vierailija
Eli B. sai pakit ja rannalle ruikuttamaan.No ei kyl ihan jos sen naisen kerran piti lähteä baarista kaverinsa kanssa.
Eli B. sai pakit ja rannalle ruikuttamaan.No ei kyl ihan jos sen naisen kerran piti lähteä baarista kaverinsa kanssa.
Katsoo kelloaan.Boitsun katse kohteessa.
Uuuuh tää on aikaJance kuvaan löytynyt linkki! Pieni haastattelu ollut jossain vaiheessa Zagrebin keikkaa promotessa.
Bluza on minusta uusista biiseistä heikoin.Bluza uusista.
Ja siis Helsingin kanavallaJodelin joker out kanavalla on pätkä kuunneltavissa.
Paras tähän astisista, video ei tosin ollut mieleeni.Bluza on minusta uusista biiseistä heikoin.
Niin tais käydä sanojen perusteella.Eli B. sai pakit ja rannalle ruikuttamaan.
Kuulostaa tosi hyvältä!Jodelin joker out kanavalla on pätkä kuunneltavissa.
Ööeivittuuu. Jättäis Bojan sen englanniksi kirjoittamisen muille.On ne sanat oikeat, löytyy lyricstranslate sivuilta, linkki ei tule läpi.
Hauskathan noi on, ei kaikki oo niin totista aina. Kiinnostaa se viimeinen kappale.Mä lähinnä toivon, että eivät ole oikeat, koska hitto miten huonot jos noi on oikeat
Ihan varmasti, tuskin on ennen päässyt hengaamaan tuon tasoisen julkkiksen kanssa aikaisemmin.Voin kuvitella, miten B on vaikuttunut, kun Sadie kaikessa ihanuudessaan on ilmestynyt paikalle.
Musta noissa on samanlaista huumoria kuin Kärtsän sanoituksissa. Tykkään molemmista.Mä lähinnä toivon, että eivät ole oikeat, koska hitto miten huonot jos noi on oikeat
K ja tiimi kirjoittaa sanat useasti humoristisella otteella ja niin, että niillä on useampi merkitys. B taas tuntuu kirjoittavan ihan tosissaan. Enkä ihan ymmärrä, miksi toinen pitää vetää mukaan kun keskustellaan vain toisesta. Ettekö pysty keskustelemaan Joksuista ilman K:ta?Mun mielestä ICIP on kyllä selvästi huonompi kuin mikään mitä B on kirjoittanut.
Ei kyllä minun korvaani, no täytyy kuunnella kokonaan ennen tuomitsemista.Kuulostaa tosi hyvältä!
Nimenomaan! Eihän tässä ole mikään vakavahenkinen rakkauslaulu kyseessä, se tuli kai selväksi jo eilisessä livessä.Hauskathan noi on, ei kaikki oo niin totista aina. Kiinnostaa se viimeinen kappale.
For people like me. Mitä meinaat Bojan? Jotenkin ei kuulosta kovin uskottavalta Bojanin suusta.No, love ain’t real for people like me
No, love ain’t real for people like me
Happiness ain’t real for people like me
Stephanie
Oh, oh
No eipä sitä oo vissiin parisuhderintamalla onnistunutFor people like me. Mitä meinaat Bojan? Jotenkin ei kuulosta kovin uskottavalta Bojanin suusta.
Vai onko B tosissaan? Ei välttämättä ole tarkoitettu huumoriksi.Musta noissa on samanlaista huumoria kuin Kärtsän sanoituksissa. Tykkään molemmista.
Konekäännös yhdestä kohdasta:Uusi yritys
Uoči izlaska novog studijskog albuma Joker Out predstavljaju singl 'Stephanie'
Samo tjedan dana prije izlaska svog trećeg studijskog albuma, bend Joker Out u petak, 8. studenog predstavlja singl 'Stephanie'. Ova ljubavna ispovijest o Stephanie, koja živi '1000 milja daleko od mene', bit će jedna od pjesama na engleskom na novom matewww.tportal.hr