K/B-komposti

• Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Mä en kestä tuota JoS uusinta videota, jossa Bojan kiittää suomeksi CD kultalevystä. Miten se voikin kuulostaa noin natiivilta suomalaiselta. Okei on se varmaan tuota parit kerrat aikasemminkin toistellut :D

vierailija
Mä en kestä tuota JoS uusinta videota, jossa Bojan kiittää suomeksi CD kultalevystä. Miten se voikin kuulostaa noin natiivilta suomalaiselta. Okei on se varmaan tuota parit kerrat aikasemminkin toistellut
Repesin Krisin ilmeille haastattelijan todetessa serbialaisten rakastavan eniten Joksuja. Bojan alkoi saman tien jauhamaan kultalevystä ja Suomesta XD

vierailija
S on IG:n tägäyksien mukaan ollut kyllä vielä hetki sitten Jenkeissä, etten usko hänen noin nopeasti ehtivän Lontooseen. Lisäksi tuntuisi oudolta, että B lähtisi sinne kaverin kanssa Itävallan kautta jos tarkoituksena olisi tyttistä tavata. Tai no voihan se olla, että B puhui ihan totta ja S on vain kaveri, ja tapaa hänet muiden muuassa tuolla. Itse asiassa se on varmaan luonnollisin selitys.

vierailija
Bojan vaihtoi taktiikkaa. Jos menee näkyvästi lontooseen ja tapaa Sadien, siitä ei tarvi juoruta niin psljon.
Tässä taktiissa toki on se huono puoli, että se ei poista juoruilua. Kun ne juorut ovat joskus lähteneet liikkeelle ja nyt jonkin aikaa vaimmeneet, ne vain ryöpsähtäisivät uudelleen pinnalle, olkoon totuus sitten mikä tahansa. Ehkä tämä olisi toiminut, jos alusta asti olisi avoimesti hengattu kavereina.

Yhteistyössä