K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Olen täysin samaa mieltä. Ärsyttää, kun nyt ollaan niin viatonta. Tuo kirjeen kirjoittaneen tapaus on ihan käsittämätön, mutta hän on yksittäistapaus. K on edelleen jatkanut vihjailevia puheitaan, tiedä sitten mikä häntä siihen ajaa.
No eihän sitä vastoin B:n tahtoa tee, koska ovat yhteyksissä paljon. Lisäksi B ei edes kiellä shippaamista, vaikka olisi hyvin voinut. Jättää siinä haastattelussa paljon roikkumaan, niinkuin tärkeämpää korjata, ettei olisi huono poikaystävä. Enemmän siis puuttuu siihen juoruiluun ja että tällä hetkellä eivät ole pariskunta sekä S juoruihin.
 
vierailija
Oho näköjään. Toivottavasti kuitenkin julkaistaan. En tiiä eilen huomasin jotain kommentteja kun jotkut oli sanonut, että se muistuttaa Israelin lippua tai värit ainakin. Ettei vaan liittyisi siihen? Ehkä kaikki selviää vielä
Toivottavasti ei nyt oo tilannetta että jotain oleellista pitää muuttaa levyn designissa ja jo tuotantoon laitetut tilaukset esim levynkansista ja fanikamoista pitää nopeasti perua ja laittaa uusiksi. Tällaisten takia liian tiukalle mennyt julkaisuaikataulu voi olla niin tukalaa.
 
vierailija
Toivottavasti ei nyt oo tilannetta että jotain oleellista pitää muuttaa levyn designissa ja jo tuotantoon laitetut tilaukset esim levynkansista ja fanikamoista pitää nopeasti perua ja laittaa uusiksi. Tällaisten takia liian tiukalle mennyt julkaisuaikataulu voi olla niin tukalaa.
En usko, että levyn kansi mitenkään tuohon kuvaan liittyi tai ainakaan toivottavasti ei liittynyt.
 
vierailija
Taasko joku kohu ihan tyhjästä, mulla ei tullut Israelin lippu mieleenkään siitä heidän postauksesta ja tuskin Joksuillakaan. Mut varmaan ottivat varmuudeksi pois ennenkuin syntyy mitään isompaa selkkausta.
 
vierailija
Mulle tuli mielikuva että toi oli tyyliin joku zoomattu kohta lopullisen kannen detaljista. Mutta voihan se olla ettei liittynyt mitenkään kanteen tuo kuva ja oli vaan siinä huomionvangitsijana.
Mäkin ajattelin, että voisi olla levyn kansikuvasta, kun samalla tavalla toivat esiin myös Bluzan kansikuvan. Toivottavasti ei, koska jos poiston syy on tosiaan tuo samankaltaisuus lipun kanssa, niin sit voi olla et joutuvat laittamaan koko kannen uusiksi.
 
vierailija
Ja sinäkö ajattelet, että hän olisi kertonut, miten viimeisenä yönä finaalin jälkeen kaikki estot katosivat ja he kävivät toistensa kimppuun kuin eläimet. En väitä, että näin kävi, mutta olisiko hän voinut muuta sanoa kuin tuon, mitä sanoi?
Eli sanoi B niin tai näin joku aina uskoo hänen ja Jeren välillään olevan enemmän kuin ystävyyttä.
 
vierailija
Eli sanoi B niin tai näin joku aina uskoo hänen ja Jeren välillään olevan enemmän kuin ystävyyttä.
Jep. Itse alan uskoa, et se kirjeiden lähettelijä on oikeasti joku näiltä palstoilta. Vauvalla oli samantyylistä juttua aikanaan, kun K&B välillä vietettiin somehiljaisuutta. Varmaan jollain läikkynyt yli ja alkanut irl neuvomaan Bojania, kuinka "hyvän poikaystävän" tulisi hänen mielestään toimia.
 
vierailija
Eli sanoi B niin tai näin joku aina uskoo hänen ja Jeren välillään olevan enemmän kuin ystävyyttä.
No jos sellaista viestiä itse välittää esim. täydelliset treffit haastattelussakaan ei ollut mitään sen somethig moren kumoavaa. Ja B ja joksut jatkaa shippauksen tuottoa. Uudessa haastattelussakin jätti asian roikkumaan, vaikka olisi voinut tehdä selkeän irtioton paritus asiaan.
 

Yhteistyössä