K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Jatkan tässä kolmantena ? kommentoijana. Olen ollut alusta asti aika yllättynyt Bojanin valinnasta, jos tämä suhde sitten on totta. Sadie on suloinen ja varmastikin oikein mukava tyyppi, mutta hänestä vaan ei välity minulle mitään sellaista kiinnostavaa, jonka perusteella ymmärtäisin Bojanin ihastuksen. Jotenkin tuntuu, että Bojankaan ei ole ihan sitä, mitä olen luullut, jos noin lapsenomainen nainen on hänestä kiinnostava. Jos nyt verrataan, niin esimerkiksi hän, jota Krisin tyttöystävänä pidetään, tuntuu minusta paljon kiinnostavammalta henkilöltä kuin Sadie.
Tämä koskee oikeastaan monia tosielämän pareja. Joskus sitä miettii, että miksi kaksi ihmistä ovat löytäneet toisensa, koska ulkopuolisen silmin heillä ei ole välttämättä mitään yhteistä tai ei näy mitään kipinää. Se ei kuitenkaan ole välttämättä se totuus, vaan pari voi olla hyvinkin onnellinen. Jotkut vaan esim. himmailee tunteidensa näyttämistä tai käytöstään. Sitten on niitä pareja, joista ulospäin huokuu, että he ovat onnellisia, mutta totuus voi ollakin täysin toinen. Yritän vaan sanoa, että ulkopuoliset eivät koskaan välttämättä tiedä sitä totuutta ja vaikka joku henkilö ei vaikuta musta kiinnostavalta, niin jonkun toisen mielestä hän voi olla todella kiinnostava. Bojan mausta on vaikea sanoa mitään, koska vain yksi hänen kumppaneistaan on nähty julkisuudesta. Se Melanie on kyllä tosi kaunis ja säteilevä. Bojan on kertonut haastatteluissa, että minkälaisista naisista hän pitää, mutta nekin on ilmaistu pääpiirteittäin. Mulle on ihan sama, että minkälaisen kumppanin Bojan löytää, kunhan olisi onnellinen hänen kanssaan.
 
vierailija
On täällä itsekkäitä ihmisiä, kun edelleen jatkuu nää jutut. Ei ajatella B:tä sitten yhtään. Tässä on kyl fanitus kaukana ja toivon, että ajattelette vähän ja melkein jo toivon, ettei kukaan ole seuraavalla suomen keikalla, jos tää tämmönen vielä jatkuu
Sun huutelu on täysin typerää ja turhaa. Et kommenttisi kautta anna itsestäsikään kauhean hyvää kuvaa. Tällainen jatkuva vääntö ja toisten kommentoijien haukkuminen vie ilmapiirin joka ketjusta.
 
vierailija
Tästä samaa mieltä. Flirttaa kyllä täysillä, mutta ehkä se viimeinen askel jää useimmiten ottamatta. Onko taustalla sitten epävarmuus oman itsensä kanssa vai onko vain niin, ettei halua esim yhden yön juttuja.
Jääkö se ottamatta? Me ei oikeasti tiedetä B:stä mitään. Monilla on vahvat mielikuvat siitä, että mitä Bojan tuntee ja kokee, mutta onko ne sitten totuudenmukaisia. Oletan että hän yrittää hoitaa deitti ym. kuvionsa niin piilossa kuin mahdollista, enkä yhtään ihmettele, jos näin tekisi.
 
vierailija
Tästä samaa mieltä. Flirttaa kyllä täysillä, mutta ehkä se viimeinen askel jää useimmiten ottamatta. Onko taustalla sitten epävarmuus oman itsensä kanssa vai onko vain niin, ettei halua esim yhden yön juttuja.
Omituinen kommentti, et kai ole nähnyt Btä oikeasti kiinnostuneena flirttaamassa? Sehän on voinut Lontoossakin lähteä vaikka kenen matkaan.
 
