vierailija
Naama, eikä nenä ei näytä kyllä yhtään samalta.
Naama, eikä nenä ei näytä kyllä yhtään samalta.
Se itse juttu on ihan höpöä, se on totta, mut ei ole kyllä sillä mitään merkitystä kumpi pariskunnasta on vanhempi. Vanhanaikainen asenne.On se noin päin, kun nainen vanhempi. Mutta ei mitään viitettä edes ole, tämä sama hokenut tätä alusta asti.
Kyllä voidaankin nähdä eri tavalla, kun minusta ilman muuta kuvassa on hän.Naama, eikä nenä ei näytä kyllä yhtään samalta.
Samaa ihmettelen, että miten voikin nähdä eri tavalla. Mun mielestä on myös ihan selvästi kyseinen henkilö.Kyllä voidaankin nähdä eri tavalla, kun minusta ilman muuta kuvassa on hän.
Täällä ja emolla osa on aikojen alusta asti tunnistanut hänet ihan päin honkia. Kyllä se gf tuossa kuvassa on.Kyllä voidaankin nähdä eri tavalla, kun minusta ilman muuta kuvassa on hän.
Ei ole yhtään K:n tyttiksen näköinen.Kyllä voidaankin nähdä eri tavalla, kun minusta ilman muuta kuvassa on hän.
Onhan sillä ihan merkitystä jo biologisestikin esim. lasten hankinta.Se itse juttu on ihan höpöä, se on totta, mut ei ole kyllä sillä mitään merkitystä kumpi pariskunnasta on vanhempi. Vanhanaikainen asenne.
Ja nimenomaan tunnistettu vääriä henkilöitä häneksi ja myöhemmin selvinnyt, että ei ole NM kyseessä.Täällä ja emolla osa on aikojen alusta asti tunnistanut hänet ihan päin honkia. Kyllä se gf tuossa kuvassa on.
Ja järjestelmällisesti häntä ei myös ole tunnistettu silloin, kun ilmiselvästi on kuvassa. Kuten juuri nyt.Ja nimenomaan tunnistettu vääriä henkilöitä häneksi ja myöhemmin selvinnyt, että ei ole NM kyseessä.
Munkin mielestä on ihan selvästi gf tossa kuvassa. Ihan samanlainen hymykin.Täällä ja emolla osa on aikojen alusta asti tunnistanut hänet ihan päin honkia. Kyllä se gf tuossa kuvassa on.
Ei varmaan haittaa kun se on Härtsän stoorissa, eikä shippisisältönä. Toi stoori on ihan hauska.B repostasi sen Härtsän stoorin niin tuskinpa häntä se pahviB haittaa, vaikkei tuo kyllä fiksua ole viedä tuollaista.
Ei sano, enemmän kai nuo tunnistukset on trollausta. Nähnyt hänet monta kertaa K:n keikalla ja kuvissa eikä näytä yhtään kyseiseltä henkilöltä.Sanooko jotkut täällä ihan kiusalla, että ei olisi kyseinen henkilö, kun ihan selvästi on.
No ei sano, kun näkee, että eri henkilö on. Kuvassa olevalla leveämpi naama ja isompi nenä. Eikä J ottaisi läheisiään mihkään massatapahtumaan pyörimään.Sanooko jotkut täällä ihan kiusalla, että ei olisi kyseinen henkilö, kun ihan selvästi on.
Ei siellä kukaan tiedä, että merchmyyjä on gf paitsi ehkä tosifanit, jotka häneen on törmännyt keikoilla muutenkin.No ei sano, kun näkee, että eri henkilö on. Kuvassa olevalla leveämpi naama ja isompi nenä. Eikä J ottaisi läheisiään mihkään massatapahtumaan pyörimään.
Joo mun mielestä tuosta otsasta ja hiusrajasta tunnistaa. Piirteet on vähän oudot kun on niin suttuinen kuva mut nekin näyttää häneltä.Täällä ja emolla osa on aikojen alusta asti tunnistanut hänet ihan päin honkia. Kyllä se gf tuossa kuvassa on.
Ei ole, jos on suht nuorista ihmisistä kysymys.Onhan sillä ihan merkitystä jo biologisestikin esim. lasten hankinta.
On. Kaunis!Onko tää Kn tyttis?
En usko, että pelkkää promoa on, nään tossa stoorissa suurta kaipausta poikkista kohtaan🥹Onko niillä oikeesti jotain vai biisipromoa kenties?
Oisko sulla linkata alkuperäinen kuva/video? Vai olitko itse paikan päällä stalkkeroimassa?Onko tää Kn tyttis?
Shippiä ei saa hieroa naamalle, eiku, t. BojanShippiä ei saa hieroa naamalle, eiku... No onneks Härtsä ottanut sen itselleen hyvään haltuun.
Siis nyt se lähde tai sitten viskaat sen kristallipallosi vihdoin ulos ikkunasta.Siellähän se Sadie on Lontoossa