K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Mä taas luulen, että ovat hyvinkin voineet jutella shippareista.

Kärtsä; Hei Bojan, katso mitä nämä keski-iän ylittäneet mammat täällä kirjoittaa meistä.

Bojan; hyi, yök, kuvottavaa.
K varmaan vinkannut myös tästä ketjusta: kato mitä ne ex-shipparit kirjoittaa, pahempaa kuin vauvalla!

Bojan: oivoivoi miksi ollaan saatu tällaisia "faneja" meidän riesaksi. 😫
 
vierailija
Niin ja loma oli perfect Bojanin mielestä.
Aivan varmasti oli perfekti, piti se sitten sisällään mitä tahansa. Kuvitelkaa nyt, ensimmäisen kerran ovat voineet viettää viikon ihan vain kaksistaan. Eikä ole tarvinnut pelätä faneja tai muuten vaan uteliaita, jotka postailevat salaa otettuja kuvia someensa. Varmaan on ollut kummallakin isot odotukset viikolle, ja ainakin Bojanin Kärtsästä ottamien kuvien perusteella niihin on myös vastattu. Samoin Bojanin.

Edelleen olen vähän hämilläni koko lomaviikosta ja etenkin siitä, että Bojan jatkoi sieltä Suomeen, vaikka taisi olla oikeasti menossa Lissaboniin.
 
vierailija
Aivan varmasti oli perfekti, piti se sitten sisällään mitä tahansa. Kuvitelkaa nyt, ensimmäisen kerran ovat voineet viettää viikon ihan vain kaksistaan. Eikä ole tarvinnut pelätä faneja tai muuten vaan uteliaita, jotka postailevat salaa otettuja kuvia someensa. Varmaan on ollut kummallakin isot odotukset viikolle, ja ainakin Bojanin Kärtsästä ottamien kuvien perusteella niihin on myös vastattu. Samoin Bojanin.

Edelleen olen vähän hämilläni koko lomaviikosta ja etenkin siitä, että Bojan jatkoi sieltä Suomeen, vaikka taisi olla oikeasti menossa Lissaboniin.
mietin kyllä sitä eiks toi ole sellainen lomakohde, jossa suomalaisia kuitenkin aika paljonkin käy, kuinkahan moni on tunnistanut 🤔. Ei ehkä sitten välttämättä kovin moni kuitenkaan. Luulisi että niitä salakuvia sitten olisi ollut
 
vierailija
mietin kyllä sitä eiks toi ole sellainen lomakohde, jossa suomalaisia kuitenkin aika paljonkin käy, kuinkahan moni on tunnistanut . Ei ehkä sitten välttämättä kovin moni kuitenkaan. Luulisi että niitä salakuvia sitten olisi ollut
Ehkä ei ollut enää paras lomasesonki suomalaisten kannalta. Ei ainakaan perheille. Koulut oli jo alkaneet ja syyslomat vasta edessä.
 
vierailija
mietin kyllä sitä eiks toi ole sellainen lomakohde, jossa suomalaisia kuitenkin aika paljonkin käy, kuinkahan moni on tunnistanut . Ei ehkä sitten välttämättä kovin moni kuitenkaan. Luulisi että niitä salakuvia sitten olisi ollut
Käärijä ei ole kauhean tunnistettava siviilissä. Melko huomaamaton. Lavalla hän taas syttyy ja muuttuu erittäin karismaattiseksi. Bojanin taas tunnistaa pieni marginaali osa suomalaista. Melko rauhassa ovat saaneet olla, jos ei Viisu ja/tai Käärijä faneja ole ollut lähistöllä.
 
vierailija
mietin kyllä sitä eiks toi ole sellainen lomakohde, jossa suomalaisia kuitenkin aika paljonkin käy, kuinkahan moni on tunnistanut . Ei ehkä sitten välttämättä kovin moni kuitenkaan. Luulisi että niitä salakuvia sitten olisi ollut
Ei ole vielä syyskuussa niin paljoa, isompi osa mennyt vasta lokakuun syyslomalla. Lapsiperheet varmaan mielummin Protaras kuin Agia Napa, joka enemmän bilekohteen maineessa.
 
vierailija
Aivan varmasti oli perfekti, piti se sitten sisällään mitä tahansa. Kuvitelkaa nyt, ensimmäisen kerran ovat voineet viettää viikon ihan vain kaksistaan. Eikä ole tarvinnut pelätä faneja tai muuten vaan uteliaita, jotka postailevat salaa otettuja kuvia someensa. Varmaan on ollut kummallakin isot odotukset viikolle, ja ainakin Bojanin Kärtsästä ottamien kuvien perusteella niihin on myös vastattu. Samoin Bojanin.

Edelleen olen vähän hämilläni koko lomaviikosta ja etenkin siitä, että Bojan jatkoi sieltä Suomeen, vaikka taisi olla oikeasti menossa Lissaboniin.
❤
 
vierailija
Kb-shipparit on maailman kusisimpia ja vttmaisimpia ihmisiä. Niille ei riitä omat miljoonat shippiketjut, vaan sitä paskaa levitetään väkisin joka paikkaan.
Mä tässä just mietin samaa, että K&B shipparit (osa heistä) ovat kuin uskonlahko. Elävät jossakin hurmoksessa ja yrittävät levittäytyä joka paikkaan. Eivät kestä muiden iloa ja sitä, että heidän shippi ei ole muille mitenkään tärkeä.
 
vierailija
Käärijä ei ole kauhean tunnistettava siviilissä. Melko huomaamaton. Lavalla hän taas syttyy ja muuttuu erittäin karismaattiseksi. Bojanin taas tunnistaa pieni marginaali osa suomalaista. Melko rauhassa ovat saaneet olla, jos ei Viisu ja/tai Käärijä faneja ole ollut lähistöllä.
Totta. Perus-Käärijä aurinkolasit silmillä ja musta huppari päällä, huppu päässä, ei kiinnitä kyllä mitään huomiota.
 

Yhteistyössä