K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Ja sitten ne on puhuneet lapsista. Kärtsä hehkuttanut, miten hauskoja Miken lapset on, ja ihastellut Jaakon vauvaa, jonka kummisetä hän on. Pohtineet, millaiset nimet lapsilleen antaisivat. Kisanneet vähän siitä, mikä urheiluharrastus olisi parempi. K puolustaa jääkiekkoa, Bojan futista. Lupautuneet kummeiksi toistensa lapsille.
Näin mäkin näen asian.😊 Ja just tuo, että B puolustaa futista ja K jäkistä.
 
vierailija
Edelleen, materiaalit ovat heidän itse tuottamaa. Ja kyllähän nuo pariskuntajutut ovat enemmän silkkaa vitsiä, joku ehkä ottanut totenakin (ainakin sen kirjeenkirjoittaja). Mutta ihan eri lähtökohdista kuin S jutut.

Mutta jos mittakaavasta puhutaan, niin S juoruihin puuttunut jo kahdessa haastattelussa, K osalta ensimmäisen kerran jotain negaa ja kyllähän häneltä on K suhteen kyselty useammassakin haastattelussa. Nytkin enemmän otti kantaa siihen, että saa silmilleen epäilyjä hänen olevan huono ystävä. Toki mainitsi myös sen, että pidettiin pariskuntana.

Itse nostaisin esille vielä sen jutun kun Sadie juorut tulivat Slovenian lehteen niin mitä teki B. Julkaisi äkkiä kuvan Kärden kanssa (no Joost sattui samaan kuvaan). Että jos se nyt hirvittävästi häiritsee, niin kummallista vahinkojen hallintaa häneltä.
K on ehkä hyvä suoja nyt. Siitä tuo avoimuuskin voi lähteä. Mä uskon edelleen, että S tarina jatkuu, koska B tuntuu olevan paniikissa sen paljastumisen suhteen. En nyt tiedä, onko tällaista ihan omaa tuntumaa edes lupa täällä sanoa.
 
vierailija
K on ehkä hyvä suoja nyt. Siitä tuo avoimuuskin voi lähteä. Mä uskon edelleen, että S tarina jatkuu, koska B tuntuu olevan paniikissa sen paljastumisen suhteen. En nyt tiedä, onko tällaista ihan omaa tuntumaa edes lupa täällä sanoa.
B on sanonut selkeästi S olevan ystävä ja kollega, tämä on juuri sitä juoruamista, kiusaamista ja häirintää, johon otti kantaa.
 
vierailija
Musta välillä tuntuu siltä, että jollakulla B&K tosi shipparilla on pakkomielle Sadieen. Niin hanakasti tuo häntä edelleen esille täällä. Ehkä on jopa rakastunut S:ään.
No eihän ole, en ole ihastunut häneen ulkonäöllisesti, enkä muutenkaan, miesmäinen minusta ja vapaa-ajantyyli epänaisellinen eli en pidä S, enkä sarjastaan ja karsastan koko Amerikkaa. Ja on epäsopiva B:lle myös.
 
vierailija
No eipä toi nyt mitenkään asiaton kysymys ole, paljon turhempaakin heiltä kysellään koko ajan. Mutta ehkä ois kiva laittaa enemmän uuteen albumiin liittyviä kysymyksiä, kun se kerta on liven aiheena.
Onhan se, kun Siddharta ollut myös yhtenä B:n esikuvista ja muutenkin lämppäritasoiset bändit on vähän vähemmän suosittuja yleensä niin voisi loukata joksuja tai Siddhartan jäseniä jopa.
 

Yhteistyössä