K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
No tuopa tänne ne yhteiskuvat B:stä ja S:stä tai edes todisteita, että he viettäisivät aikaa säännöllisesti ja läheisesti yhdessä, niin että jotain kaveruutta syvempää olisi syytä olettaa. Juorulehtien paskaotsikoita ei lasketa, koska kuten B itse juuri kertoi, Sadiesta ja hänestä kirjoitetut jutut ovat pelkkiä typeriä huhuja.
Lue teksti huolella, niin ymmärrät, että kenestä siinä puhutaan.
 
vierailija
Ahaa, onkohan heiltä tulossa collab sitten? Ja B oli Nykissä työmatkalla. Mitenhän Sadien äiti ja mummo vielä tähän liittyy?
Mä tykästyin siihen täällä esitettyyn ajatukseen että B yöpyi siellä new yorkissa sadien luona tai ainakin kävi kyläilemässä, ja siinä on ohimennen hurmattu sekä äiti että mummo. Tää skenaario on siis täysin riippumaton siitä mikä suhde hänellä on s:n kanssa.
 
vierailija
Bojan tietää tasan, koska Stranger thingsin viides kausi alkaa. Bojan tietää tasan, miten haitallista hänen Joker Outin keulakuvana olisi paljastaa seurusteluansa. Bojan tietää, että Sadielle koituisi vielä enemmän ongelmia suhteen julkituomisesta. Bojan tietää, että myrsky on nousemassa.
Tämäpä tämä. Ja jos ensimmäisten aiheesta kirjoitettujen juttujen jälkeen on jo noin hukassa, niin miten kestää kun pska osuu kunnolla tuulettimen.
 
vierailija
Kunnioittakaa Bojanin yksityiselämää ja lopettakaa se ruotiminen! Eilen viimeksi Bojan on antanut ymmärtää mitä mieltä on yksityiselämänsä tonkimisesta ja juoruilusta. Niin Bojan kuin Kärtsäkään eivät halua avata yksityiselämäänsä muuta kuin mitä ITSE kertovat.
 
vierailija
On täällä kyllä outoa porukkaa, kun ei millään voida uskoa sitä, mitä B sanoo, koska se ei sovi teidän mieltymyksiinne. Onko fanitus muka tämmöstä, että ei suostuta uskomaan fanituksen kohteen omaa sanaa vai oletteko faneja ollenkaan?
 

Yhteistyössä