vierailija
Mä tykkään kyllä siitäkin, mut se ei ole sellainen, mitä voisin soittaa vaikka kymmenen kertaa putkeen, niin kuin nuo kaksi muuta.Mulla sama! SBJsta en tykkää yhtään.
Mä tykkään kyllä siitäkin, mut se ei ole sellainen, mitä voisin soittaa vaikka kymmenen kertaa putkeen, niin kuin nuo kaksi muuta.Mulla sama! SBJsta en tykkää yhtään.
Tää on kyllä paha, mutta kyllä mä sanoisin, että noin se on myös mullakin! Jännä nähdä, mitkä biisit tulee oleen mun lemppareita uudelta levyltä!Bluza
Sta bih ja
Stephanie
Ei kun katsoin näköjään väärin. Stephanie ja SBJ vaihtaa mulla paikkaa siisTää on kyllä paha, mutta kyllä mä sanoisin, että noin se on myös mullakin! Jännä nähdä, mitkä biisit tulee oleen mun lemppareita uudelta levyltä!
1. BluzaJos pitäis laittaa nää Joksujen kolme uusinta sinkkua parhausjärjestykseen, niin mikä se teillä olisi? Mulla ois:
1. Bluza
2. Stephanie
3. Sta bih ja
No eihän ollut, B on sanonut ystävä ja kollega, kuten hyvin tiedät.B&S oli oikeasti totta
1. Bluza, 2. Stephanie ja 3. Sbj minulla1. Bluza
2. SBJ
3. Stephanie
Siinä vaiheessa se oli ehkä jo ohiNo eihän ollut, B on sanonut ystävä ja kollega, kuten hyvin tiedät.
Striimeissä vai missä? Levyn tulo tasoittaa striimit kaikkien kesken. Jos makuasioissa niin mielipiteitähän nuo ovatStephanie ei yllä lähellekään noita kahta.
Se on ihan järjestelmällisesti puhunut hyvin parisuhdesuuntautuneesti, vaikka pahat kielet väittää sen pettävän tyttöystävää tai suhteen olevan kokonaan ohi. Eihän niillä ihan perinteinen suhde ole jos kerran asuvat eri maissa, mutta ilmeisen vakaalla ja varmalla pohjalla se kuitenkin on.Mustakin se on söpöä. Kris sanoi muuten jossain haastattelussa että parasta on herääminen rakastetun vierestä. Kivasti puhui tuossa Ellen haastattelussa tyttöystävästään.
Mäkin aattelisin, että luultavasti noin.Siinä vaiheessa se oli ehkä jo ohi
Yltää todellakin, juuri sen takia, että on erilainen, menee hyvin lähelle Bluzaa minulla. Sbj ei jaksa montaa kertaa kuunnella putkeen toisin kuin näitä, sellainen renkutus.Stephanie ei yllä lähellekään noita kahta.
Ja nuoresta asti ovat olleet muistaakseni yhdessä. Vaikka asuvat eri maissa ja Kris on kiireinen bändihommien kanssa ja kiertää Euroopaa yms ja silti ovat pysyneet yhdessä. Kertoo vahvasta luottamuksesta toista kohtaan ja hyvästä suhteestaSe on ihan järjestelmällisesti puhunut hyvin parisuhdesuuntautuneesti, vaikka pahat kielet väittää sen pettävän tyttöystävää tai suhteen olevan kokonaan ohi. Eihän niillä ihan perinteinen suhde ole jos kerran asuvat eri maissa, mutta ilmeisen vakaalla ja varmalla pohjalla se kuitenkin on.
Ei ole, mitään todisteita tälläisestä ei ole.Mäkin aattelisin, että luultavasti noin.
Bojan sanoi muuten stoorissaan eilen että lähettäkää se ystäville ja radioon. Nyt voitais kyllä toivoa sitä, kun on englanninkielinen ja osoittautui noin hyväksi?Yllätyin, miten monella on. Stephanie kakkosena ja siis niin se on mullakin. Ehkä moni on SBJ:han vähän kyllästynyt jo? Ja Stephanie on kyllä hyvä biisi
Mihin niitä toiveita vois lähettää?Bojan sanoi muuten stoorissaan eilen että lähettäkää se ystäville ja radioon. Nyt voitais kyllä toivoa sitä, kun on englanninkielinen ja osoittautui noin hyväksi?
Ja voihan niillä olla ollut taukoja tai selkeästi sovittu jonkin asteen avoimesta suhteesta tms jolloin ei ole mitenkään muitten ihmisten asia määritellä onko kumpikaan pettänyt. Se on täysin heidän kahden välinen päätös millaiset rajat suhteessa on. (Henk.koht. uskon kyllä että ne juorutilin ja ilkeimpien sloveenifanien puheet on vaan silkkaa ilkeyttä.)Ja nuoresta asti ovat olleet muistaakseni yhdessä. Vaikka asuvat eri maissa ja Kris on kiireinen bändihommien kanssa ja kiertää Euroopaa yms ja silti ovat pysyneet yhdessä. Kertoo vahvasta luottamuksesta toista kohtaan ja hyvästä suhteesta
Varmaan aika monikin kanava vois soittaa tuollaista englanninkielistä brittipoppia, oisko kellään tarkempaa tietoa?Mihin niitä toiveita vois lähettää?
Mahdollista. Mutta ihanaa, että heillä menee hyvinJa voihan niillä olla ollut taukoja tai selkeästi sovittu jonkin asteen avoimesta suhteesta tms jolloin ei ole mitenkään muitten ihmisten asia määritellä onko kumpikaan pettänyt. Se on täysin heidän kahden välinen päätös millaiset rajat suhteessa on. (Henk.koht. uskon kyllä että ne juorutilin ja ilkeimpien sloveenifanien puheet on vaan silkkaa ilkeyttä.)
Mahdollisesti. Oiskohan jotain muita?YleX varmaan on sellainen, josta sen voisi jopa olettaa kuulevansa.
Joo, mustakin se sopisi. Joku vinkkasi joskus että Anne Lainto olis sopiva toimittaja ja hänelle voisi laittaa pyyntöjä. En tiedä vaan mitä kautta se parhaiten onnistuis. Tai oisko siellä joku muu paikka minne niitä viestejä kannattaa laittaa?YleX varmaan on sellainen, josta sen voisi jopa olettaa kuulevansa.
Oisko radio Helsinki ainakin?Mahdollisesti. Oiskohan jotain muita?