K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Jos se Zare on saanut Bojanin itkemään, niin kyllä sekin kertoo jotain.
Mun mielestä on vähän eri asia se, että tunnettu tuottaja sanoo sulle päin naamaa että sun pitäisi lopettaa laulaminen kuin se, että olet julkkis ja susta juoruillaan mitä tehdään kaikista julkkiksista. En siis tuon Zare-tapauksen perusteella sanoisi että B itkeskelee juorujen takia itsensä uneen. Se on kyllä musta selvää että sitä vituttaa kun media tuo juoruja haastatteluihin eikä lähesty ammattilaista ammattilaisena.
 
vierailija
Miks mua naurattaa nää keskustelut ihan hillittömästi. 🙈 Kävin täällä yöllä, ja näköjään sama homma jatkuu. Mutta nyt B on saanut jo näyttävän tatuoinnin otsaan. 😆 Nauroin kyllä itsellenikin, kun yritin aamuyöllä analysoida tätä haastattelua. Ei mitään, laitetaan popparit kattilaan. Rauhaa ja rakkautta B:lle ja kaikille! ❤
 
vierailija
Ja vaikka olisi tottunut, niin ei sitä silti tartte tykätä esim perättömien juorujen levittämisestä tai vaikka tosijuttujenkaan, jos kokee niiden olevan yksityisiä asioita.
Lopeta nyt jo ja mene vaikka ritaroimaan itseäsi. Typerää ja naurettavaa käyttäytyä noin helvetin aggressiivisesti ja kokea jotain tarvetta suojella Bojan -parkaa heteroväitteiltä. Suorastaan pelastaa hänet! Meillä on kaikilla omat mielipiteemme asiasta, koita kestää se. Ja lopeta toi lapsellinen jankutus.
 
vierailija
Miks mua naurattaa nää keskustelut ihan hillittömästi. Kävin täällä yöllä, ja näköjään sama homma jatkuu. Mutta nyt B on saanut jo näyttävän tatuoinnin otsaan. Nauroin kyllä itsellenikin, kun yritin aamuyöllä analysoida tätä haastattelua. Ei mitään, laitetaan popparit kattilaan. Rauhaa ja rakkautta B:lle ja kaikille!
Nimenomaan, antaa Bojanilla nyt kaikessa rauhassa olla suhde Sadien kanssa ja ihanaa onkin, jos näin asia on, ja toivottavasti onkin ihan helvetin intohimoinen suhde. Bojan ansaitsee rakkautta siinä missä me muutkin.
 
vierailija
Nimenomaan, antaa Bojanilla nyt kaikessa rauhassa olla suhde Sadien kanssa ja ihanaa onkin, jos näin asia on, ja toivottavasti onkin ihan helvetin intohimoinen suhde. Bojan ansaitsee rakkautta siinä missä me muutkin.
Ootko ihan terve? Juurihan Bojan omalla suullaan kertoi, että ovat kavereita ja kollegoja ja mitä ajattelee perättömistä juoruista.
 
vierailija
Miks mua naurattaa nää keskustelut ihan hillittömästi. Kävin täällä yöllä, ja näköjään sama homma jatkuu. Mutta nyt B on saanut jo näyttävän tatuoinnin otsaan. Nauroin kyllä itsellenikin, kun yritin aamuyöllä analysoida tätä haastattelua. Ei mitään, laitetaan popparit kattilaan. Rauhaa ja rakkautta B:lle ja kaikille!
Mä kirjottelen täällä pilke silmäkulmassa ja välillä on pakko pysähtyä miettimään, että suuttuiko joku nyt tosissaan mulle vai ymmärsikö joku pelin hengen ja vastaa itsekin takaisin pilke silmäkulmassa.😂🤣 Varmaan molempia.🤷‍♀️
 
vierailija
Ootko ihan terve? Juurihan Bojan omalla suullaan kertoi, että ovat kavereita ja kollegoja ja mitä ajattelee perättömistä juoruista.
Omalla suullaan kertoi, että ovat kaverit ja kollegat, mut ei käyttänyt sanaa "only" missään vaiheessa eli tottahan hän puhui. Kivasti veti huhu-hommat heti keskusteluun, joka tyrehdytti Sadie-utelut ja sai huomion kiinnittymään huhuihin ja juoruihin noin yleisesti.
 

Yhteistyössä