Lähde?Siellähän se Sadie on Lontoossa
Linkki?Siellähän se Sadie on Lontoossa
Härtsähän paljasti niiden suhteen jo sillon ystävänpäivänä, eiks kukaan muka muista enää?!Taitaa olla H se salarakas, miten ihanaa
Taisi matkustaa ja Sadie Sloveniaan ihan vain Bojanin takia, kenenkään muun.No edelleen en usko, että ihan vain hänen takiaan sinne edes matkusti.
Eipäs oo.Siellähän se Sadie on Lontoossa
En kommentoi. Kaunis hymy.Onko tää Kn tyttis?
Ei minusta näytä häneltä kyllä.En kommentoi. Kaunis hymy.
Eihän tuo ole vielä merkittävä ikäero edes. Onpa asenteellista.Joku pakkomielteinen, B ei noin vanhaa huolisi muutenkaan, eikös se ole Jereäkin vanhempi.
Eli on? No oli pop upissa näköjään myymässä.En kommentoi. Kaunis hymy.
Sika hyvin sit on pitänyt salassa. Mut kiva jos tulee yhteisbiisiHärtsähän paljasti niiden suhteen jo sillon ystävänpäivänä, eiks kukaan muka muista enää?!
Ei mielestäni muistuta häntä.Onko tää Kn tyttis?
No nyt on mun pakko sitten kommentoida kuitenkin. Kyllä näyttää, olen nähnyt hänet monta kertaa elävässä elämässä.Ei minusta näytä häneltä kyllä.
KaunisEn kommentoi. Kaunis hymy.
Minusta näyttäisi olevan. Kuva on vähän epäselvä, mutta piirteet kyllä täsmää. Hiukset ovat vähän eri tavalla kuin ennen, pehmeämpi tyyli.Onko tää Kn tyttis?
Mun mielestä on hän, hymy on sama.Ei mielestäni muistuta häntä.
On se noin päin, kun nainen vanhempi. Mutta ei mitään viitettä edes ole, tämä sama hokenut tätä alusta asti.Eihän tuo ole vielä merkittävä ikäero edes. Onpa asenteellista.
Samoin, eikä mielestäni näytä häneltä. Mutta noin huonolaatuisesta räpsystä vaikea mennä sanomaan. Toisaalta onhan hän ennenkin myynyt merchiä et eihän se mikään ihme ois jos tuollakin tiskin takana.No nyt on mun pakko sitten kommentoida kuitenkin. Kyllä näyttää, olen nähnyt hänet monta kertaa elävässä elämässä.
Naama, eikä nenä ei näytä kyllä yhtään samalta.Mun mielestä on hän, hymy on sama.
Onko niillä oikeesti jotain vai biisipromoa kenties?Sika hyvin sit on pitänyt salassa. Mut kiva jos tulee yhteisbiisi
No ei ole mitenkään paha jos nainen on vanhempi kuin mies. Todella ikävä asenne tuollainen.On se noin päin, kun nainen vanhempi. Mutta ei mitään viitettä edes ole, tämä sama hokenut tätä alusta asti.