K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Mutta Bojan mielestäsi ei? Vaikka jäi somestakin pois jo kesällä -23 ekan kerran, eikä enää K:n kanssa ollessaan someta mitään. Mistä luulet sen johtuvan?
Eihän Bojan shippauksen takia jäänyt, vaan siinä oli niitä fani bäkkärijuoruja, Gregor keissi jne. Jeren kanssahan on välit lähentyneet ja viestivät yksityisesti. Ei B someta nykyään oikein mitään muulloinkaan vapaa-ajalla, ei liity K:hon ja niillä on läheiset, yksityiset välit niin siksi.
 
vierailija
Mutta Bojan mielestäsi ei? Vaikka jäi somestakin pois jo kesällä -23 ekan kerran, eikä enää K:n kanssa ollessaan someta mitään. Mistä luulet sen johtuvan?
Ruississa kuitenkin oikein intoutui somettamaan kaikkea K:hon liittyen ja K:n musiikkia markkinoi Kyproksen jälkeenkin. Ei varmaan tuotakaan tekisi jos kovasti häiritsisi K yhteyden esiin tuonti.
 
vierailija
Monennettakos päivää täällä vatvotaan ja veivataan tätä samaa edestakaisin. Bojan on näköjään ympäripyöreästi puhuja. Mutta jos jutut suoristetaan, hän selvästi sanoo, että koittakaa fanit käyttäyäytyä ihmisiksi somessa, älkää puhuko p*skaa, älkääkä tägäilkö ihmisiä niin pskajuttuihin +älkää tunkeutuko yksityisen elämän puolelle. Älkää levittäkö valheita ja juoruja.

Hän siis pyytää ihan peruskäytöstapoja. Rajoja kunnioittavan käytöksen pitäisi olla itsestäänselvää: ei tungeta DM täyteen tunkeilevaa ja ilkeää juttua, käyttäydytään kunnioittavasti artistia ja hänen lähipiiriään kohtaan.

Lapsellista käydä noitavainoon shippareita kohtaan, kun sitä harrastetaan muutenkin todella yleisesti fandomeissa. Yleensä on oikeasti harmitonta hassuttelua, kunhan pysytään henkilöiden yksityiselämää kunniottavassa käytöksessä ja muutenkaan ei mennä asioita totena esittämään ko henkilöille.

Olisko aika siirtyä puhumaan mieluumin K:n ja B:n /JO:n tulevista musiikkijulkaisuista. Jos kerta faneja ollaan, luulis että näistä intoiltaisiin enemmän kuin että jumitetaan tässä älyttömässäjankkauksessa.
Mitäs lottootte, mistä nää artistit haluaisi teidän puhuvan ja intoilevan? Nii?

t. se joka ei ole ikinä shipannut, mutta saa näppyjä parasosiaalisisesta käytöksestä fadomeissa
No miksi sinä shipparien jalo puolustaja et itse kirjoita näistä muista aiheista vaan jatkat juurikin sitä paheksumaasi keskustelua?
 
vierailija
Hyvä, että ovat piilossa, mutta se ei minulle ole ihan se asian ydin. Isoin kysymys on, mikä tarve ihmisillä oikein on kirjoittaa aivan pervoja tarinoita todellisista henkilöistä.
Mikä tarve sulla on käydä niitä lukemassa, jos eivät kerran miellytä 😅
Sitä paitsi en mä ainakaan mihinkään todella pervoon ole edes törmännyt. Vai onko susta miesten välinen seksi jo lähtökohtaisestikin jotenkin pervoa?
 
vierailija
Ruississa kuitenkin oikein intoutui somettamaan kaikkea K:hon liittyen ja K:n musiikkia markkinoi Kyproksen jälkeenkin. Ei varmaan tuotakaan tekisi jos kovasti häiritsisi K yhteyden esiin tuonti.
Ruississa olivat töissä, vapaalta ei keväälläkään laittanut enää mitään. On eri asia tukea ystävää ja mainostaa stoorissaan tämän musaa ja keikkoja, kuin laittaa yhteistä sisältöä missä molemmat näkyy. Ihan selvä yhteys noilla on, kaikki ei vaan halua nähdä sitä. Sääli, koska se yhteinen sisältö on ollut aina hauskaa katsottavaa, ihan kuin Joksujen keskinäiset jututkin.
 
