vierailija
Serbiaksi ja sloveeniksi tehdyt on parempia, sitenMiten eroaa muista JO:n biiseistä?
Serbiaksi ja sloveeniksi tehdyt on parempia, sitenMiten eroaa muista JO:n biiseistä?
Ehkä he tapas Sadien kans niin, että S lähti seuraavana päivänä amerikkaan.No jos ne on noi sanat, niin eihän ne edes kerro kuin jostain baarituttavuudesta, joka lähtee menemään kun frendi laattaa vessassa ja aamulla on jo lentokentällä.
Tiedetään, että näin ei ollut.Ehkä he tapas Sadien kans niin, että S lähti seuraavana päivänä amerikkaan.
Ei mitenkään. Niitä ei vaan ymmärrä muilla kielillä niin kuulostaa hienommilta ja syvällisemmiltä. Vähän sama kuin monen espanjankielisen hitin kanssa.Miten eroaa muista JO:n biiseistä?
Et! Oon laulanu suomeksikin biisejä, joiden sanoja kuuntelen kunnolla vasta vuosien päästä.Oonko mä muuten ainoo, joka ei kauheesti keskity sanoihin biiseissä, vaan siihen melodiaan? Mun mielestä melodia on biisin ydin ja mulle sellanen tärkeä juttu biisin kuuntelun jaksamisen kannalta
Ei kukaan tiedä missä ja milloin Bojan tapasi Sadien ensimmäisen kerran.Tiedetään, että näin ei ollut.
Ai tiedetään vai? Kerro mullekin! Ei kai kukaan oikeasti tiedä miten, milloin ja missä he on tavanneet.Tiedetään, että näin ei ollut.
Mun mielestä ICIP on kyllä selvästi huonompi kuin mikään mitä B on kirjoittanut.Ne on oikeasti paremmat kuin toi linkattu Stephanie. Todennäköisesti Bojan kirjoittaa paljon parempia sanoituksia omalla äidinkielellään.
Missä on hyvät sanat sun mielestä? verrattuna enkku biiseihin siisSerbiaksi ja sloveeniksi tehdyt on parempia, siten
K ei kirjoittanut ICIPiä yksin.Mun mielestä ICIP on kyllä selvästi huonompi kuin mikään mitä B on kirjoittanut.
VKV, VDG, Metulji näin alkuun tulee mieleen.Missä on hyvät sanat sun mielestä? verrattuna enkku biiseihin siis
Vielä olis tilaisuus punaisiin hiuksiinEikö Stephaniella ole muuten omaa kansikuvaa, vaan sama kuin Souvenir Popissa?
Icip on yksi huonompia sanoituksia Kärtsältä, joten ehkä Stephanieta voi verrata siihen. Molemmilta löytyy nyt ainakin yksi biisi, jossa lyriikat on kuin esiteinin päiväkirjasta.Mun mielestä ICIP on kyllä selvästi huonompi kuin mikään mitä B on kirjoittanut.
No ei kyl ihan jos sen naisen kerran piti lähteä baarista kaverinsa kanssa.Biisi vaikuttaa kertovan pubissa tavatusta yhde yön naisesta. Imartelevaa.
Taisikin olla vaan legendaa, et Boitsu lentää ja panee.No ei kyl ihan jos sen naisen kerran piti lähteä baarista kaverinsa kanssa.
Bluza uusista.VKV, VDG, Metulji näin alkuun tulee mieleen.
Ihana kuva Mistäköhän tää tosiaan on?Jance! Ei kyllä mitään hajua mistä tää kuva onTumblr
Tumblr. Pure effervescent enrichment. Old internet energy. Home of the Reblogs. All the art you never knew you needed. All the fandoms you could wish for. Enough memes to knock out a moderately-sized mammal. Add to it or simply scroll through and soak it up.www.tumblr.com
Harmi että ne sit kuvanmuokkauksella häivytetään.S sanoo ihan itsekin jossain Armanin(?) mainoksessa, että meikkivoide saa olla keveä, että pisamat jää näkyviin.
Boitsun katse kohteessa.Jance kuvaan löytynyt linkki! Pieni haastattelu ollut jossain vaiheessa Zagrebin keikkaa promotessa.
Joo, tämä unohtui listasta!Bluza uusista.
Aika monia kiinnostaa.Miksi tunget näitä koko ajan, aika harvaa varmaan kiinnostaa.
Tää on kyllä mielenkintoistaSe selviää keskiyöllä, että onko