K/B-komposti

• Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Muuten vaan haukutaan muita tyhmiksi, urpoiksi jne. Jos ei pidä B:tä kuuluisana, niin ainoa vaihtoehto silloin on, että pitää B:tä mitättömänä. Sellaista loogista keskustelua ja kirjoittajien normaaleja näkemyksiä joo. Koittakaa jo ottaa pää sieltä pensaasta pois ja myöntäkää, ettei tuo ole normaalia keskustelua.
Ainahan tuota on ollut täällä. Välillä meinaa mullakin mennä hermot siihen, jos ne uskomukset on kovin jyrkkiä ja niitä tuodaan vahvasti esille. Oon samaa mieltä siitä, et ei pidä olettaa tietävänsä täältä etäältä toisesta mitään varmaa, ellei hän oo itse jotain kertonut.

vierailija
Onkohan käynyt niin, että itse näet kommentit jonkun oman oletuksesi läpi?Ihan neutraalia keskustelua on ollut suurin osa Bojaniin liittyvistä kommenteista.
Ohis. Mä olen kyseisen kommentoijan kanssa samaa mieltä. Et näytä edes tajuavan sitä tai sitten et vaan hyväksy sitä, että osa niistä kommenteista oli selvästi omien tuntemuksien projisointia B:tä kohtaan.

vierailija
Onkohan käynyt niin, että itse näet kommentit jonkun oman oletuksesi läpi?Ihan neutraalia keskustelua on ollut suurin osa Bojaniin liittyvistä kommenteista.
Niin mustakin oli neutraalia sitä yhtä väittelyä lukuunottamatta. Siinäkin taisi olla kyse siitä, että melkein olis pitänyt tehdä sama kuin jossain tieteellisessä työssä, että ensin määritellään ne käsitteet mistä puhutaan. Mitä on kuuluisuus jne. 😅 Tää ihan siis keskustelun ulkopuolelta ja ihan kevyenä huumorina.

vierailija
Ohis. Mä olen kyseisen kommentoijan kanssa samaa mieltä. Et näytä edes tajuavan sitä tai sitten et vaan hyväksy sitä, että osa niistä kommenteista oli selvästi omien tuntemuksien projisointia B:tä kohtaan.
Eikös ne silti ole näkemyksiä. Ainahan asiat nähdään jossain määrin oman itsen ja omien kokemusten kautta. Siitä syntyy keskustelu, koska totuudenhan tietää vain B itse.

vierailija
Niin mustakin oli neutraalia sitä yhtä väittelyä lukuunottamatta. Siinäkin taisi olla kyse siitä, että melkein olis pitänyt tehdä sama kuin jossain tieteellisessä työssä, että ensin määritellään ne käsitteet mistä puhutaan. Mitä on kuuluisuus jne. Tää ihan siis keskustelun ulkopuolelta ja ihan kevyenä huumorina.
Mulla taas meinaa pinna palaa sen projisoinnin takia, mut näin eri tavoin me nähdään asiat. Se kuuluisuus keskustelu ei taas hetkauttanut mua yhtään.

vierailija
Musta se on outoa, että keski-ikäiset ihmiset keskustelevat täällä 25-vuotiaan miehen seksielämästä ja vielä hyvin kiihkeään sävyyn.
Se on sitä kun keskustelu rönsyilee sinne tänne. Joku heittää kommentin ja toiset kommentoi sitä. En itse esim. tarkoituksella aloittaisi tuon tyyppistä keskustelua, mutta kun luen sitä, saatan kommentoida jotain, jos oon vaikkapa ihan eri mieltä jonkun kanssa tai joku kirjoittaa mielestäni hyvän kommentin ja komppaan sitten sitä. Sama se on varmaan monilla muillakin ja jos paikalla sattuu olemaan enemmän porukkaa, niin yhtäkkiä onkin jo monta sivua kommentteja. 😂

vierailija
Joskus ihmiset voisivat silti miettiä, että mitä kirjottavat toisesta ihmisestä ja mihin sävyyn.
Se on totta kyllä, mua itseäni häiritsee, jos mennään liian intiimeihin asioihin. Esimerkiksi se, että pohditaan, onko jollain yhden yön suhteita vai ei, ei ole minusta sopivaa. Toisaalta mua ei häiritse, jos mietitään vaikkapa sitä, häiritseekö mahdollinen kuuluisuus seurustelusuhteeseen uskaltautumista.

vierailija
Se on totta kyllä, mua itseäni häiritsee, jos mennään liian intiimeihin asioihin. Esimerkiksi se, että pohditaan, onko jollain yhden yön suhteita vai ei, ei ole minusta sopivaa. Toisaalta mua ei häiritse, jos mietitään vaikkapa sitä, häiritseekö mahdollinen kuuluisuus seurustelusuhteeseen uskaltautumista.
Tuosta on kysytty heiltä ihan haastattelussa ja he on vastanneet siihen. Musta on tuolta pohjalta vielä jokseenkin ok pohtia, että onko joku mieluummin parisuhteessa vai onko enemmän tuollaisten lyhyiden suhteiden ihminen. Kaikenlaistahan täällä haastatteluihin sun muihin liittyen muutenkin puhutaan. Mutta yksityiskohtiin en itsekään lähtisi, tai olettamaan että tiedän jotain heidän yksityisasioistaan oikeasti. Mutta jos menossa on ihan kiva keskustelu, niin sitä ei pysty kontrolloimaan, etteikö joku heittäisi jotain yksityisasioihin menevää kehiin, tai uskoisi tietävänsä totuutena jotain. Ei muut kirjoittajat tällä palstalla voi sille mitään, vaikka muuten keskustelu olis ihan asiallisella tasolla.

vierailija
vierailija
Onko B:stä enää pitkään aikaa ollut kuvia, joissa hän on noin iloisissa ja läheisissä tunnelmissa jonkun naispuolisen kanssa? Tarkoitan että eikö enää esim. uskalla?
On hänestä ainakin kaverillisia iloisia videoita missä iloisesti tanssittaa joitakin (Vita) ja vaikka niitä photobooth kuvia Conorin tyttöystävän Emilian ja toisen tytön kanssa. Mut esim. Sadien kanssa ei olla nähty, kun kuvia ei ole montaa.

vierailija
Ei ketään normaalia ihmistä edes kiinnosta Slovenian Hirviniemen panemiset.

vierailija
Ainahan tuota on ollut täällä. Välillä meinaa mullakin mennä hermot siihen, jos ne uskomukset on kovin jyrkkiä ja niitä tuodaan vahvasti esille. Oon samaa mieltä siitä, et ei pidä olettaa tietävänsä täältä etäältä toisesta mitään varmaa, ellei hän oo itse jotain kertonut.
Luin vielä ketjua läpi ja huomasin et vastasin väärään kommenttiin. Piti vastata seuraavaan.

vierailija
Ehkä just tämä. Osa niistä kommenteista ei ollut mielipidettä nähnytkään, vaan aika hanakasti B:stä on luotu joku ihanne mielikuva päässä. Muutenkin keskustelu jonkun julkkisten seksielämästä tai sen puuttumisesta on täysin absurdi.
Tuo edellinen vastaus oli tarkoitus laittaa ton perään. 👆Eipä sillä niin väliä ole, mut korjasinpa kun huomasin.

Yhteistyössä