vierailija
Musta on kiva nähdä että B:llä on ollut nyt tilaisuus nähdä ystäviä, nyt näkyy Buc Kesidin tyypit olevan käymässä, en tiedä onko heillä muuta asiaa Ljubljanaan, esim. keikkaa vai tulivatko vaan kyläilemään. Symppiksen oloisia hekin musta olleet aina. 🥰
 
vierailija
Minusta on aika hassua, että shippaajia vastaan hyökkää ihmiset jotka tekee itse ihan just sitä josta Bojan avautui. Kerrotaan totena asioita joista ei oikeasti tiedetä edes totuutta. Julkisesti huudellaan miten on jossain rannalla jonkun naisen kanssa vaikka on sairaana kotona. Huudellaan miten seurustelee Sadien kanssa vaikka ei seurustele jne. Ei tuollainen porukka ole yhtään parempia kuin ne sekopäisimmät shippaajat joilla menee totuus ja fiktio sekaisin.

Kärtsän kohdalla homma on ollut ihan sairasta. Huudettu jopa tuolla iltalehden kommenteissa miten Kärtsä seurustelee tämän yhden naisen kanssa. Samaa on tehty ympäri somea.
 
vierailija
Ruississa olivat töissä, vapaalta ei keväälläkään laittanut enää mitään. On eri asia tukea ystävää ja mainostaa stoorissaan tämän musaa ja keikkoja, kuin laittaa yhteistä sisältöä missä molemmat näkyy. Ihan selvä yhteys noilla on, kaikki ei vaan halua nähdä sitä. Sääli, koska se yhteinen sisältö on ollut aina hauskaa katsottavaa, ihan kuin Joksujen keskinäiset jututkin.
Bojan ei ole pitkään aikaan laittanut mistään vapaa-ajan tekemisistään mitään, oli siellä K tai ei, minusta on vaan hyvä, että pitää asiansa yksityisenä.
 
vierailija
Mikä tarve sulla on käydä niitä lukemassa, jos eivät kerran miellytä
Sitä paitsi en mä ainakaan mihinkään todella pervoon ole edes törmännyt. Vai onko susta miesten välinen seksi jo lähtökohtaisestikin jotenkin pervoa?
Älä nyt hölmöksi heittäydy, ettäkö miesten välinen seksi olisi tässä se ongelma. No mä olen kyllä nähnyt ihan riittävästi kuvailuja ficceistä, jotka täyttää pervon tunnusmerkit. Ehkä mikään ei ole sinusta pervoa, silloin et pervoon törmää🙂
 
vierailija
Eikä toi suhtautuminen ole aika neutraali kuitenkin, ei vaan halua riitoja näissä ketjuissa.
Kiitti. Yksinään on vaikea keskustella eikä paljon huvita enää edes aloituksia laittaa, kun kukaan ei tartu ja sama paasaus jatkuu täällä päiväkaupalla. Ja muutenkin en oikeesti kestä tätä tappelua ja tarvetta määräillä toisten fanituksn tapaa.
 
vierailija
Älä nyt hölmöksi heittäydy, ettäkö miesten välinen seksi olisi tässä se ongelma. No mä olen kyllä nähnyt ihan riittävästi kuvailuja ficceistä, jotka täyttää pervon tunnusmerkit. Ehkä mikään ei ole sinusta pervoa, silloin et pervoon törmää
Miksi ihan oikeasti menet lukemaan ficcejä jotka on susta pervoja ja joista et tykkää? Mä luen niitä koska tykkään, ja musta useimmat lukemani on olleet suloisia ja sweettejä, vaikka paljon srkdiäkin olisi ollut mukana. Varmaan meillä tosiaan on eri käsitys siitä, mikä on pervoa, mutta sinuna lähinnä miettisin, mikä niissä sun mielestä on niin järkyttävää.
 
vierailija
Minusta on aika hassua, että shippaajia vastaan hyökkää ihmiset jotka tekee itse ihan just sitä josta Bojan avautui. Kerrotaan totena asioita joista ei oikeasti tiedetä edes totuutta. Julkisesti huudellaan miten on jossain rannalla jonkun naisen kanssa vaikka on sairaana kotona. Huudellaan miten seurustelee Sadien kanssa vaikka ei seurustele jne. Ei tuollainen porukka ole yhtään parempia kuin ne sekopäisimmät shippaajat joilla menee totuus ja fiktio sekaisin.

