K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Mistä se peilikuva siis on huomattu? Mä en tavota tällasia yksityiskohtia ollenkaan Ljubljanan ja lentokentän välillä näkyy mielettömät vuoristot, näkeekö joku tuosta maisemia?
Se K nenäkoru olisi ilmeisesti toisella puolella kuin pitäisi. En tiedä onko tuo sitten mitenkään varma merkki kun eikö K ole molemmilla puolilla reiät nenässä ja eikö sitä renkaan paikka voisi siten vaihdella jos jostain syystä haluaa.
 
vierailija
Se K nenäkoru olisi ilmeisesti toisella puolella kuin pitäisi. En tiedä onko tuo sitten mitenkään varma merkki kun eikö K ole molemmilla puolilla reiät nenässä ja eikö sitä renkaan paikka voisi siten vaihdella jos jostain syystä haluaa.
Ja kumoan nyt heti perään vähän vielä omaani eli ilmeisesti sekin korvanappikoru on peilikuva mutta itse en saa selvää eli se olisi jopa parempi merkki.
 
vierailija
Varautukaa Vauvalta ylivuotaviin itkuraivareihin taas, koska toi autovideo on Briteistä. Kun ne tajuavat että Kei ole (taaskaan) Sloveniassa sitä raivoa ei tule pysäyttämään mikään.
Mä luulisin että se on jo tajuttu. Mutta entäs kun selviää kuka kuvaa tai on muuten matkaseurana ja sitä tuodaan siellä esille niin sitten se sääntösaarnaus vasta alkaa.
 
vierailija
Varautukaa Vauvalta ylivuotaviin itkuraivareihin taas, koska toi autovideo on Briteistä. Kun ne tajuavat että Kei ole (taaskaan) Sloveniassa sitä raivoa ei tule pysäyttämään mikään.
Itse asiassa siellä raivoaa vaan ne, jotka sanovat, että eivät
Oli, ja ne vuosi tänne palstalle myös.
No enemmän täällä on raivottu kuin siellä. Ilmeisesti kaikki Raivo-Riitat on siirtyneet tänne
 
vierailija
Varautukaa Vauvalta ylivuotaviin itkuraivareihin taas, koska toi autovideo on Briteistä. Kun ne tajuavat että Kei ole (taaskaan) Sloveniassa sitä raivoa ei tule pysäyttämään mikään.
Kuinka vähän tunnet vauvapalstaa :D Siellä on tasan yksi riehuja ja ehkä joku epätoivoinen, joka laittaa pökköä pesään. Muuten ei siellä todellakaan mitään raivareita ole, "normi" palstailijoilla asian suhteen.
Ihan vaikka K olis siellä Kouvolassa :D
 

Yhteistyössä