K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Miten voit olla noin huumorintajuton?
No, joka tapauksessa uskon että K voisi hyvin varata matkan ja maksaa majoituksen omasta pussista. B maksaa sitten jotain muuta tai varaa seuraavan matkan.
Mistä sitä tietää, se voi olla, että Tjäreborg on jopa maksanut viulut, vastineeksi siitä Lomaefekti-podiin osallistumisesta ja K on päättänyt pyytää B:n kaveriksi.
 
vierailija
Niin mutta Kn ei ois tarvinnut alun alkaenkaan postata yhtään mitään eikä kenelläkään meistä ois mitään tietoa niiden "lemmenlomasta", K on sanonut että ei halua tuoda yksityiselämäänsä julkisuuten.
Ei, jos toinen osapuoli on emotionaalisesti ei-merkittävä nainen. Mutta kun se on Mr. oikea Bojan, voidaan kyseinen sääntö heivata mäkeen.
 
vierailija
Mäkin alan palata maan pinnalle, kun taas melkein kuvittelin hetken, että jotain romanttista on tekeillä. Muistelen, että he kauan sitten jo olivat suunnitelleet, että yrittävät järjestää yhteistä kahdenkeskistä aikaa käydäkseen läpi viisuvuoden tapahtumia.
Niissä onkin läpikäymistä ;)
Huoneemme on pieni, hölmöilen kuin humalassa - - - luulen, että olen rakastunut sinuun, minä, joka en koskaan uskonut hullaantuvani kenestäkään - - - älä kutsu huomista, älä sytytä valoja vielä, jos aurinko nousee, olen yksin ---
 
vierailija
Miksi näin kun se tulisi kalliimmaksi kuin mennä jonnekin missä oikeasti on tilaa? Tyyliin kun K oikeasti on lössinsä kanssa liikkeellä?
No just näin. Tuo on niin iso maa että varmasti olisi löytynyt sopiva yksityinen isompi huoneisto kahden pariskunnan tai kolmen ihmisen käyttöön. Pakettimatkat on aika kalliita etenkin jos otat vielä oman huoneen vain yhdelle hengelle ja lennot erikseen.
 
vierailija
Miksi pitää niin raivoisasti ja päivätolkulla taistella sitä ajatusta vastaan, että pojat nyt olis siellä kahdestaan reissussa? Mikä siinä ajatuksessa on niin pelottavaa?
Ellei sitten kuitenkin siellä taustalla ajattele, että niillä ehkä on jotain syvempää? Koska eihän pelkässä kaverireissussa pitäisi olla mitään ihmeellistä.
 
vierailija
Miksi pitää niin raivoisasti ja päivätolkulla taistella sitä ajatusta vastaan, että pojat nyt olis siellä kahdestaan reissussa? Mikä siinä ajatuksessa on niin pelottavaa?
Ellei sitten kuitenkin siellä taustalla ajattele, että niillä ehkä on jotain syvempää? Koska eihän pelkässä kaverireissussa pitäisi olla mitään ihmeellistä.
En ymmärrä. Minä uskon että K ja B on vain todella hyviä ystäviä ilman mitään romanssia. Siksi yhteisessä lomassa kahdestaan ei ole mitään outoa eikä ole tarvetta kehitellä salaliittoteorioita, että olisi muita mukana.
 
vierailija
Miksi näin kun se tulisi kalliimmaksi kuin mennä jonnekin missä oikeasti on tilaa? Tyyliin kun K oikeasti on lössinsä kanssa liikkeellä?
Ohis. Ihmiset haluavat majoitukseltaan eri asioita. Toiset saattavat varata 10 hengen mökin ja toiset taas useita pienempiä huoneita. Toiset haluaa 5 tähden hotellin ja toisille riittää vaatimaton majatalo. Ihmiset nyt sattuvat kaipaamaan lomaltaan eri asioita, myös sitä huonetta koskien. Jos nyt lähetään spekuilemaan sitä, että tuolla olisi kumppanit oikeasti mukana, niin ihan loogista olisi se, että huoneita on varattu kaksi. En kyllä usko, että naisia on siellä mukana, mutta jos olisi.
 
vierailija
En ymmärrä. Minä uskon että K ja B on vain todella hyviä ystäviä ilman mitään romanssia. Siksi yhteisessä lomassa kahdestaan ei ole mitään outoa eikä ole tarvetta kehitellä salaliittoteorioita, että olisi muita mukana.
Musta tuntuu että osa tykkää vaan miettiä kaikki mahdolliset skenaariot läpi, toki mukana on myös trolleja.

