K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Tämän voin uskoa. Vaikka B katsoo tosi lämpimästi monia ihmisiä kuten esim. Kärtsää ja Damonia, niin kyllä hän silti lämpöisimmän ja rakastavimman katseen luo selvästi Martiniin. Se liikutuksen tunne, kun he ilmoittivat, että Martin jättää bändin.
Siinä Joksujen tän vuoden Ptuji reelsissäkin näkyi kuinka B ja Martin jutteli keskenään ja vaikutti siltä, että Martin tsemppaisi B:tä siinä kohtaa. Martin on varmasti erittäin tärkeä B:lle ja ollut varmaan myös erittäin tärkeä tukikin
 
vierailija
Siinä Joksujen tän vuoden Ptuji reelsissäkin näkyi kuinka B ja Martin jutteli keskenään ja vaikutti siltä, että Martin tsemppaisi B:tä siinä kohtaa. Martin on varmasti erittäin tärkeä B:lle ja ollut varmaan myös erittäin tärkeä tukikin
En siis halunnut kommentillani vähätellä B:n suhdetta esim. muihin Joksuihin. Heillä on kaikilla tosi lämpimät välit, mutta jotenkin se vaan välittyy kaikesta, että Martin on ehkä se rakkain ja läheisin näistä B:lle.
 
vierailija
Meissä on se ero, että mä en suhtaudu näihin omakohtaisesti. Toivon B:lle kaikkea hyvää ja hyviä ihmissuhteita ja hauskahan näitä on pohdiskella, mutta en henkilökohtaisesti pety B:n valinnoista. Hänellä on oma elämä ja mulla oma.
No eihän sun sit kannata olla mitään mieltä. Mä tulkitsen henkilön viestintää, eikä siinä ole mikään vihjaissutkaan, että Sadie ois The one.
 
vierailija
Siinä Joksujen tän vuoden Ptuji reelsissäkin näkyi kuinka B ja Martin jutteli keskenään ja vaikutti siltä, että Martin tsemppaisi B:tä siinä kohtaa. Martin on varmasti erittäin tärkeä B:lle ja ollut varmaan myös erittäin tärkeä tukikin
Heillä on Martinin kanssa ihanan läheiset välit. Oli koskettavaa se miten B itki kun Martin oli lähdössä bändistä. Ja oli kiva nähdä miten Martin oli mukana useammalla tämänkin kesän keikoista.
 

Yhteistyössä