K/B-komposti

• Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
K on ihana ja se lehtijuttu oli huikea, mutta tuo tapa millä hän promoaa Joksuja, niin ei jatkoon. Kannattaisi lopettaa jo ne B jutut, nimittäin videosta huokuu se, että hän on itsekin jo täysin kyllästynyt niihin. Joskus vaan kannattaisi lopettaa ajoissa.
En osaa sen kyllästyneisyydestä sanoa, mutta usein tosiaan toimii ihan vaan samanlainen mainostus kuin joksut postasi kärtsän levystä, ihan vaan kuva ja tekstinä absolute banger! Eikös K laittanut vastaavan niitten levystä? Video tulee klikattua nopeasti ohi, jos siinä ei heti alkuun ole jotain kiinnostavaa. K:n videot on usein aika hidastempoisia, etenkin kun siinä itessään on kuitenkin valtavasti virtaa. Kestää liian kauan että päästään itse pointtiin, liipasinsormi on jo napsuttanut seuraavaan stooriin.

vierailija
Ootko huomannut, että B ei itse tästä loukkaantunut ollenkaan, päinvastoin jakoi sen stoorin? Ehkä sunkin kannattais vähän löysätä pipoa?
En ole missään vaiheessa sanonut, että B olisi loukkaantunut siitä. Miksi ihmeessä vedät noin herkästi herneen nenuusi, jos joku vähänkin kertoo mielipiteensä, joka poikkeaa sun mielipiteestä.

vierailija
En osaa sen kyllästyneisyydestä sanoa, mutta usein tosiaan toimii ihan vaan samanlainen mainostus kuin joksut postasi kärtsän levystä, ihan vaan kuva ja tekstinä absolute banger! Eikös K laittanut vastaavan niitten levystä? Video tulee klikattua nopeasti ohi, jos siinä ei heti alkuun ole jotain kiinnostavaa. K:n videot on usein aika hidastempoisia, etenkin kun siinä itessään on kuitenkin valtavasti virtaa. Kestää liian kauan että päästään itse pointtiin, liipasinsormi on jo napsuttanut seuraavaan stooriin.
K:lla on tosi kivoja stooreja monesti, mutta tämä kyseinen on jotenkin tosi väkinäinen. Siksi mulle tulee sellainen olo, ettei jaksaisi enää itsekään sitä Bojan juttua. On tympiintyneen oloinen videolla. Voi toki olla, että K on väsynyt tai ei vain ole hänen paras hetkensä.

vierailija
Uskon, että Bluza kertoo Jerestä, ja Bojan halusi olla Jeren kanssa, kun se julkaistiin. Uskon myös, että Stephanie kertoo Sadiesta, ja Bojan halusi olla Lontoossa, kaupungissa jossa tähän rakastui, kun se julkaistiin. Jeren kanssa rakkaussuhdetta ei ollut, ja välit ovat läheiset (ystävinä). Sadien kanssa oli rakkaussuhde, joka päättyi, ja kipu on tuore.
Mikä kipu? 😂 Onpa tosi raastava rakkaustarina kun mieleen on jääny vaan kun kaveri laattaa pubin vessassa. Muutenkin Bojan suhtautuu nyt rennon avoimesti promoamiseen, niin ei näytä paljon tuo tarina sydäntä särkevän. Ja tarina kuitenkin itsessään kertoi, että ei siitä tullu suhdetta, ihastus tuli ja meni, nopeammin kuin se kaverin oluet tuopista vessanpönttöön.

vierailija
No siis onhan toi nyt ihan törkeä väite, kun H:n biisiä ei voi edes biisiksi sanoa, hoilotus jonka jaksoi sen pakollisen yhden kerran kuunnella.
On se paljon parempi monen mielestä kuin nää Joksujen viimeaikaiset ja onpa nolo ryhmä, jos painostetaan tykkäämään siitä, mistä on pakko. Onko ne eniten äänessä olevat siellä tällaisia huutelemassa?

vierailija
Mikä kipu? 😂 Onpa tosi raastava rakkaustarina kun mieleen on jääny vaan kun kaveri laattaa pubin vessassa. Muutenkin Bojan suhtautuu nyt rennon avoimesti promoamiseen, niin ei näytä paljon tuo tarina sydäntä särkevän. Ja tarina kuitenkin itsessään kertoi, että ei siitä tullu suhdetta, ihastus tuli ja meni, nopeammin kuin se kaverin oluet tuopista vessanpönttöön.
Joo ei todellakaan ole kipua tässä tarinassa. Koko biisihän suorastaan irvailee salamarakastumisille ja niiden jälkeisille voivotteluille kuinka ei kerta kaikkiaan ole rakkautta eikä onnea.

vierailija
Joo ei todellakaan ole kipua tässä tarinassa. Koko biisihän suorastaan irvailee salamarakastumisille ja niiden jälkeisille voivotteluille kuinka ei kerta kaikkiaan ole rakkautta eikä onnea.
Mun mielestä taas biisissä kyllä kipuillaan ja se loppu on tosi surullinen. Noissa stooreisakin kun kysytään Bojanin lempilainia biisistä hän viittaa biisin loppuun (love and happiness ain’t built for people like me). Siinä vaan on itseironinen sävy, mutta huumorin avulla on monesti helpompi käsitellä vaikeita asioita ja puhua niistä.

vierailija
Mun korvaani ne sanat kuulostaa siltä, että Jan on tullut kotiin baarista klo 3 aamulla ja koska häntä ei ole nukuttanut, niin hän hiprakassa kirjoittanut sarkastiseen tapaansa 10 minuutissa tämän kappaleen sanat.

vierailija
Mun mielestä taas biisissä kyllä kipuillaan ja se loppu on tosi surullinen. Noissa stooreisakin kun kysytään Bojanin lempilainia biisistä hän viittaa biisin loppuun (love and happiness ain’t built for people like me). Siinä vaan on itseironinen sävy, mutta huumorin avulla on monesti helpompi käsitellä vaikeita asioita ja puhua niistä.
Näin me sitten nähdään ja tulkitaan asiat eri tavalla.😂 Sä saatat olla oikeassa tai sitten joku muu.

Yhteistyössä