Kärtsän kohdalla homma on ollut ihan sairasta. Huudettu jopa tuolla iltalehden kommenteissa miten Kärtsä seurustelee tämän yhden naisen kanssa. Samaa on tehty ympäri somea.
Pakko vähän korjata nyt. Noista jutuista on täällä juteltu silloin, kun ne on olleet ajankohtaisia. Siitä rantajutusta en muista täällä puhutun mutta muita juttuja kyllä. Ne jutut on olleet täällä huomattavasti kesymmällä tasolla kuin nuo tarinat mitä K&B :stä kehitellään. On lähinnä mietitty onko jompi kumpi matkustanut tapaamaan toista jonnekin tai matkustaako. Eikä kovinkaan moni ole pitänyt seurustelua varmana, vaan yhtenä mahdollisuutena, saati sitten että olisi totena kertonut mielipiteitään.

Jos vertaa noita juttuja k/b shippitarinoihin, niin tuo että tapaavatko ehkä jossain, on vasta se lähtöpiste mistä ne tarinat siellä lähtee eskaloitumaan ja ne on ihan eri sfääreissä. Osa niistäkin on huumoria joo, mutta niin ne kompostinkin lentovitsit on, mitä jotkut täällä heittää. Varsinaiset keskustelut on olleet tosi kiltillä tasolla täällä. Mutta oon kyllä sitä mieltä että kun B sanoi noin suoraan, että juorut ahdistaa, niin kyllä se pitäis huomioida ihan joka ketjussa, täällä myös.

Merkittävintä tässä asiassa on musta ollut huomata, että siinä missä osa shippaajista on ilmoittanut vaan jatkavansa juttuja entisellä tavalla, on kompostin väki keskustellut siitä mitä B sanoi, eikä täällä ole jatkettu mitään spekulointeja. Että kun muissa ketjuissa aina huudellaan tätä paikkaa ties miksi jätekasaksi, niin yllättäen juuri täältä löytyikin sitä porukkaa joka oli valmis ottamaan B:n sanat huomioon.

Niin ja on täälläkin ollut kaikenlaisia haukkumisia välillä, mitä en itsekään voi sietää, mutta ne on selvästi olleet eri porukan keskusteluja kuin nuo seurusteluspekuloinnit mistä tuossa puhuttiin ja mihin otin kantaa.
 
vierailija
Tarkoittaako shippaamisen lopettaminen sitä, että jokaisen twitteristin tai tumppukäyttäjän pitäisi lopettaa kaikenlainen kuvien julkaiseminen K&B:stä? Ei enää mitään muisteluita viisuista, videoedittejä hauskoista hetkistä, mahdollisten uusien kuvien jakamista, koska onhan toiki shippauksen alla.
 
vierailija
Tarkoittaako shippaamisen lopettaminen sitä, että jokaisen twitteristin tai tumppukäyttäjän pitäisi lopettaa kaikenlainen kuvien julkaiseminen K&B:stä? Ei enää mitään muisteluita viisuista, videoedittejä hauskoista hetkistä, mahdollisten uusien kuvien jakamista, koska onhan toiki shippauksen alla.
Itse lähinnä aattelen, että jokainen vois mielessään miettiä B:n kannalta asian ja sitten ratkaista miten omalta osaltaan vähentää sitä hänellekin yltävää shippi- ja juorukuormaa. Voishan tuollaiset kuvat ja editit julkaista ihan sitä ihanaa ystävyyttä ja ehkä bromancea ihastellen, eikä vihjaillen että ovat rakastuneita tai jopa pariskunta tai muuta sen suuntaista.
 

Yhteistyössä