K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Vaikka B kertoisi, ettei hän ole koskaan ollut romanttisessa mielessä kiinnostunut esim. Sadiesta tai Kärtsästä, niin miksi musta tuntuu silti siltä, että pieni osa ihmisistä ei tule uskomaan häntä.
Tuohan on ihan erilainen lausunto kuin tämä viimeisin, uskoisin todellakin jos noin selkeästi sanoisi. Mutta totta varmaan että ei ihan jokainen uskoisi sittenkään.
 
vierailija
Mua kiinnostaa mikä sen uuden levyn teossa mättää, onko erimielisyyksiä vai eikö oikea soundi löydy vai mikä on. Onko heillä paineita kun nyt on myös kansainvälistä yleisöä? Kun lukee haastatteluita Demoni-levystä niin sekin rutistettiin kasaan viime tipassa. Novi val taisi syntyä kun aikaa äänittää levyä oli enää muutama tunti ja Bojan meni äänityskoppiin ja keksi biisin tyhjästä.
 
vierailija
Mua kiinnostaa mikä sen uuden levyn teossa mättää, onko erimielisyyksiä vai eikö oikea soundi löydy vai mikä on. Onko heillä paineita kun nyt on myös kansainvälistä yleisöä? Kun lukee haastatteluita Demoni-levystä niin sekin rutistettiin kasaan viime tipassa. Novi val taisi syntyä kun aikaa äänittää levyä oli enää muutama tunti ja Bojan meni äänityskoppiin ja keksi biisin tyhjästä.
Onkohan miksauksessa ongelmia, et miten saada biisi kuulostamaan kokonaiselta? Eikö he tuossa uudessa levyssä kokeile erilaisia juttuja niin voi olla, että niissä voi olla jotain ongelmaa. No mutta hyvää kannattaa odottaa ja hyvä, että tekevät asiat kunnolla eivätkä hätiköi
 
vierailija
Mua kiinnostaa mikä sen uuden levyn teossa mättää, onko erimielisyyksiä vai eikö oikea soundi löydy vai mikä on. Onko heillä paineita kun nyt on myös kansainvälistä yleisöä? Kun lukee haastatteluita Demoni-levystä niin sekin rutistettiin kasaan viime tipassa. Novi val taisi syntyä kun aikaa äänittää levyä oli enää muutama tunti ja Bojan meni äänityskoppiin ja keksi biisin tyhjästä.
Mahtaako tässä vaikuttaa se, että ilmeisesti nyt on kaikki tasapuolisemmin vastuussa uusista biiseistä? Eikö ne ennen ollut lähes kaikki Bojanin käsialaa? Ja nyt kun on monta tekijää, niin yhteensovittamisessa menee aikaa. En tiedä mitään biisinteosta, ihan näin maalaisjärjellä pohdiskelin.
 
vierailija
Onkohan miksauksessa ongelmia, et miten saada biisi kuulostamaan kokonaiselta? Eikö he tuossa uudessa levyssä kokeile erilaisia juttuja niin voi olla, että niissä voi olla jotain ongelmaa. No mutta hyvää kannattaa odottaa ja hyvä, että tekevät asiat kunnolla eivätkä hätiköi
Joo varmasti heillä on pähkäiltävää miksauksen suhteen kun mukana on uusia soittimia ym. Mua kiinnostaa ihan hirveästi se Bluzan uusi versio, onkohan se jo valmis?
 
vierailija
Joo varmasti heillä on pähkäiltävää miksauksen suhteen kun mukana on uusia soittimia ym. Mua kiinnostaa ihan hirveästi se Bluzan uusi versio, onkohan se jo valmis?
Toivottavasti saatais Bluza syyskuussa, vaikka ymmärrän hyvin, jos sitä ei tulekaan, kun eivät sitä 100% varmaksi luvanneet. Uskoisin, että Bluza on jo valmis, kun sitä työstivät silloin ennen Szigetiä
 
vierailija
Hän puhuu typeristä huhuista, että on lukenut niitä yleisesti ja myös tähän liittyen. Asia jää kuitenkin hassusti auki, eikä hän missään vaiheessa sano että nämä huhut eivät siis ole totta. Bojan on yleensä tosi selkeä puheissaan, niin siksi jäin ihmettelemään. Jos pari vasta tapailee, on aika helppoa sanoa että olemme ystäviä. Hän ei kuitenkaan siinäkään painottanut että VAIN ystäviä. En itsekään väitä että ovat pari, voi hyvin olla että eivät ole, nämä on vaan omia ajatuksia tuosta haastattelusta. Se erosi siitä, millaisen kuvan siitä sai eilen etukäteen, siksi kai tästä keskustellaan. Kuuntelepa vielä se haastispätkä, sinun ei tarvitse olla samaa mieltä asiasta mutta ehkä ymmärrät mitä sillä epävarmalla tarkoitetaan.
Katsoin nyt tämän ja samalla linjalla olen. Vähän ympäripyöreetä oli.
 
vierailija
Mä unohdin jo sen Joksujen tuottajan nimen mut onkohan tää viivyttely hänestä johtuvaa, on kuitenkin hyvin tarkan oloinen kaveri ja toisaalta niin toki Bojankim on. Mut jos ei ole tyytyväinen niin koittaa pusertaa Bojanista ja muista parhaan mahdollisen lopputuloksen.
 
vierailija
Mutta sepä tässä juuri, kun ei niin selkeästi kiellä sitä asiaa, vaikka tavallaan antaa ymmärtää niin.
Siis eri mieltä, minun mielestä ihan selkeästi kieltää. Pitää ottaa huomioon, että haastattelijalla näyttäisi olevan vahva oletus yhdessä olosta. B:hän sanoo itsestään liikkuvan monenlaisia juoruja. Sitten sanoo ovat ystäviä ja kollegoja, toi kollegoja lisäys antaa jo mielestäni vahvan viestin, että haluaa tehdä selväksi, että mitään muuta ei ole. Se myös, että kysytään ST kaudesta osoittaa selvästi ilmeillään, ettei tiedä jonkun random ystävän asioista ja on veetuuntunut. Sitten vielä rumors stoori, jossa moittii S juttujen levittäjiä ja varmaan lisäksi näiden sairausasioiden tonkijoita.
 

Yhteistyössä