K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Siksi ajattelinkin että mahdollisesti saattoi alussa olla, kun silloin se näytti vähän siltä. Jeren suhteen oon vielä epäilevämpi, ehkä enemmän sitä mancrushia kuitenkin. En usko että ainakaan enää on kummallakaan mitään muuta kuin läheistä ystävyyttä.
Saanko kysyä, että miksi niin moni teistäkin, jotka ajattelette, että niitä tunteita oli aluksi, ette usko, että niitä olisi enää?
 
vierailija
No miksi se olisi kiitänyt Helsinkiin kuukausi tapaamisen jälkeen, ellei sillä olisi ollut tunteita Jereä kohtaan? Ja miksi Jere olisi silmät suurina anellut sitä suorassa lähetyksessä tulemaan Suomeen?

Oli tunteita. Molemmin puolin. Nykytilanne voi olla ihan mitä vain.
Kaverillisia tunteita. Ei ihme, jos nuoret miehet eivät vieläkään uskalla olla lähekkäin ja osoittaa tunteita kavereitaan kohtaan, koska heti on keski-ikäiset Liisa-tädit parittamassa ja epäilemässä homoksi.
 
vierailija
Saanko kysyä, että miksi niin moni teistäkin, jotka ajattelette, että niitä tunteita oli aluksi, ette usko, että niitä olisi enää?
Mä olin niin shippilasien sokaisema toukokuussa 2023, että halusin nähdä tunteita heidän välissään. Katselin kuukausi sitten kyseisiä videoita uudestaan ja silloin realismi iski, kavereita he ovat kokoajan olleetkin. Ne tunteet mitä heillä on, on selvästi kaveruutta ja syvää sielun veljeyttä. Romantiikkaa on oikeasti kaukana siitä.
 
vierailija
Mä olin niin shippilasien sokaisema toukokuussa 2023, että halusin nähdä tunteita heidän välissään. Katselin kuukausi sitten kyseisiä videoita uudestaan ja silloin realismi iski, kavereita he ovat kokoajan olleetkin. Ne tunteet mitä heillä on, on selvästi kaveruutta ja syvää sielun veljeyttä. Romantiikkaa on oikeasti kaukana siitä.
Mutta täällä on myös ihmisiä, joiden mielestä edelleen niitä tunteita on ollut silloin toukokuussa 2023. Mutta ei ole enää. Miksi ajattelette näin?
 
vierailija
Saanko kysyä, että miksi niin moni teistäkin, jotka ajattelette, että niitä tunteita oli aluksi, ette usko, että niitä olisi enää?
Musta sen näki tosi pian ettei siitä mitään todellista tule. K oli varattu koko ajan ja näkivät toisiaan niin harvoin, että ei senkään puolesta voinut kuvitella että mitään olisi käynnissä. Kyllä ihmiset jotka on molemmin puolin ihastuneita toisiinsa olisi järjestäneet sitä aikaa, tuo lentomatka ei ole niin pitkä etteikö pieni reissu siellä täällä olisi onnistunut. Kun laskee siis yhteen nuo molemmat, toinen varattu ja harvat tapaamiset, niin ei siitä realistisesti mitään suhdetta saa millään.

En tee mitään vahvoja arvauksia, tää on nyt ihan täytyä spekua, mutta voisin ehkä nähdä, että B oli ihastunut, mutta K vain sellaisella mancrush-tasolla. B ymmärsi sen ja pääsi itsekin yli asiasta. Alussa B vaikutti välillä siltä että hänellä meni pasmat vähän sekaisin kun K:sta kysyttiin haastattelussa. Vähitellen kuitenkin alkoi olla asian suhteen seesteisempi ja varmempi, musta se näytti siltä, että jos tunteita alussa oli, hän oli päästänyt niistä irti. Pelkästä ystävästä oli helpompi puhua. Sitten alkoikin tulla huomiota muillekin ihmisille, kuten D ja S. Musta se on ihana juttu ja se on myös ihanaa että B:n ja K:n ystävyys on säilynyt niin hyvänä, miten ikinä se alku sitten menikin.
 
vierailija
Mutta täällä on myös ihmisiä, joiden mielestä edelleen niitä tunteita on ollut silloin toukokuussa 2023. Mutta ei ole enää. Miksi ajattelette näin?
Eihän se ole mitenkään harvinaista, että hetkeksi hullaantuu. Mutta vain hetkeksi. K n elämänvalinnat on ennallaan, eikä hän ole edes Sloveniaan saanut itseään siirretyksi. Hullaantuminen ei johtanut mihinkään, vaan hiipui ystävyydeksi.
 
vierailija
Mikä teidän mielestä oli se Jancen hotellijuttu Pariisissa? Onko sekin shippaajafaneille tehty juttu? He ovat sanoneet olevansa vain ystäviä, ja Nacella on tyttöystävä, mutta oliko Jan ja Nace molemmat yhdessä siellä yötä, vaikka muu bändi oli (kai) jossain toisessa hotellissa? Vai oliko ne siellä vain muutaman tunnin päivällä? (Vai oliko Jan siellä yksin - tai jonkun muun kanssa?) Tottakai ystävyksetkin voi viettää hotellissa aikaa kahdestaan, mutta väistämättä tosta tuli vähän muuta mieleen. Ja joo, ei kuulu mulle tippaakaan, mutta kyllä Jan sen hotellikuvan postatessaan tiesi sen johtavan spekuihin.
 

Yhteistyössä