K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Luulin tosissani et niiden tiettyjen tilien seuraaminen oli sellaista "hehe seuraan läpällä tätä tiliä niin voin nauraa niiden älyttömille postauksille" tyylistä juttua. Ilmeisesti nykyään k on kyllä hyvin tietoinen siitä että tämän hetkinen fanikunta ei noita juttuja hyvällä katsoisi, kun ei halua olla millään tavalla poliittinen.
Jos fanit hylkäisivät, alkaisiko yhtäkkiä markkinoimaan kaiken maailman salaliittoteorioita ja vaihtoehtoisia parannuskeinoja?
 
vierailija
miten on käyttäytynyt ja kohdellut ihmisiä sekä esim. nää hänen omat lavashowt päälle. Siis noihan kaikki on ihan päinvastaista kuin mitkään vkk/persu/kreml- hommat.


Mä en tiedä mitkä sulle on vkk/persu/kreml hommat, mutta hän on puhunut muiden ihmisten kunnioituksesta ja rakastamisesta eikä nämä ole ristiriidassa vkk/persu/kreml hommien kanssa ainakaan minun mielestä. Kristalli ja salaliittopiireissä kaikkia pitääkin rakastaa ja arvostaa sellasena kuin on.

Onko hän puhunut rokotteista, lääketieteestä, sodasta?, propagandasta, misinformaatiosta, jne. Hänen ei tarvitse ja jokaisella saa olla se mielipide kuin on, mutta mikä on se päinvastainen vkk/persu/kreml homma?
 
vierailija
miten on käyttäytynyt ja kohdellut ihmisiä sekä esim. nää hänen omat lavashowt päälle. Siis noihan kaikki on ihan päinvastaista kuin mitkään vkk/persu/kreml- hommat.


Mä en tiedä mitkä sulle on vkk/persu/kreml hommat, mutta hän on puhunut muiden ihmisten kunnioituksesta ja rakastamisesta eikä nämä ole ristiriidassa vkk/persu/kreml hommien kanssa ainakaan minun mielestä. Kristalli ja salaliittopiireissä kaikkia pitääkin rakastaa ja arvostaa sellasena kuin on.

Onko hän puhunut rokotteista, lääketieteestä, sodasta?, propagandasta, misinformaatiosta, jne. Hänen ei tarvitse ja jokaisella saa olla se mielipide kuin on, mutta mikä on se päinvastainen vkk/persu/kreml homma?
Onko oikeasti mielestäsi kreml-myönteisyys ok jos sen perustelee jollain lähimmäisenrakkaudella? Mitä hittoa se tässä edes tarkoittaa kun kyseinen valtio käy hyökkäyssotaa Euroopassa?
 
vierailija
Luulis että enemmän merkkaa se millainen ihminen toinen on kuin se mitä puoluetta on kannattanut pari vuotta sitten. Olen itse mielestäni vihervassari mutta mulla on joitain mielipiteitä joita varmaan niissä piireissä ei katsottaisi hyvällä.
Muuten vaan b poistanut seuratuista joitain muiden painostuksesta kuten israelin noan.

Mä itse koen esim venäjän propagandan niin ällöttävänä, ettei löydy sanoja.
 
vierailija
Siis mä lainasin tossa kommentissa joka sanoi, että on päinvastainen kreml/persu/vkk homman kanssa ja mä kysyin missä se päinvastaisuus on? Meen suomenkielen harjoituksiin jos se todella jäi noin epäselväksi :D
 
vierailija
Olisi pitänyt herätä silloin kun ne kaikki oikeat ja itseään kunnioittavat homot katosivat näiltä palstoilta. Kyllä ne vaan tunnistaa tietyt asiat paljon nopeammin kuin me muut.

Taide on aina poliittista. Varsinkin silloin, kun se kokee tarpeelliseksi väittää ettei ole.
 
vierailija
Itse uskon, että K on monessa asiassa avautunut tässä tavattuaan erilaisia ihmisiä paljon ja opittuaan monenlaista. Mikke tuon VKK on tainnut Jerelle joskus tuoda eteen. Ja isoveli ollut iso hahmo hänelle. Näkeehän sen vieläkin
 
vierailija
Ei sielä K seuratuissa mitään Kremliä ollut. Itsekin näin ne seuraatut ennen seuraamista. Osa lulee Sofin juttujen takia niin. Kyseessä oli Valta Kuuluu Kansalle
Tämän koko kreml-seuraamisen joku oli keksinyt omasta päästään ja Sofi Oksanen lähti sitä levittämään totena. Hän joutui kirjoituksensa myöhemmin poistamaan, kun ilmeni ettei pitänyt paikkansa.
 

Yhteistyössä