K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Ei todellakaan näytä, eikä ole sellainen. Sitäpaitsi sillä ei kyllä ole mitään merkitystä, vaikka olisikin.
No eiks tuo ole subjektiivinen näkemys jos toisen mielestä näyttää ja sun mielestä ei näytä? Ja edellinen kirjoittaja ei myöskään sanonut, että transiudella olis merkitystä. Joten äläs riehu. Sulle sillä tuntuu olevan kovastikin merkitystä kun noin kiivaasti täytyy kieltää ettei tuo gf "ole sellainen"🙄
 
vierailija
No eiks tuo ole subjektiivinen näkemys jos toisen mielestä näyttää ja sun mielestä ei näytä? Ja edellinen kirjoittaja ei myöskään sanonut, että transiudella olis merkitystä. Joten äläs riehu. Sulle sillä tuntuu olevan kovastikin merkitystä kun noin kiivaasti täytyy kieltää ettei tuo gf "ole sellainen"
Ei tuollaista väitetä kenestäkään ilman todisteita, jonkun mielestä voi olla loukkaavaa pöhkö.
 
vierailija
Jotenkin ei uskoisi, että osa näistä viesteistä on kirjoitettu vuonna 2024. "Jan ansaitsee kauniin tyttöystävän". "Ei, riittää, että on ihana tyttöystävä". Mitä jos Janin mielestä hän ei tarvitse eikä halua tyttöystävää? Mitä jos hän haluaa poikaystävän? Tai olla yksin? Elää polyamorisessa suhteessa? Mitä jos kauneudella ja ihanuudella ei ole mitään väliä hänelle vaan potentiaalisen kumppanin pitää olla hänestä ennen kaikkea vaikkapa älykäs tai musikaalinen tai hervottoman hauska?

En tarkoita, etteikö asioita voisi spekuloida, mutta asenteelliset ja jollakin tapaa myös hyvin stereotypiset ja pinnalliset tekstit eivät omasta mielestäni sovi nykypäivään eikä nimenomaan JO-faneille. Siellä on Slovenia täynnä toimittajia, jotka tekevät täsmälleen samanlaisia ennakkopäätelmiä alkaen upeista ruotsalaisista naisista ja päättyen aina niihin "kenellä teistä nyt onkaan tyttöystävä"-kysymyksiin, ja kyllä näkee ihan JO:n ilmeistä, että ovat todella kypsiä noin tunkkaisiin kysymyksiin. Voisi sitten olettaa, että fanit voisivat keskusteluissa olla hitusen avarakatsoisempia.
 
vierailija
Joku ihmettelee Discordissa "Toi pätkä missä Kärtsä pukee Härtsälle viittaa päälle ja yleisö huutaa "kiss him, Käärijä, kiss him.." Ei. Niinkun EI. MIK-SI?"
No miksihän? 😆 Eeeei ole noi kaksi itse mitenkään saaneet itse aikaan yleisön kiinnostuksen suuntautumista, eeei.
 
vierailija
Joku ihmettelee Discordissa "Toi pätkä missä Kärtsä pukee Härtsälle viittaa päälle ja yleisö huutaa "kiss him, Käärijä, kiss him.." Ei. Niinkun EI. MIK-SI?"
No miksihän? 😆 Eeeei ole noi kaksi itse mitenkään saaneet itse aikaan yleisön kiinnostuksen suuntautumista, eeei.
Jos mua kiinnostais mitä discordissa puhutaan, niin olisin siellä, sinne voi ihan kaikki halukkaat liittyä. Mutta ei kiinnosta, enkä usko että kovin montaa muutakaan, muuten ei varmaan olisi tässä ketjussa. Joten voitko olla tuomatta keskusteluja sieltä tänne.Kiitos.
 
vierailija
Mullakin näkyy levyltä vain biisi 2, 3, 6 ja 10, ja ne on siis kaikki vanhoja tuttuja. Mutta eikö Carpe diemin pitänyt olla levyn eka biisi? Ton mukaan se ois kolmonen, eli en oo ollenkaan varma että noi on ihan järjestyksessä.
 

Yhteistyössä