K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Mulle hän ei kyllä elä, se on ihan itsestäänselvää. Vaikuttaa vaan välillä että sä haluaisit hänen elävän sulle ja sun mielesi mukaan. Ei sua kiinnosta onko hän oikeasti onnellinen, oot tyytyväinen sitten, jos hän sattuu toimimaan kuten sä haluat ja sulla on sitten hyvä mieli. Jos hän esim. on löytänyt ystäviä, mikä on hänelle ihana juttu, sä olet mm. haukkunut ne ystävät. Miksi et osaa olla iloinen hänen puolestaan jos jotain hyvää tapahtuu?
Päinvastoin, mä en maalaile täällä enkä missään muuallakaan mitään omiin harhoihini liittyviä kuvitelmia siitä, milloin ja miten hän on onnellinen, toisin kuin useat Sadie-pakottajat.
Mä oon itse onnellinen kun Bojan puhuu Jere Pöyhösestä ja mä kun en vaikuta millään tavalla Bojanin onnellisuuteen, niin mä voin täysin vapaasti valita olla onnellisin silloin, kun hän puhuu rakastuneella äänellä Pöyhösen Jerestä ❤❤❤
 
vierailija
Ihan ilman haukkumista niin mun mielestä Sadie on ihan tavallisen nuoren tytön näköinen, ei mikään kaunotar. Mutta tuo Rose kyllä muokkaa ig kuviaan rajusti huomaa tästä no filter kuvasta.
Sadie on kyllä kaunis, tuossahan on rennot suuret vaatteet päällä ja aurinkolasit silmillä. Musta Rosekin näyttää samalta kuin kuvissaan, usein hänellä on vaan vahvemmin meikkiä, esim. vahvan punaista huulipunaa ja tuossa ei näytä olevan meikkiä.
 
vierailija
Päinvastoin, mä en maalaile täällä enkä missään muuallakaan mitään omiin harhoihini liittyviä kuvitelmia siitä, milloin ja miten hän on onnellinen, toisin kuin useat Sadie-pakottajat.
Mä oon itse onnellinen kun Bojan puhuu Jere Pöyhösestä ja mä kun en vaikuta millään tavalla Bojanin onnellisuuteen, niin mä voin täysin vapaasti valita olla onnellisin silloin, kun hän puhuu rakastuneella äänellä Pöyhösen Jerestä
Sun korvissa on vaikkua
 
vierailija
Päinvastoin, mä en maalaile täällä enkä missään muuallakaan mitään omiin harhoihini liittyviä kuvitelmia siitä, milloin ja miten hän on onnellinen, toisin kuin useat Sadie-pakottajat.
Mä oon itse onnellinen kun Bojan puhuu Jere Pöyhösestä ja mä kun en vaikuta millään tavalla Bojanin onnellisuuteen, niin mä voin täysin vapaasti valita olla onnellisin silloin, kun hän puhuu rakastuneella äänellä Pöyhösen Jerestä
”Rakastuneella äänellä” 🤣
 
vierailija
Päinvastoin, mä en maalaile täällä enkä missään muuallakaan mitään omiin harhoihini liittyviä kuvitelmia siitä, milloin ja miten hän on onnellinen, toisin kuin useat Sadie-pakottajat.
Mä oon itse onnellinen kun Bojan puhuu Jere Pöyhösestä ja mä kun en vaikuta millään tavalla Bojanin onnellisuuteen, niin mä voin täysin vapaasti valita olla onnellisin silloin, kun hän puhuu rakastuneella äänellä Pöyhösen Jerestä
Mutta sä et lähde siitä ajatuksesta että olisit hänen puolestaan onnellinen silloin kun hän on, vaan välität ainoastaan omasta onnellisuudestasi.
 
vierailija
Päinvastoin, mä en maalaile täällä enkä missään muuallakaan mitään omiin harhoihini liittyviä kuvitelmia siitä, milloin ja miten hän on onnellinen, toisin kuin useat Sadie-pakottajat.
Mä oon itse onnellinen kun Bojan puhuu Jere Pöyhösestä ja mä kun en vaikuta millään tavalla Bojanin onnellisuuteen, niin mä voin täysin vapaasti valita olla onnellisin silloin, kun hän puhuu rakastuneella äänellä Pöyhösen Jerestä
Sä et kyllä välitä kummastakaan, et Bojanista etkä Käärijästä.
 

Yhteistyössä