K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Päivän yhdistelmä pikaluvulla kaikista keskustelupalstoilta. Millainen pitkäveto on menossa? Kumpi veikkaus johdossa: B ilmestyy Venetsiaan vai K. ilmestyy Sloveniaan?
B on käynyt ehkä jo useasti Venetsiassa ja K saattaa olla menossa jossakin vaiheessa Sloveniaan. Mun veikkaus on kuitenkin se, että kumpikin herroista matkustaa ensin ihan muihin kohteisiin kuin näihin kahteen ehdotettuun.
 
vierailija
Minä luulen että Bojan ei nyt mene Venetsiaan. Oli varmaan menossa mutta ehkä ei nyt kun suhdespekulointi on ollut niin pinnalla. Varmasti ainakin joku siellä tarkkailee/seuraa Sadieta.
Mutta satavarmasti heti kun levy on valmis, Boitsu lentää viivana Nykiin panemaan.
 
vierailija
Koska tämä on komposti, niin täällä voi kertoa mielipiteensä siitä, että mun mielestä trollit tuo ketjuihin lisämaustetta. Nämä kaikki ketjut olisivat tylsiä ja kuolleita ilman heitä. Enkä puhu mistään trollitehtaan trolleista, vaan selvistä ”huumori”trolleista. He saavat ihmisten luovuuden ja mielikuvituksen kukkimaan sekä tuottamaan mitä parhaimpia sutjautuksia. Je suis trollit.
Riippuu trollista ja jutuista. Huumori on kyllä tervetullutta, mutta mitkään haukkumiset ei.
 
vierailija
Minä luulen että Bojan ei nyt mene Venetsiaan. Oli varmaan menossa mutta ehkä ei nyt kun suhdespekulointi on ollut niin pinnalla. Varmasti ainakin joku siellä tarkkailee/seuraa Sadieta.
Mutta satavarmasti heti kun levy on valmis, Boitsu lentää viivana Nykiin panemaan.
Musta niiden ei kannattaisi välittää muista mitään, jos olisivat yhdessä. Välimatkassa on tarpeeksi hankaluutta, jos alkaisivat miettiä vielä muita ihmisiä ja juoruja niin vaikeaksi menisi. En meinaa että Boitsun pitäisi siellä punaisella matolla olla mutta kannattaisi tavata aina kun haluavat muista välittämättä. Ihmiset tottuu jos juttu kestää.
 
vierailija
Musta niiden ei kannattaisi välittää muista mitään, jos olisivat yhdessä. Välimatkassa on tarpeeksi hankaluutta, jos alkaisivat miettiä vielä muita ihmisiä ja juoruja niin vaikeaksi menisi. En meinaa että Boitsun pitäisi siellä punaisella matolla olla mutta kannattaisi tavata aina kun haluavat muista välittämättä. Ihmiset tottuu jos juttu kestää.
Eivät ole yhdessä, joten sun pohdintasi on ihan turhaa.
 
vierailija
Musta niiden ei kannattaisi välittää muista mitään, jos olisivat yhdessä. Välimatkassa on tarpeeksi hankaluutta, jos alkaisivat miettiä vielä muita ihmisiä ja juoruja niin vaikeaksi menisi. En meinaa että Boitsun pitäisi siellä punaisella matolla olla mutta kannattaisi tavata aina kun haluavat muista välittämättä. Ihmiset tottuu jos juttu kestää.
Tuntuiko vähän pahalta kun olitkin väärässä koko Sadie-asiasta? 😁😁😁
 

Yhteistyössä