vierailija
Krisillä on myös muikea ilme.
Ei hitto tuo Bojanin ilme Loreen-puheista
Krisillä on myös muikea ilme.
Ei hitto tuo Bojanin ilme Loreen-puheista
Mäkin toivon, mutta oikeestaan toi tuossa aiemmin jonkun kirjoittama huomio työnjaosta oli aika hyvä. Bojan on usein se jota haastatellaan yksin ja se kyllä edustaa bändiä vaikka missä. Se on myös useammankin kerran tuonut esiin sitä että bändi on yhteinen yritys ja ettei hän erityisesti halua olla mikään nokkamies, vaikka varmasti nauttiikin esiintymisestä ja esillä olosta eri tavoin kuin vaikka jure. Voin hyvin kuvitella että hän ei ole mukana liveissä, koska on ollut muissa jutuissa esillä ilman bändikavereita.Toivotaan että olisi! Vaikka suon kyllä hälle ihan mielelläni pidemmän reissunkin
Kiitos sulle ja teille muille myös jotka kommentoitte.Olen samaa mieltä sun kanssa.
Damon on hiukan ristiriitainen persoona, mutta toisaalta se tekee hänestä mielenkiintoisen. Osaa olla valokeilassa ja ottaa tilan haltuunsa, mutta samalla hän elää kuitenkin synkissä varjoissa. Kuvailee hyvin stooreissaan noita asioita ja on selvästi syvällinen pohtija. Toivottavasti pääsee joskus eroon demoneistaan.Toivottavasti Damon löytää tasapainoa elämään ja saa työstettyä noita asioita mistä stoorissaan kertoo
Se että toiset ääliöt komppaa sua ei tee sun argumentoinnista yhtään vakuuttavampaa tai parempaa keskustelua.Kiitos sulle ja teille muille myös jotka kommentoitte.
Ei oo totta ja minä kyttäsin tiktokkia raivoisasti! Selittikö ne jotenkin tätä vaihtoaOvat Instagramissa livessä
Sä puhut vakuuttavasta keskustelusta ja kutsut muita ääliöiksi samassa lauseessa. Oikeasti nyt.Se että toiset ääliöt komppaa sua ei tee sun argumentoinnista yhtään vakuuttavampaa tai parempaa keskustelua.
Ne meni vahingossa instaliveenEi oo totta ja minä kyttäsin tiktokkia raivoisasti! Selittikö ne jotenkin tätä vaihtoa
Ja tajuta se vasta jonkun vartin jälkeenJotenkin niin noille tyypillistä mainostaa tiktok liveä just ennen alkua ja sit avata ihan väärä some
IhanatJa tajuta se vasta jonkun vartin jälkeen
En tiiä, mut toi levy kuulostaa kyl hyvältä!!Mikähän niistä muista tuo toinen biisi on?