K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
En mäkään usko että kahdestaan olisivat, vaikka uskon että kai tuossa nyt jotain täytyy takana olla, eikä vaan randomisti tuulesta temmattu juttu.
Minä
En mäkään usko että kahdestaan olisivat, vaikka uskon että kai tuossa nyt jotain täytyy takana olla, eikä vaan randomisti tuulesta temmattu juttu.
Mikseivät voisi olla kaksin? En usko ainakaan kovin isoon porukkaan. Ehkä joku Jesse tai H vois olla. Serbia juttuun en mennyt mukaan, mutta nyt uskon kans, että jotain olisi. Aika outo muuten ihan vain vitsinä.
 
vierailija
Näköjään H siellä laittelee very soonia...
Mikähän tuo juttu nyt mahtaa olla, eikö tuo tikitys ole nyt samaa arvoitusta kuin se kello? Ja vihjeet Joksuista samaan aikaan. Voisko niiltä jopa olla joku yhteisbiisi tulossa, tuskin ne lomaakaan ihan noin mainostaa? 😁 Voihan se toki olla erillinenkin juttu, mutta jotenkin ne nyt vähän sekoittuu tässä. 🤔
 
vierailija
Minä

Mikseivät voisi olla kaksin? En usko ainakaan kovin isoon porukkaan. Ehkä joku Jesse tai H vois olla. Serbia juttuun en mennyt mukaan, mutta nyt uskon kans, että jotain olisi. Aika outo muuten ihan vain vitsinä.
Ajattelen että myös puoliso saattaa olla mukana, ihan mahdollista ainakin. Ja ehkä muitakin, kun Häärijäkin tuon Joksujen kuvan postaili.
 
vierailija
Minä

Mikseivät voisi olla kaksin? En usko ainakaan kovin isoon porukkaan. Ehkä joku Jesse tai H vois olla. Serbia juttuun en mennyt mukaan, mutta nyt uskon kans, että jotain olisi. Aika outo muuten ihan vain vitsinä.
Mä taas en ole vielä päättänyt, että vttuileeko mun mielestä K vai verestääkö hän shippiä jonkun B:hen liittyvän asian takia. Ehkä hän tekee näitä molempia samaan aikaan. En usko, että K ja B lomailee yhdessä, vaan tuo vihjailu liittyy johonkin tulevaan näkemiseen/projektiin. Voin kyllä olla täysin väärässä. Huomaan, että kun aikaa kuluu, niin yhä vähemmän mua kiinnostaa nähdä heitä yhdessä tai spekuloida, että näkevätkö he vai eivät.
 
vierailija
Mä taas en ole vielä päättänyt, että vttuileeko mun mielestä K vai verestääkö hän shippiä jonkun B:hen liittyvän asian takia. Ehkä hän tekee näitä molempia samaan aikaan. En usko, että K ja B lomailee yhdessä, vaan tuo vihjailu liittyy johonkin tulevaan näkemiseen/projektiin. Voin kyllä olla täysin väärässä. Huomaan, että kun aikaa kuluu, niin yhä vähemmän mua kiinnostaa nähdä heitä yhdessä tai spekuloida, että näkevätkö he vai eivät.
Musta taas on kiva ajatus jos näkevät ja se kiinnostaa. Kun en shippaa, niin sillä asialla ei ole mulle ehkä niin vahvaa merkitystä, koska uskon että niiden ystävyys on hyvällä mallilla kuitenkin. Siksi varmaan ei tule myöskään sellaista vastareaktiota että ärsyttäisi tai alkaisi kyllästyttää. Musta sekin olis kiva ajastus, että tapaisivat niin että kumppanit olis mukana (jos B:lläkin sellainen on), vaikka on sekin totta että joskus on hyvä saada olla ystävän kanssa vaan kaksistaan. Mut joo, kaikki käy, ihan mielellään seurailen tän mysteerin etenemistä. 😄❤
 
vierailija
Mikähän tuo juttu nyt mahtaa olla, eikö tuo tikitys ole nyt samaa arvoitusta kuin se kello? Ja vihjeet Joksuista samaan aikaan. Voisko niiltä jopa olla joku yhteisbiisi tulossa, tuskin ne lomaakaan ihan noin mainostaa? Voihan se toki olla erillinenkin juttu, mutta jotenkin ne nyt vähän sekoittuu tässä.
Minusta on samaa arvoitusta kuin kello, mutta julkistus viivästyi alkuperäisestä aikataulusta? Vaikea uskoa, että pelkkää merchiä mainostettaisiin noin isosti, liekö joku H oma biisi tms. isompi proggis? Mutta ei kai Joksuihin liity mitenkään vaikka H tänään toisessa stoorissa muistelikin NT vuosipäivää.
 
vierailija
Minusta on samaa arvoitusta kuin kello, mutta julkistus viivästyi alkuperäisestä aikataulusta? Vaikea uskoa, että pelkkää merchiä mainostettaisiin noin isosti, liekö joku H oma biisi tms. isompi proggis? Mutta ei kai Joksuihin liity mitenkään vaikka H tänään toisessa stoorissa muistelikin NT vuosipäivää.
En tiedä kun Kärtsäkin vihjailee samaan aikaan Bojanista. Mut otapa tuosta sit selkoa… 🙃
 

Yhteistyössä