Ihan tavalliselta kaverilomalta tuo musta näyttää, eikö ihmiset ole ikinä matkustaneet kaverinsa kanssa kaksin kun tuota pidetään jonain merkkinä suhteesta. Bojanillekin näyttää tyypilliseltä tuollainen kun hänen instassaan on useampia kuvia erinäisiltä reissuilta joissa on kaverinsa kanssa ja tuskin on näiden kaikkien kanssa seukannut. :D Shippaus sitten tietysti erikseen, minäkin kirjoitan ficciä näistä kahdesta lomalla parhaillaan.
 
vierailija
Miksi pitää niin raivoisasti ja päivätolkulla taistella sitä ajatusta vastaan, että pojat nyt olis siellä kahdestaan reissussa? Mikä siinä ajatuksessa on niin pelottavaa?
Ellei sitten kuitenkin siellä taustalla ajattele, että niillä ehkä on jotain syvempää? Koska eihän pelkässä kaverireissussa pitäisi olla mitään ihmeellistä.
Täällä kyllä suurin osa on sitä mieltä, että kumppanien mukana olo on epäloogista. Kavereinahan K ja B on matkassa. Joissakin kommenteissa paistaa selvä trollailun maku, joten ehkei kannata ottaa näitä kommentteja niin tosissaan.😂
 
vierailija
Mitä väliä sillä on, että mitä ihmiset uskoo? Suurinta osaa Kärtsän faneista ei voisi vähempää kiinnostaa se, että kenen kanssa K milloinkin lomailee. Mun miespuolinen työkaveri on suuri Kärtsä fani, mutta ei häntä kiinnosta K:n tosielämän tyttöystävä tai shippaus. Veikkaan, että suurin osa ajattelee samoin. Ne yksityiselämän kyylät ja shippaajat on pieni osa fandomia.
No ei tussa nyt viitattukaan ihmisiin, jotka ei seuraa Kärtsää, tyhmä. Vaan meihin näillä palstoilla, jotka tutkitaan videoista varpaankärjet, ikkunaheijastukset, kynnet ja korujen vasen/oikeapuolisuus nenässä.
 
vierailija
Musta tuntuu että osa tykkää vaan miettiä kaikki mahdolliset skenaariot läpi, toki mukana on myös trolleja.

Ihan tavalliselta kaverilomalta tuo musta näyttää, eikö ihmiset ole ikinä matkustaneet kaverinsa kanssa kaksin kun tuota pidetään jonain merkkinä suhteesta. Bojanillekin näyttää tyypilliseltä tuollainen kun hänen instassaan on useampia kuvia erinäisiltä reissuilta joissa on kaverinsa kanssa ja tuskin on näiden kaikkien kanssa seukannut. Shippaus sitten tietysti erikseen, minäkin kirjoitan ficciä näistä kahdesta lomalla parhaillaan.
Just tämä, että halutaan miettiä kaikki skenaariot läpi. Ei se silti tarkoita sitä, että heidän matkaseurueen koolla tai kokoonpanolla olisi mulle mitään merkitystä. Näitä asioita on vain kiva spekuilla. Ajatus että K, B, S ja NM viettäisivät yhdessä lomaa on mielenkiintoinen ja oikeastaan hupaisa. Samalla tavalla mä mietin Krisin haaremin kokoa, mutta mulle se on leikkiä niinkuin K:n ja B:n matkaseurueen pohdinta. Mulle nämä ketjut on hupia, enkä ole vakavissani täällä liikkeellä.
 
vierailija
Miksi pitää niin raivoisasti ja päivätolkulla taistella sitä ajatusta vastaan, että pojat nyt olis siellä kahdestaan reissussa? Mikä siinä ajatuksessa on niin pelottavaa?
Ellei sitten kuitenkin siellä taustalla ajattele, että niillä ehkä on jotain syvempää? Koska eihän pelkässä kaverireissussa pitäisi olla mitään ihmeellistä.
Niiiinpä...
 
vierailija
Ohis. Ihmiset haluavat majoitukseltaan eri asioita. Toiset saattavat varata 10 hengen mökin ja toiset taas useita pienempiä huoneita. Toiset haluaa 5 tähden hotellin ja toisille riittää vaatimaton majatalo. Ihmiset nyt sattuvat kaipaamaan lomaltaan eri asioita, myös sitä huonetta koskien. Jos nyt lähetään spekuilemaan sitä, että tuolla olisi kumppanit oikeasti mukana, niin ihan loogista olisi se, että huoneita on varattu kaksi. En kyllä usko, että naisia on siellä mukana, mutta jos olisi.
Et ole sitten K:n porukalla lomailua seurannut :D
 

Yhteistyössä