vierailija
Jos olet rikollinen tai turvakielto?Mitä ihmettä, olen eri, enkä edes osallistunut keskusteluun mut ei luukussa tarvi olla nimeä. Numero riittää.
Jos olet rikollinen tai turvakielto?Mitä ihmettä, olen eri, enkä edes osallistunut keskusteluun mut ei luukussa tarvi olla nimeä. Numero riittää.
Todennäköisempää on että K toimii edelleen kuten Hesarin haastattelun aikaan kuin että joku kompostin anonyymin sukulainen asuu hänen naapurissaan.Sitä en tiedä. Jokatapauksessa turha vedota enää siihen Hesarin haastatteluun vanhasta asunnosta.
Tai jos ei vaan halua nimeään luukkuun.Jos olet rikollinen tai turvakielto?
Ei tarvi muutenkaan.Jos olet rikollinen tai turvakielto?
Joo, ilmaisella lentolipulla.
Tossa on K ja NM bäkkärillä noin 9kk takaa alkaen ajasta 18.51. Mun mielestä samannäköinen.Noin kaukaa ei voi kenenkään nätteydestä sanoa. Sitäpaitsi jos tuo on sama gf kuin vuosi sitten, niin on tullut kuumiksesta naapurintytöksi.
Jos lopetettais tää stalkkaus…Tossa on K ja NM bäkkärillä noin 9kk takaa alkaen ajasta 18.51. Mun mielestä samannäköinen.
- YouTube
Enjoy the videos and music that you love, upload original content and share it all with friends, family and the world on YouTube.www.youtube.com
B on rakastunut Härtsään. Käärijä on pelkkä esiliina.Pyh, luulen, että ne J ja B rajat nyt ylittyi siellä lomalla ja B tuli rakastuneena vielä Suomeenkin.
Aika rohkea ulostulo häneltä näin niin kuin yleisesti, ottaen huomioon kaikki ne huhut mitä tänä vuonna on hänestä pyörinyt."The song was originally written as a happy song, but in the end it turned out that 'happiness is not made for people like me and love is not made for people like me', so it ended sadly," admitted Bojan Cvjetićanin, the singer of Joker Out and the author of the song and added 'it's a song about the night I met and lost the love of my life.'
Se on julkkiksen vlogi bändinsä eurotourista ja tuossa on Suomen keikasta.Jos lopetettais tää stalkkaus…
Ainakin shipparit näki sen jo sillon virossa? vai missä lie haututuvat toistensa topptakkeihin rakkauden syleilyyn vai miten se meniPiti just tulla kirjoittamaan samaa, että onko näiden välillä jotain!
No piti se ainakin sen edellisen asunnon sijainnin ehkä paremmin piilossa kuin nykyisen. Liekö sillä paljoakaan väliä että myös nimi olisi ovessa.Todennäköisempää on että K toimii edelleen kuten Hesarin haastattelun aikaan kuin että joku kompostin anonyymin sukulainen asuu hänen naapurissaan.
Ootko tosissasi? Asunnoilla on numerot.Miten posti löytää perille?
Niinpä, ja kun hän on myös sanonut että levyn biisit on kaikki ”matkamuistoja” ajalta jälkeen viisujen eikä hän ole tainnut ennen sanoa yhdenkään rakkauslaulun kertovan omista kokemuksistaan. Ei kun oli hän joskus lukioikäisenä itkenyt jonkun ikkunan alla kuin Onassa.Aika rohkea ulostulo häneltä näin niin kuin yleisesti, ottaen huomioon kaikki ne huhut mitä tänä vuonna on hänestä pyörinyt.
Oliko H B:n toppatakin syleilyssä? Tarvitsen todisteita.Ainakin shipparit näki sen jo sillon virossa? vai missä lie haututuvat toistensa topptakkeihin rakkauden syleilyyn vai miten se meni
Ei kai kukaan oo oikeasti noin pihalla?Joku asuntola vai? Ei sellaista olekaan?
Tosishipparit vaan luulivat, että B on rakastunut K:hon, mutta se B:n rakkaus on ollutkin kokoajan Häärijä.Ainakin shipparit näki sen jo sillon virossa? vai missä lie haututuvat toistensa topptakkeihin rakkauden syleilyyn vai miten se meni
No normaaleilla ihmisillä on nimi ovessa kyllä.Ei kai kukaan oo oikeasti noin pihalla?
No on varmaan vähän väliä tehneetkinMiettikää Härtsä ja Boitsua suutelemassa.
Miettikää Härtsä ja Boitsua suutelemassa.
Ei ole kaikissa taloyhtiöissä.No normaaleilla ihmisillä on nimi ovessa kyllä.
No ei ole, Jeren kanssa oli lemmenlomalla ja Suomeen tuli vielä, ja heidät nähtiin pakastealtaillakin, ei mitään H:ta.B on rakastunut Härtsään. Käärijä on pelkkä esiliina.
Onhan.Ei ole kaikissa taloyhtiöissä.