Onko sillä ST:n kuvaukset jo valmiit?Missäköhän SS mahtaa olla?
Veikkaan, että Lontoossa.Missäköhän SS mahtaa olla?
Ja Bojan pitää myös. Ehkä se ystävyys juuri siksi on säilynyt niin tiiviinä, kun kumpikin on sellaisia.Joo on ihana, miten K pitää ystävyyksistä kiinni eikä jätä niitä vaan sen hetken huumaksi Tai sitten muut pitää K:sta kiinni
Me ei tarvita sanoja.Yksinkertaisten kerho vauhdissa taas?
Musta olis aika kummallista, jos B olis lähtenyt Štrasin kanssa Lontooseen tapaamaan häntä. Olis varmaan siinä tapauksessa mennyt yksin.Veikkaan, että Lontoossa.
Ei mitään tietoa, ei ooOnko sillä ST:n kuvaukset jo valmiit?
Niin vois kuvitella, vaikuttaa enemmän kavereiden reissulta.Musta olis aika kummallista, jos B olis lähtenyt Štrasin kanssa Lontooseen tapaamaan häntä. Olis varmaan siinä tapauksessa mennyt yksin.
Eiks ”kavereiden reissut” oo tällä palstalla ollut ihan jotain muuta tunnetustiNiin vois kuvitella, vaikuttaa enemmän kavereiden reissulta.
Tääkin vahvistaa sitä kavereiden reissu -vibaa, vaikka eihän sitä tosiaan ikinä tiedä.Jos menisi tapaamaan S, niin eikö mieluummin pitäisi matalaa profiilia eikä kuuluttaisi kaikille että hei, minä olen muuten LONTOOSSA NYT no, tiedä näistä
Joidenkin mielestä ainakinEiks ”kavereiden reissut” oo tällä palstalla ollut ihan jotain muuta tunnetusti
Kyllähän kaverireissut meinaa aina jotain sutinaa!!! Ja sanon tämän nyt totena.Joidenkin mielestä ainakin
Mulla on nuo pari viimeisintä vielä katsomatta. Huippua kun niitä on tullu niin paljon nytMä en kestä tuota JoS uusinta videota, jossa Bojan kiittää suomeksi CD kultalevystä. Miten se voikin kuulostaa noin natiivilta suomalaiselta. Okei on se varmaan tuota parit kerrat aikasemminkin toistellut
Näin mäkin luulen. Ja pidän ihan mahdollisena että ovat nähneet aiemmin tässä syksyllä mutta niistä reissuista ei hiiskuta mitään.Jos menisi tapaamaan S, niin eikö mieluummin pitäisi matalaa profiilia eikä kuuluttaisi kaikille että hei, minä olen muuten LONTOOSSA NYT no, tiedä näistä
Repesin Krisin ilmeille haastattelijan todetessa serbialaisten rakastavan eniten Joksuja. Bojan alkoi saman tien jauhamaan kultalevystä ja Suomesta XDMä en kestä tuota JoS uusinta videota, jossa Bojan kiittää suomeksi CD kultalevystä. Miten se voikin kuulostaa noin natiivilta suomalaiselta. Okei on se varmaan tuota parit kerrat aikasemminkin toistellut
Repesin Krisin ilmeille haastattelijan todetessa serbialaisten rakastavan eniten Joksuja. Bojan alkoi saman tien jauhamaan kultalevystä ja Suomesta XD
Bojan vaihtoi taktiikkaa. Jos menee näkyvästi lontooseen ja tapaa Sadien, siitä ei tarvi juoruta niin psljon.Jos menisi tapaamaan S, niin eikö mieluummin pitäisi matalaa profiilia eikä kuuluttaisi kaikille että hei, minä olen muuten LONTOOSSA NYT no, tiedä näistä
Tänään sitten olisi vuorossa yhteiskuva D:n ja muiden yhteisten tuttavien kanssa, jos tämä olisi uusi taktiikka.Bojan vaihtoi taktiikkaa. Jos menee näkyvästi lontooseen ja tapaa Sadien, siitä ei tarvi juoruta niin psljon.
En usko tähän. Eihän mikään B:n matka ole pysynyt salassa tähänkään mennessä.Näin mäkin luulen. Ja pidän ihan mahdollisena että ovat nähneet aiemmin tässä syksyllä mutta niistä reissuista ei hiiskuta mitään.
Tässä taktiissa toki on se huono puoli, että se ei poista juoruilua. Kun ne juorut ovat joskus lähteneet liikkeelle ja nyt jonkin aikaa vaimmeneet, ne vain ryöpsähtäisivät uudelleen pinnalle, olkoon totuus sitten mikä tahansa. Ehkä tämä olisi toiminut, jos alusta asti olisi avoimesti hengattu kavereina.Bojan vaihtoi taktiikkaa. Jos menee näkyvästi lontooseen ja tapaa Sadien, siitä ei tarvi juoruta niin psljon.