K/B-komposti

• Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Vau Stephanie 🤩 nyt alkaa olla jo sen kuuloista saundia, jolla vois olla mahdollisuus ehkä jo saavuttaa vähän isompaakin suosiota. En siis tarkoita mitään Arctic Monkeys tasoa, mut laajeta viisuympyröiden ulkopuolelle. Paras englanninkielisistä biiseistä minusta.

vierailija
Omassa kämpässäni putkiremontin yhteydessä vaihdettiin ovet. Nykyisissä ovissa on vain asunnon numero, ei nimeä, ei edes postiluukkua.
Erilliset postilaatikot ovat pihalla joissa nimet, sekä asukastaulu ala-aulassa.
Jos joku kieltäytyy, niin nimeä ei tarvitse olla edes asukastaulussa eikä postilaatikossa.
Rapussani on yksi tällainen anonyymi.
Mä olen joutunut stalkkerin vuoksi olemaan ilman omaa nimeäni ovessa tähän asti ja hyvin postit tulee perille.

vierailija
Vau Stephanie nyt alkaa olla jo sen kuuloista saundia, jolla vois olla mahdollisuus ehkä jo saavuttaa vähän isompaakin suosiota. En siis tarkoita mitään Arctic Monkeys tasoa, mut laajeta viisuympyröiden ulkopuolelle. Paras englanninkielisistä biiseistä minusta.
Jos Stephanie on tämmöstä soundia niin Mitähän levyn muut julkaisemattomat biisit pitää sisällään 🤩🤩

vierailija
Mä en oikeen tykännyt. Tykkäsin kyllä siitä, ettei ollu ns. tungettu täyteen kaikkea, mut muuten tuntui, että oli vähän outo, en tiedä mikä olis oikea sana? Ei oikeen lähtenyt käyntiin. Ja joskus aikaisemminkin todettu, että B vaan kuulostaa erilaiselta enkuksi ja mun mielestä se tulee tässä tosi hyvin esiin.
No ei voi kaikesta tykätä. En mä muiltakaan artisteilta kaikkea niiden julkaisemaa kuuntele.

vierailija
Ihme et Warner on hommannut K:n tuommoiseen Jenkkiaviisiin (tarkistin ja lukijakunta on pääasiassa USA) eikä johonkin Eurooppalaiseen vastineeseen. Mä vähän toivon että K ei lähtis missään vaiheessa tähtäämään ameriikkaan, samasta syystä kuin en haluaisi Joksujen menevän sinnepäin. Limaiset musabisnespiirit. Joku alternatiiviskene kai kävisi, mutta hyi sille kaikelle muulle.

vierailija
Ihme et Warner on hommannut K:n tuommoiseen Jenkkiaviisiin (tarkistin ja lukijakunta on pääasiassa USA) eikä johonkin Eurooppalaiseen vastineeseen. Mä vähän toivon että K ei lähtis missään vaiheessa tähtäämään ameriikkaan, samasta syystä kuin en haluaisi Joksujen menevän sinnepäin. Limaiset musabisnespiirit. Joku alternatiiviskene kai kävisi, mutta hyi sille kaikelle muulle.
Voivat sitten mennä sinne yhdessä. Joksut ja Käärijä.

vierailija
En käsitä tätä Stephanie-biisiä?? En oikein käsitä miksi ovat tehneet tämän, oliko tarve luoda biisi, jolla vaikuttaa heteroilta vai mikä tämän idea on? Konemusajumputusta joo, mutta outo tarina ja englanti tekee vielä tusinamaisen vaikutelman.
Ei kyllä haittaa jos en kuule tätä keikalla koskaan.

vierailija
Onhan K:lla faneja sielläkin, miksei voisi, vaikka tosin uskon, että ennemmin panostaa Eurooppaan.

vierailija
En käsitä tätä Stephanie-biisiä?? En oikein käsitä miksi ovat tehneet tämän, oliko tarve luoda biisi, jolla vaikuttaa heteroilta vai mikä tämän idea on? Konemusajumputusta joo, mutta outo tarina ja englanti tekee vielä tusinamaisen vaikutelman.
Ei kyllä haittaa jos en kuule tätä keikalla koskaan.
Piilomerkitys on rakkaus Häärijää kohtaan, kaikki tyhmemmätkin sen ymmärtää.

vierailija
Onhan K:lla faneja sielläkin, miksei voisi, vaikka tosin uskon, että ennemmin panostaa Eurooppaan.
En sanonut etteikö K voisi, sanoin että toivon että K ei menisi. LA:n mädättävä mainstream musarutto tuhoaa suunnileen jokaisen omalaatuisen artistin ytimen joka Jenkkeihin päättää tähdätä. Just tänään jouduin jo kertaalleen huokaamaan pettymyksestä kun Ruotsin Benkku laittoi stooreihinsa lähteneensä Losiin musajuttujen perään. Ei K:lle samaa.

vierailija
Musta se olis vaan hauska jos molemmille järjestyis keikkoja sinne. Ois kiinnostavaa seurata ja heillekin ois varmasti mielenkiintoista. En usko että kumpikaan kokonaan niille markkinoille tähtäis, vaikka oliskin joku kiertue siellä.

vierailija
Oli kyllä outo, jonkun toisen bändin matkimista selkeästi, kun hoksaisi, että minkä. Itsellä ei kyllä noussut suosikeihin.
Ei minkään biisin matkimista, vaan vähän eri genreä kuin aiemmat. Tuo on tuollainen brittipopsoundi. Sama kuin sillon viisujen aikaan syytettiin Kärtsää Electric Callboyn matkimisesta vaikka kyseessä oli vaan sama genre.

Yhteistyössä