K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Tää on kyllä mielenkiintoinen yksityiskohta. Jos lähtisit kaverin kanssa reissuun, niin eikö ensisijaisesti varais huoneen kahdella eri sängyllä?
Sä uskot tän tyypin juttuihin vai? Huonetyyppejä voi olla monenlaisia eikä kyseessä välttis ole tuo hotelli, mistä toi tyyppi puhuu. Plus matkaa varatessa ei välttämättä ole sellaisia enää varattavissa, jossa olisi eri sängyt. Ja kyllä kaveritkin nukkuu parisängyissä
 
vierailija
Sä uskot tän tyypin juttuihin vai? Huonetyyppejä voi olla monenlaisia eikä kyseessä välttis ole tuo hotelli, mistä toi tyyppi puhuu. Plus matkaa varatessa ei välttämättä ole sellaisia enää varattavissa, jossa olisi eri sängyt. Ja kyllä kaveritkin nukkuu parisängyissä
Seli seli. Pariskuntasviitti 😎 Ja hotellin paras. vain parasta broskille.
 
vierailija
Sä uskot tän tyypin juttuihin vai? Huonetyyppejä voi olla monenlaisia eikä kyseessä välttis ole tuo hotelli, mistä toi tyyppi puhuu. Plus matkaa varatessa ei välttämättä ole sellaisia enää varattavissa, jossa olisi eri sängyt. Ja kyllä kaveritkin nukkuu parisängyissä
Ne kaikki hotellin tiedot näytti pitävän paikkansa mitä sanottiin, voi verrata K:n videoihin itse ainakin tallensin ne stoorit.
 
vierailija
Ne kaikki hotellin tiedot näytti pitävän paikkansa mitä sanottiin, voi verrata K:n videoihin itse ainakin tallensin ne stoorit.
No mä en ymmärrä tätä stalkkerointia, että millaisessa hotellissa ovat. Antaa heidän nyt lomailla rauhassa, kun kerrankin siihen mahdollisuus on. Miksi te niin kovasti haluatte tietää heidän sijainnin, kun eivät ole itse edes maata paljastaneet?
 
vierailija
No mä en ymmärrä tätä stalkkerointia, että millaisessa hotellissa ovat. Antaa heidän nyt lomailla rauhassa, kun kerrankin siihen mahdollisuus on. Miksi te niin kovasti haluatte tietää heidän sijainnin, kun eivät ole itse edes maata paljastaneet?
Ei tämä heidän rauhaansa muuta. Miksi kukaan sit innoissaan etsii, että missä maassa he on, ja jonkun robin ja sen instan kautta, millä alueella Kyproksella ollaan? Älkää tehkö tätä, jos teitä ei kiinnosta missä hotellissa ne on. Mitä noillakaan alueasioilla on sulle väliä?
 
vierailija
Ei tämä heidän rauhaansa muuta. Miksi kukaan sit innoissaan etsii, että missä maassa he on, ja jonkun robin ja sen instan kautta, millä alueella Kyproksella ollaan? Älkää tehkö tätä, jos teitä ei kiinnosta missä hotellissa ne on. Mitä noillakaan alueasioilla on sulle väliä?
No en ole etsinytkään. Enkä edes tutkinut jonkun Robinin stooria tiedoksesi vaan
 
vierailija
Sovitaan näin. Ajattelitko kauankin jatkaa tätä elämää tuntemattomien ihmisten kautta?
Mä kävin kuule Sloveniassa kiitos näiden. Ja ihan keikalla asti. En ois sitäkään upeaa kokemusta saanut ilman heitä. Aikoihin tullut matkustetttua yhtään mihinkään. Mä lähden katsos vain, jos rokkari itse kutsuu paikalle. No, ehkä sen siivin voin mennä toistekin ilman "kutsua" 😊
Ja muutenkin tän seuraamisen ohella ehtii hyvin elää, kuten varmaan itsekin?
 
vierailija
Asiasta kolmanteen. Yleensä Suomen reissujen jälkeen kun on tullut kaikenlaista yhteiskontenttia, niin usein Bllä alkaa se ns. heterovakuuttelu. Hetken kun on kotona niin alkaa nolostuttamaan noi jutut (tai joku toinen huomauttaa asiasta) ja pitää taas muuntautua unelmavävyksi. Mitä luulette tän jälkeen, laitetaanko lähtölaskenta pystyyn?
 
vierailija
Asiasta kolmanteen. Yleensä Suomen reissujen jälkeen kun on tullut kaikenlaista yhteiskontenttia, niin usein Bllä alkaa se ns. heterovakuuttelu. Hetken kun on kotona niin alkaa nolostuttamaan noi jutut (tai joku toinen huomauttaa asiasta) ja pitää taas muuntautua unelmavävyksi. Mitä luulette tän jälkeen, laitetaanko lähtölaskenta pystyyn?
Eihän ruissin jälkeen mitään vakuutteluja tullut vai mistä oikein puhut?
 
vierailija
Asiasta kolmanteen. Yleensä Suomen reissujen jälkeen kun on tullut kaikenlaista yhteiskontenttia, niin usein Bllä alkaa se ns. heterovakuuttelu. Hetken kun on kotona niin alkaa nolostuttamaan noi jutut (tai joku toinen huomauttaa asiasta) ja pitää taas muuntautua unelmavävyksi. Mitä luulette tän jälkeen, laitetaanko lähtölaskenta pystyyn?
Musta näitä oli vaan heti siinä viisujen jälkeen. Enkä oikeastaan ihmettele. B oli kotimaassaan jo aiemmin saanut niitä homotteluja haukkumisena ja yhtäkkiä tyyliin koko maailma oli nähnyt sen kärtsän kanssa vihjailevissa kuvissa. Mutta sit se tais huomata ettei asiasta seurannutkaan mitään ikävää vaan ihmiset oikeasti tykkäsikin näkemästään ja myöhemminhän se puhui jo ihan luontevasti heidän väleistä ilman mitään vakuutteluja suuntaan tai toiseen.
 
vierailija
Tuota kyseistä huonetta ei kuitenkaan löydy, parempitasoinen kuin ne valkoisella sisustuksella olevat, tuossahan on tumma keittiö?
Harvoin kai kaikista huoneista onkaan kuvia. Tuossa paikassa on vielä tosi monia "blokkeja" jotka varmaan kaikki eroaa sisutukseltaan toisistaan, kuten huoneet yleensäkin, kun sijoittuvat eri tavoin eri puolilla hotellia.
 

Yhteistyössä