K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Onhan se, kun Siddharta ollut myös yhtenä B:n esikuvista ja muutenkin lämppäritasoiset bändit on vähän vähemmän suosittuja yleensä niin voisi loukata joksuja tai Siddhartan jäseniä jopa.
Aivan ihmeellistä ajattelua. Eihän ne Sloveniassa lämppäreinä olisi, vaan ulkomailla. Esim. Suomessa Siddharta ei ole niin tunnettu, niin ihan luonnollista, että olisivat lämppäreinä täällä. Olihan JC:kin heidän lämppärinä kiertueella, vaikka on Briteissä tunnetumpi.
 
vierailija
Onhan se, kun Siddharta ollut myös yhtenä B:n esikuvista ja muutenkin lämppäritasoiset bändit on vähän vähemmän suosittuja yleensä niin voisi loukata joksuja tai Siddhartan jäseniä jopa.
Kyse on Suomesta, jossa Joksuilla on suurempi fanikunta ja enemmän kuuntelijoita. Toki voi kysyä, että miten olis yhteiskeikka, jos kokee, että niin on tahdikkaampaa sanoa. Krisille voisi tietty ehdottaa, että tuo Urbanin mukaansa (tsoukki jos joku ei hokaa).
 
vierailija
Suomalaisista. Siksi mä kysyinkin, että shippaillaanko jotakin muuta paria keskustelupalstoilla? Onko joku huomannut? Mun mielestä nämä eivät ole alustoina shippaukselle korrekteja paikkoja.
Kyllä olen nähnyt muutakin shippejä. Myös vauvalla. Erityisesti demissä oli aikanaan todella paljon. On myös eri foorumeita jotka on tiettyyn aiheeseen niin siellä olen törmännyt kans.

Tämä on vähän sama kuin se joku kirjoitti ettei varmaan kenenkään muun fanit ole yhtä sitoutuneita kun joksujen (sama koko luokan bändi) niin ei voinut kun vain huokasta. Kysyin, että kerro monta bändiä heidän kokoista tiedät niin ei vastannut. :D Kuplautuminen ei kannata minkään asian suhteen.
 
vierailija
Kyllä olen nähnyt muutakin shippejä. Myös vauvalla. Erityisesti demissä oli aikanaan todella paljon. On myös eri foorumeita jotka on tiettyyn aiheeseen niin siellä olen törmännyt kans.

Tämä on vähän sama kuin se joku kirjoitti ettei varmaan kenenkään muun fanit ole yhtä sitoutuneita kun joksujen (sama koko luokan bändi) niin ei voinut kun vain huokasta. Kysyin, että kerro monta bändiä heidän kokoista tiedät niin ei vastannut. Kuplautuminen ei kannata minkään asian suhteen.
Siksi mä aina kysyn asiaa, enkä oleta, koska se ettei mun silmille ole osunut jotakin, ei tarkoita sitä, etteikö asiaa olisi olemassa. Mä luen niin harvoja keskustelupalstoja, vauvaa lähinnä ja siellä en ole törmännyt muihin shippeihin (tai en ole kiinnittänyt huomiota, koska asia ei ole kiinnostanut mua). Itse olen paremminkin näitä Tikkarin suurkuluttajia.
 
vierailija
Suomalaisista. Siksi mä kysyinkin, että shippaillaanko jotakin muuta paria keskustelupalstoilla? Onko joku huomannut? Mun mielestä nämä eivät ole alustoina shippaukselle korrekteja paikkoja.
K&B shipissä tainnut Suomessa olla mukana normaalia enemmän varttuneempaa väkeä, siksi kai sen kanssa jumahdettu keskustelupalstoille eikä esim. avattu omaa ryhmää Discordiin tai jollekin muulle alustalle, joka olisi ollut kaikin puolin parempi vaihtoehto.
 
vierailija
Vähän sama keskustelu kun jotkut oli käyneet tyyliin ekaa kertaa keikalla (joksujen) joko ollenkaan tai piiiiiitkään aikaan ja olivat ihan haltioissaan, että maailman paras livebändi ihan heittämällä.
Olihan se aika liikuttavaa, mutta vähän jäitä hattuun 😅
 
vierailija
Vähän sama keskustelu kun jotkut oli käyneet tyyliin ekaa kertaa keikalla (joksujen) joko ollenkaan tai piiiiiitkään aikaan ja olivat ihan haltioissaan, että maailman paras livebändi ihan heittämällä.
Olihan se aika liikuttavaa, mutta vähän jäitä hattuun
Luulen että heille Joksut on se maailman paras livebändi ja Bojan ehkä maailman ihkuin olento. Huomaan että tosi moni näissäkin ketjuissa on aivan haltioissaan Joksuista. Eikä siinä mitään pahaa ole mutta ihastuneena ne realiteetit saattaa unohtua.
 
vierailija
Vähän sama keskustelu kun jotkut oli käyneet tyyliin ekaa kertaa keikalla (joksujen) joko ollenkaan tai piiiiiitkään aikaan ja olivat ihan haltioissaan, että maailman paras livebändi ihan heittämällä.
Olihan se aika liikuttavaa, mutta vähän jäitä hattuun
Antaa ihmisten fiilistellä, ehkä se tosiaan heille oli maailman paras livebändi just sillä hetkellä. Outoa et tarvii alkaa ilkkumaan, et ei kyllä nää ja nää on paljon parempia. Makuasioita pitkälti joka tapauksessa.
 
vierailija
Luulen että heille Joksut on se maailman paras livebändi ja Bojan ehkä maailman ihkuin olento. Huomaan että tosi moni näissäkin ketjuissa on aivan haltioissaan Joksuista. Eikä siinä mitään pahaa ole mutta ihastuneena ne realiteetit saattaa unohtua.
No mut eikö se ole vähän hassua jos et ole ikinä ollut keikalla tai käynyt parilla keikalla ja sanot, että maailman paras :D mut joo ihastuminen se vaikuttaa. Vähän kuin oma lapsi on aina mahtavin. :D
 
vierailija
Antaa ihmisten fiilistellä, ehkä se tosiaan heille oli maailman paras livebändi just sillä hetkellä. Outoa et tarvii alkaa ilkkumaan, et ei kyllä nää ja nää on paljon parempia. Makuasioita pitkälti joka tapauksessa.
Eihän tuo ole mitään ilkkumista. Kannattaa myös oppia vähän nauramaan itselle eikä ottaa asioita niin vakavasti.
 

Yhteistyössä