vierailija
Omituinen kommentti, et kai ole nähnyt Btä oikeasti kiinnostuneena flirttaamassa? Sehän on voinut Lontoossakin lähteä vaikka kenen matkaan.
Mä tossa ylempänä jo kirjoitin, että osalla ihmisistä on tässäkin ketjussa vahvat mielikuvat siitä, että miten B toimii tai tuntee. Totuus on kuitenkin se, että kukaan ei oikeasti tiedä mitään hänen yksityiselämästään, kaikki on vain arvailua. Kun katselin videoita niiltä ajoilta, kun JO kiersi WY:n kanssa, niin Bojanhan vaikuttaa aika menevältä niiden perusteella. Tosin niin Janikin.😂
 
vierailija
Sun huutelu on täysin typerää ja turhaa. Et kommenttisi kautta anna itsestäsikään kauhean hyvää kuvaa. Tällainen jatkuva vääntö ja toisten kommentoijien haukkuminen vie ilmapiirin joka ketjusta.
No ei anna teistäkään kun jatkatte vaikka toinen ei siitä pidä just saying, mutta itsepähän sen tiedätte paremmin kuin B miten asian laita on
 
vierailija
No ei anna teistäkään kun jatkatte vaikka toinen ei siitä pidä just saying, mutta itsepähän sen tiedätte paremmin kuin B miten asian laita on
Jos tarkoitat Sadieta, niin en ole koskaan hänestä spekuloinut täällä mitään. B on kertonut, että ovat vain ystäviä ja se riittää minulle. Sen sijaan sinä tuot häntä ihan itse esille jatkuvasti ja käytökselläsi pidät yllä keskustelua hänestä.
 
vierailija
Jos tarkoitat Sadieta, niin en ole koskaan hänestä spekuloinut täällä mitään. B on kertonut, että ovat vain ystäviä ja se riittää minulle. Sen sijaan sinä tuot häntä ihan itse esille jatkuvasti ja käytökselläsi pidät yllä keskustelua hänestä.
No jos luet noita viime yön keskusteluja niin ehkä tajuat. Itse nukuin viime yön enkä ollut silloin keskustelemassa joten ihan muut tyypit täällä sitä tuo esille
 
vierailija
Jumankauta tää ketju on täynnä jotain p*skaa ja mistään oleellisesta kuten K:n palleista ei kukaan puhu mitään. Kuinkahan moni nainen on päässyt niitä puristelemaan, onnellisia ovat.
No vttu mitenkä niistä puhuu kun ei ole prkle rahaa ostaa sitä stanan of. Mielikuvituksen varassa pitää olla ja sekin on näköjään lakannut toimimasta.
 
vierailija
En tuonut häntä esiin nimellä päättelit asian ihan itse. Mutta kuten sanoin en jaksa tästä enää vängätä
Miksi sitten vängäät. Totuus on nyt vain se, että he jotka vastustavat puheita S&B:stä, niin tuovat itse tätä kyseistä aihetta tänne jatkuvasti ja ylläpitävät keskustelua hänestä. Tuntuu olevan suurempi hengen asia heille, jotka eivät tykkää, että aiheesta puhutaan. Silti rakastavat puhua S&B:stä.
 
vierailija
Miksi sitten vängäät. Totuus on nyt vain se, että he jotka vastustavat puheita S&B:stä, niin tuovat itse tätä kyseistä aihetta tänne jatkuvasti ja ylläpitävät keskustelua hänestä. Tuntuu olevan suurempi hengen asia heille, jotka eivät tykkää, että aiheesta puhutaan. Silti rakastavat puhua S&B:stä.
Mä itseasiassa mietin tänään just samaa. Vauvallakin joku raivoaja nostaa S:n nimeä jatkuvasti esiin kommenteissaan.🤣 Haluaa selvästi pitää aihetta yllä.
 
vierailija
Miksi sitten vängäät. Totuus on nyt vain se, että he jotka vastustavat puheita S&B:stä, niin tuovat itse tätä kyseistä aihetta tänne jatkuvasti ja ylläpitävät keskustelua hänestä. Tuntuu olevan suurempi hengen asia heille, jotka eivät tykkää, että aiheesta puhutaan. Silti rakastavat puhua S&B:stä.
Höpö höpö ja varmasti puututaan B:tä loukkaaviin juttuihin jatkossakin.
 
vierailija
Musta tuntuu että me ei käsitelty riittävästi sitä kun B alkoi seurata Suomessa sitä Peksu-pilottia vai menikö se multa ohi (hypin aika paljon sivuja Ruissin aikaan)? Kukaan K:n kavereista tai crewsta ei vissiin seuraa häntä eli onko tämä joku ihan B:n oma tuttavuus? Onko B ennen lentoa tai lennon jälkeen jäänyt juttelemaan kapteenille ja vaihtanut yhteystietoja? Vai tavannut baarissa ja tullut hyvin juttuun? Kuka tämä tyyppi on? :D
 

Yhteistyössä