K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Vaikka K:n levy flopahtaisi niin uskon että keikoilla ja festareilla tulee riittämään väkeä seuraavaan yritykseen saakka. K on tarpeesi hyvä esiintyjä että varsinkin festareilla ihmiset menee katsomaan ihan vaan sen takia kun K:lla on hyvän live-esiintyjän maine. Eikä se maine minnekään katoa jos jatkaa noin. Ja ydinfanikunta joka käy omilla klubikeikoilla ei tietenkään katoa vaikka levy ei menestyisi ulkopuolisesta näkökulmasta.
Näin mäkin ajattelen. T. Sannin 2012-2017 hittien perässä juokseva
 
vierailija
Oon kohtuu nuori (alle 30) mutta pudonnut suomalaisesta musa-poppi kentästä totaalisesti. Vanhat hyvät ajat mulle on Jenni Vartiainen, Erin, Anna Puu, Antti Tuisku, Robin, Elastinen, Vesala, Cheek... moni onkin lopettanut tai jättäytynyt tauolle. Tahti senkun kiihtyy. BC jää tauolle seuraavaksi. Nykyään spottarin ykköspaikalla on sellaisia nimiä joista osa ei sano yhtään mitään. En tietenkään kielle etteikö sieltä joukosta löytyisi hyviä biisejä Viiviltä, Mirellalta ja Kuumaalta.
Oon samaa ikäluokkaa sun kanssa ja mua huvittaa se kun löysin joskus vuosi sitten Pokka pitää sarjan ja nyt yks kaveri suositteli Sinkkuelämää sarjaa. Oon katsonut siitä muutaman jakson ja jäin koukkuun. Näissä on ihan sairaan makeet hahmot. Onhan tää sinkkuelämää vähän kai jo aikansa elänyt, mut se on osa sitä viehätystä ja tekee siitä entistä koomisemman. Ehkä mä olen henkisesti mamma ja siksi oon viihtynyt näissä ketjuissa.😂
 
vierailija
Taitaa ulkopuolisilla olla suuremmat odotukset menestykselle kuin Kärpällä itellään. Suomen sisällä tulee olemaan pitkään menestystä ja keikat myisivätkin melkein täyteen, vaikka albumi ei olisikaan mikään jättimenestys. Yli vuodenkin jälkeen näyttää edelleen vetävän eurotourillakin salit lähes täyteen ja laulut osataan alusta loppuun. Mitään hätäpäivää ole. Tuskin mihinkään kansainväliseen suosioon tähtääkään musiikillaan.
Itse ajattelen näissä levyn pohdinnoissani oikeastaan vain Suomen markkinoita, en kansainvälistä. Ulkomailla K on muunkielisenä niin alternatiivilajia että se fanikunta rakentuu keikoilla ja musavideoilla sen verran kuin rakentuu, ei levymenestyksellä tai radioon pääsyllä koska se ei ole kielen takia mahdollista.

Mutta Suomessa K:lla on myös mahdollisuuksia menestyä laajemminkin, kaksi hittiä on jo taskussa. Mutta nähtäväksi jää onko tälle levylle vielä joku piilohitti luvassa, vai jääkö se mahdollisuus tulevaisuuteen.
 
vierailija
Mäkään en ole koskaan ymmärtänyt sitä, et mitä te näette Bojanin ulkonäössä. Vaikuttaa fiksulta, sivistyneeltä ja huumorintajuiselta, mut hänen ulkonäön hehkutuksesta en saa mitään otetta. En mä silti alkaisi ikinä haukkumaan häntä, vaikka hän ei ulkonäön puolesta mun makuhermoja kutkuta. Onneksi Joksut ja Kärtsän crew muodostavat ison karkkihyllyn, josta jokainen voi poimia sen oman suosikin.
Joo, siinä on porukkaa aika moneen makuun 😄
 

Yhteistyössä