hän varmastikin on suhteessa, deittailee jne 😆

vierailija
Vähän vaikea keskustella näiden ihmissuhteista tunteiden kannalta, koska me ei tiedetä niistä mitään.
Olet oikeassa, huomasin kun olin kirjoittanut tuon, että vähän huonosti olin ilmaissut tai ajatellut. Parasta olisi tietysti
olla kokonaan keskustelematta muiden suhdeasioista tai ainakin jättää se aihe vähemmälle. Mun perimmäinen tarkoitus oli vastustaa noita suorasukaisia seksipohdintoja, jotka on välillä aika pervojakin.

vierailija
Päinvastoin, teillä on tarve esittää, että hän elää noin. Mun kommenttini ovat vain vastakkaisen näkemyksen esittämistä niihin, en itse koskaan mieti hänen seksielämäänsä toisin kuin noita esittämiäsi väitteitä kirjoittelevat ilmeisesti tekevät.
Älä vääristele ja aseta sanoja toisten suuhun. Meillä kenelläkään ei ole tarvetta väittää, että miten B oikeasti elää. Keskustelu lähti käyntiin Stephanie biisistä ja ihmiset lähtivät sen seuraksena miettimään, että mihin sanat liittyvät ja mistä ne mahdollisesti kumpuaa. Joku toi taas esiin haastattelun, missä JO:n jäsenet olivat vastanneet kysymykseen, että ovatko parisuhde tms. ihmisiä. Näitä täällä pohdittiin, kunnes joku kirjoitti kommentin, että B elää ilman seksiä ja suhdetta, koska odottaa sitä oikeaa. Jos kirjoitat tuollaisen väitteen, niin älä sitten oleta, etteikö joku siihen vastaisi ja toisi keskusteluun muita näkökantoja.

vierailija
Älä vääristele ja aseta sanoja toisten suuhun. Meillä kenelläkään ei ole tarvetta väittää, että miten B oikeasti elää. Keskustelu lähti käyntiin Stephanie biisistä ja ihmiset lähtivät sen seuraksena miettimään, että mihin sanat liittyvät ja mistä ne mahdollisesti kumpuaa. Joku toi taas esiin haastattelun, missä JO:n jäsenet olivat vastanneet kysymykseen, että ovatko parisuhde tms. ihmisiä. Näitä täällä pohdittiin, kunnes joku kirjoitti kommentin, että B elää ilman seksiä ja suhdetta, koska odottaa sitä oikeaa. Jos kirjoitat tuollaisen väitteen, niin älä sitten oleta, etteikö joku siihen vastaisi ja toisi keskusteluun muita näkökantoja.
Mutta onhan se mahdollista?

vierailija
Haa, ja heilläkö ei ole, jotka haluavat pohtia muiden seksielämää ja kirjoittavat kuin olisivat itse just keksineet seksin olemassaolon.
En mä puhunut heistä mitään, vaan kysyin, että mikä ongelma sulla on seksiä kohtaan, koska jatkuvasti ja pakonomaisesti nostat esiin B:n ja seksipakotuksen. Sä tätä keskustelua pidät täällä yllä.

Yhteistyössä