K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Miksi olisi yllättävää? Ehkä se Viisu m/m pelleily bromance vetoaa sen verran yhä, että sitä kannattaa tehdä?
Juuri tämä ajatus tuli mullekin, että jatkavat, koska ihmisiä kiinnostaa ja se hyödyttää ehkä kumpaakin osapuolta. Lisää jonkin verran kiinnostusta myös Bojanin bändiä kohtaan. Lähinnä mietin sitä, miksi fanservicessä oli tauko. Sitä en epäile, etteikö ystävyys samalla olisi syvää.
 
vierailija
Juuri tämä ajatus tuli mullekin, että jatkavat, koska ihmisiä kiinnostaa ja se hyödyttää ehkä kumpaakin osapuolta. Lisää jonkin verran kiinnostusta myös Bojanin bändiä kohtaan. Lähinnä mietin sitä, miksi fanservicessä oli tauko. Sitä en epäile, etteikö ystävyys samalla olisi syvää.
Mut jos siis tarkoituksella ja hyötymielessä tätä jatkaisivat, niin eikö olisi kannattanut jakaa sisältöä paljon aktiivisemmin sekä lomaviikolta ja vielä Helsingistäkin?
Nythän lomaviikolta tuli vaan ne ekan päivän klipit ja Suomen päästä ei mitään. Mun mielestä ei kuulosta siltä, että tarkoituksella harjoittaisivat fanservicea, kyllä jäi paljon mahdollisuuksia käyttämättä.
 
vierailija
Mut jos siis tarkoituksella ja hyötymielessä tätä jatkaisivat, niin eikö olisi kannattanut jakaa sisältöä paljon aktiivisemmin sekä lomaviikolta ja vielä Helsingistäkin?
Nythän lomaviikolta tuli vaan ne ekan päivän klipit ja Suomen päästä ei mitään. Mun mielestä ei kuulosta siltä, että tarkoituksella harjoittaisivat fanservicea, kyllä jäi paljon mahdollisuuksia käyttämättä.
Ei siihen ole tarve, suurimmalle osalle shippareista riittää pienetkin maistiaiset ja siitä seuraa pitkä ilo. Kyllä K ja B ovat loman ansainneet. Nyt vaan tuli sauma tehdä fanserviceä.
 
vierailija
Ei siihen ole tarve, suurimmalle osalle shippareista riittää pienetkin maistiaiset ja siitä seuraa pitkä ilo. Kyllä K ja B ovat loman ansainneet. Nyt vaan tuli sauma tehdä fanserviceä.
Juuri näin ajattelen minäkin. Tämä määrä riitti saamaan fanit onnellisiksi pitkäksi aikaa. Nyt kun muutama hetki on kulunut tuosta lomasta, niin näkee, että sitä samantyyppistä menoahan tuo oli kuin aiemmin. Vähän harmittaa, kun itsekin taas hetkeksi menin siihen harhaan, että olisivatko kuitenkin nyt pari. Ihan omaa tyhmyyttänihän se on. Mulle saattaisi olla hyvä irrottautua heidän seuraamisestaan kun mua on selvästikin helppo juksauttaa. Voisin keskittyä ihan omaan elämääni vaihteeksi.
 
vierailija
Juuri näin ajattelen minäkin. Tämä määrä riitti saamaan fanit onnellisiksi pitkäksi aikaa. Nyt kun muutama hetki on kulunut tuosta lomasta, niin näkee, että sitä samantyyppistä menoahan tuo oli kuin aiemmin. Vähän harmittaa, kun itsekin taas hetkeksi menin siihen harhaan, että olisivatko kuitenkin nyt pari. Ihan omaa tyhmyyttänihän se on. Mulle saattaisi olla hyvä irrottautua heidän seuraamisestaan kun mua on selvästikin helppo juksauttaa. Voisin keskittyä ihan omaan elämääni vaihteeksi.
Tämä viesti kuvaa hyvin sitä, miksi tällainen oikeiden ihmisten shippaus ei ole kovin fiksua. Siis tarkoitan kaikkea tarinointia ja mielikuvittelua. Omista kuvitelmista tulee totuuksia ja sitten joillekin tulee juksattu/petetty olo, vaikkei siihen olisi mitään syytä.
Itse olen K-fani ja mun mielestä tämä ystävyys/bromance on vain tuonut lisämaustetta fanitukseen. En odota mitään, en kuvittele mitään ja mulle on sinänsä ihan sama ovatko he ystäviä vai onko jotain muutakin meneillään. Heidän suhteensa laatu ei mulle mitenkään kuulu. Silti on ollut hauskaa seurata kaikkea huumoria, mitä esim. heidän lomareissustaan on "shippimielessä" irroitettu eli en pidä sitä kuitenkaan pahana.
 
