vierailija
Missä k on ?Mirella on universalilla niin tottakai on.
Missä k on ?Mirella on universalilla niin tottakai on.
WarnerillaMissä k on ?
Takavoltti on hyvä kans. Autiomaassa häiritsee vähän se autotune.Spottarissa K:n kuunnelluimmat biisit nyt:
1. ccc
trafik
sex=money
ruoska
kotkot
autiomaa
icip
8. hhh
Autiomaa ja s=m minusta oli ainoa noista uusista ok. Muista en viiti sanoa mitään
Noh mm. tämän ketjun kirjoittajien mielikuvissa B on pannut aika ahkerasti.Hän on tänä syksynä ainakin ton ekan osan osoittanut todeksi. Toisesta vaikeempi sanoo
K on Warnerilla.Kai kärtsälläkin on levy-yhtiö
Biisiä pitää kuunnella pidempää, että siitä tulee kuunteluNiin, mutta Mirellalla on se levy-yhtiö tyrkkää Spotifyyn ja eri listoille siinä myös, ne biisit tulleet ihmisille vahingossakin kuunteluun, jos ei pistä estoon.
mä en tajua kun oon nyt jonkun verran kuunnellut tota albumia ja jostai syystä Kot Kot on alkanut kuulostaa aika hyvältä . ICIP: ä en jaksa yhtään enää kuunnella, skippaan sen.Spottarissa K:n kuunnelluimmat biisit nyt:
1. ccc
trafik
sex=money
ruoska
kotkot
autiomaa
icip
8. hhh
Autiomaa ja s=m minusta oli ainoa noista uusista ok. Muista en viiti sanoa mitään
Niin kun seksuaalistatte ihmisiä väärällä tavalla, mihin B ei ole antanut aihetta.Noh mm. tämän ketjun kirjoittajien mielikuvissa B on pannut aika ahkerasti.
Ymmärsitkö, mitä tarkoitettiin?Missä k on ?
Oliko se 10 sek mikä riitti siihen, jos oikein muistan?Biisiä pitää kuunnella pidempää, että siitä tulee kuuntelu
Ehkä se oli K itse joka antoi palaa silloin. Nyt ei enää ole ehtinyt.Mä taas kaipaan UMK23 ketjua ja sitä kun gayt & Anna-Liisat päästivät sisäisen runoilijansa valloilleen. Voi niitä aikoja.
Onko univesalilla sitten noi muutkin joilla on useita biisejä tuolla? joku turisti ja averagekidlukeMirella on universalilla niin tottakai on.
En usko. Minusta se on 30-45 sek? en jaksa tarkistaaOliko se 10 sek mikä riitti siihen, jos oikein muistan?
30 sekuntia lasketaan kuunteluksi spotifyssa.Biisiä pitää kuunnella pidempää, että siitä tulee kuuntelu
Mullekin tulee vähän väliä Mirellaa vaik en yhtään kuuntele sen tyylistä musaaUniversallilla on halussa 31% ja warnerilla on 14 % eli universal puskee enemmän heidän artisteja eri soittolistoille, koska Mirella oli rock soittolistalle laitettu , vaikka ei ole mitään tekemistä rockin kanssa
No joka tapauksessa tulee helposti niitä kuunteluita jo tästä.30 sekuntia lasketaan kuunteluksi spotifyssa.
Minä pistin estoon niin ei tule vahingossakaan, BL myös sillä listalla.Mullekin tulee vähän väliä Mirellaa vaik en yhtään kuuntele sen tyylistä musaa
No mut onko nuo muutkin joilla useita biisejä spottarissa universalilla ? kun väität että se on siitä kiinniNo joka tapauksessa tulee helposti niitä kuunteluita jo tästä.
Se on siitä kiinni, ketä spottari pakottaa. Mee ite selvittämään, jos kiinnostaa, turha täältä kysellä.No mut onko nuo muutkin joilla useita biisejä spottarissa universalilla ? kun väität että se on siitä kiinni
Täällä kans yks jälkijättöinen ja yritin laskeskella monesko olisin mutta en saanut oikein selvää. Ehkä joku 7 tai 8 joka ei ole discordissa.Nyt on ilmoittautunut kolme. Onko muita?
En haluis ketään pistää estoon.Minä pistin estoon niin ei tule vahingossakaan, BL myös sillä listalla.
Eli et tiedä itsekään mitään, mutta mirellan suosio ei voi olla totta?Se on siitä kiinni, ketä spottari pakottaa. Mee ite selvittämään, jos kiinnostaa, turha täältä kysellä.
No niitä varmaan kuunnellaan oikeastikin paljon, Mirellalla jotain kummaa huijausta noissa määrissä, minä en tiedä missä ovat.No mut onko nuo muutkin joilla useita biisejä spottarissa universalilla ? kun väität että se on siitä kiinni
Tuolla on myös joku toinen jolla on saman verran biisejä listalla.No niitä varmaan kuunnellaan oikeastikin paljon, Mirellalla jotain kummaa huijausta noissa määrissä, minä en tiedä missä ovat.
Siis saman verran kun mirelalla ellei ollut enemmänkin. En jaksa laskea uudestaan.Tuolla on myös joku toinen jolla on saman verran biisejä listalla.