vierailija
Joo, ei mitään väliä, mutta voisi silti pysyä totuudessa. Eilen näin jonkun kuvan merchmyynnistä ja siellä oli pari miestä tiskin takana. Ei kai niitä myyjiä nyt kovin montaa voi olla.
eri
Itsekin katsoin sen vauvalla mainitun missä väitettiin olevan Härtsä ja kalju mies mutta en kyllä H siinä nähnyt. Kolme miestä joista yksi kalju ja kaikki oli mulle tunnistamattomia. Montako merchmyyjää edes tuollaisissa yleensä on? Luulisi että kolme olisi jo riittävästi.
 
vierailija
Vähän yllättävää, jos K n keikkapuheet Bojanista taas jatkuu, jos jatkuu. Toisaalta sehän palvelisi hämäyksenä sekä K ta että Bojania, jos myös B on löytänyt tyttöystävän.
No eihän tuo ketään "hämää" muuta kuin innokkaimpia shippaajia. Muut jatkaa B::n yksityiselämän spekulointia ihan samaan malliin kuin ennen. Ja esim. Sadie faneja nuo K&B jutut ei edes tavoita.
 
vierailija
Tämä viesti kuvaa hyvin sitä, miksi tällainen oikeiden ihmisten shippaus ei ole kovin fiksua. Siis tarkoitan kaikkea tarinointia ja mielikuvittelua. Omista kuvitelmista tulee totuuksia ja sitten joillekin tulee juksattu/petetty olo, vaikkei siihen olisi mitään syytä.
Itse olen K-fani ja mun mielestä tämä ystävyys/bromance on vain tuonut lisämaustetta fanitukseen. En odota mitään, en kuvittele mitään ja mulle on sinänsä ihan sama ovatko he ystäviä vai onko jotain muutakin meneillään. Heidän suhteensa laatu ei mulle mitenkään kuulu. Silti on ollut hauskaa seurata kaikkea huumoria, mitä esim. heidän lomareissustaan on "shippimielessä" irroitettu eli en pidä sitä kuitenkaan pahana.
Mä en mielestäni ole shippaaja. Shippaukseenhan ei sekoiteta todellisuutta. Olen kiinnostunut nimenomaan todellisesta elämästä ja uskon kyllä kaikki faktat molempien elämästä, mutta omille toiveilleen ei silti oikein voi mitään.
 
vierailija
Minä en ainakaan voi tuollain sanoa, että ovat vain kavereita, koska mistä voisin sen tietää ja oman tulkintani mukaan on jotain. Ja lisäksi toi kirjoituksesi rivien välistä kertoo, että uskot kuitenkin näihin yksityiselämän tietojen tuojiin eli lopun perusteella hyvin eri linjoilla. Minulla tämä K&B ei ole vain jokin mielikuvitusjuttu. Lisäksi väitit S ja B shippaajien olevan liikkeellä kevyemmällä mielellä niin ei kyllä kaikki ole, hyvinkin harhaisia kirjoituksia saa täällä välillä lukea. Nytkin joku tutkii rantahiekkaa, kun olisi pakko saada Bojan jenkkeihin, ei sovi omaan huumoriin tuollainen.
Ei meitä ole vaan yksi vaan kokonainen penkkirivillinen.
 
vierailija
B on oltava lentämässä takaisin Sloveniaan, koska onhan tuo omituista, että muut joksut tykittävät keikkamyynti-ilmoituksia sormet punaisena ja yksi on aivan hiljaa. Muuta virallista selitystä en keksi.

Tai sitten B. on v..nyt Krisin eiliseen piilovitt..uun viikkopäivityksessä. 🤣
 
vierailija
Eli uskot faktana S olevan B:n kumppani ilman mitään tähän viittaavaa? Aika erikoista.
Mistä ihmeestä puhut? En minä tässä ollenkaan ajatellut Bojanin ja Sadien suhdetta. Kyse oli K sta ja Bojanista ja siitä että aina humpsahdan toivomaan, että heidän välillään olisi jotain ystävyyttä enemmän, vaikka järkeni sanoo ettei ole. Mitäs minua syyttelet, kun itsekin ymmärrän, että nämä mun K & B toiveet on harhaa. Syytän itse itseäni ihan riittävästi.
 

Yhteistyössä