K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Ihan jo sekin voi vetää "vaikeaksi", "kalpeaksi", "kireäksi", kun kysymys tulee yllätyksenä, suututtaa että se nostetaan esiin ja ennen kaikkea tiedossa on se kaikki p**ka mitä netissä on tästä juoruttu, erityisesti se uhkailutili, joka tägäsi juttuun liudan muitakin ihmisiä.

Todellakaan en usko, että ottaen huomioon kaikki juorut, Bojan uskaltaisi noin suoraan kieltää, jos asioissa olisi perää. Jos olisi pieninkin mahdollisuus, että joku jossain olisi voinut ottaa salakuvan ja se tulisi julki, niin sehän osoittaisi Bojanin olevan valehtelija ja ei hän niin tyhmä ole. Hän olisi sanonut jotain epämääräistä, jonka voisi tulkita monella tapaa, niin ettei tulisi sanomista jos jotain tulee ilmi.
Jos hän olisi sanonut jotain tuota epämääräisempää, olisi siitä tosi helposti vedetty tulkinnat että ovat suhteessa. Varmasti olisi tulkittu siitäkin, jos olisi sanonut ettei kommentoi.
 
vierailija
Jos hän olisi sanonut jotain tuota epämääräisempää, olisi siitä tosi helposti vedetty tulkinnat että ovat suhteessa. Varmasti olisi tulkittu siitäkin, jos olisi sanonut ettei kommentoi.
Eihän täällä nytkään jotkut usko hänen sanojaan, vaan pitävät tätäkin lausuntoa epämääräisenä ja tulkitsevat sen jättävän tilaa suhteen olemassaololle. Jään kyllä itse raapimaan päätäni, miten jotkut tekevät loikan "we are friends and collegues" ja "stupid rumors" siihen, että Bojan ei kiellä romanttista suhdetta.
 
vierailija
Mä en ymmärrä miksi ei vaan voi uskoa B:tä kun ihan selkeesti se tuossa sen sanoo. Ei haluta olla väärässä vai mikä täs nyt on niin epävarmaa enää?
Sivusta, mulle ei ole väliä seurusteleeko, eikä yhtään haittaa sekään vaikka olisin ollut väärässä, eikä mulla mitään kovin vahvaa mielipidettä ole ollutkaan, kun sekin on vaihdellut vähän eri suuntiin tilanteen mukaan. Olen kuitenkin samaa mieltä tuosta, että se vastaus oli aika epävarma tai etenkin epäselvä. Eli tuo mielipide johtuu varmaan vaan siitä että osa meistä saa oikeasti sellaisen vaikutelman siitä vastauksesta.
 
vierailija
Sivusta, mulle ei ole väliä seurusteleeko, eikä yhtään haittaa sekään vaikka olisin ollut väärässä, eikä mulla mitään kovin vahvaa mielipidettä ole ollutkaan, kun sekin on vaihdellut vähän eri suuntiin tilanteen mukaan. Olen kuitenkin samaa mieltä tuosta, että se vastaus oli aika epävarma tai etenkin epäselvä. Eli tuo mielipide johtuu varmaan vaan siitä että osa meistä saa oikeasti sellaisen vaikutelman siitä vastauksesta.
Kerro mulle, mitä epävarmaa on siinä, että B sanoo heidän olevan ystäviä ja kollegoita? Selkeämmin ei voisi asiaa ilmaista???
 
vierailija
Mä en ymmärrä miksi osa (en viittaa kenenkään kirjoituksiin erityisesti täällä) on nyt niin kauhean loukkaantuneita Boitsun puolesta, kun Sadiesta mentiin kysymään. Mitä hän oikein odotti? Jos osakaan bongauksista, joissa heitä on nähty avoimestikin yhdessä pitää paikkansa, niin totta kai siitä jossain vaiheessa kysytään haastatteluissakin. Toimittajat kysyvät asioista, joihin arvioivat että kuulijoita kiinnostaa kuulla vastaus, ja ne voivat tietty olla tyhmiä ja kiusallisiakin. Sellaista on julkisuus ja luulisi Bojanin sen tietävän.
Omasta mielestäni itse hänen vastauksestaan ei pysty varmaksi arvioimaan, että onko S:n kanssa yhdessä vai ei. Jos ovat, niin ei kai hän sitä tuollaisessa haastattelussa ensi kertaa sanoisi etenkin, jos ovat sopineet yhdessä, että ei vahvisteta mitään. Ystävät ja kollegat on ihan sopiva.
Mutta aika tunteisiin Boitsulla joka tapauksessa meni jo aika ei-ilkeämielisistä parista kysymyksestä Slovenian radiossa. Voi tulla julkisuuden sietämisen kanssa vaikeat paikat vielä, jos ovat yhdessä ja joku oikea juorumedia aiheesta kiinnostuu.
 
vierailija
Mä en ymmärrä miksi ei vaan voi uskoa B:tä kun ihan selkeesti se tuossa sen sanoo. Ei haluta olla väärässä vai mikä täs nyt on niin epävarmaa enää?
Mä kerroin oman tulkintani B:n kehonkielestä, niin täällä muutkin ovat tehneet. Sanat ja kehonkieli eivät tue toisiaan minun silmääni. Mulle on ihan sama tapailevatko he toisiaan vai ei, eikä mulla ole pätemisen tarvetta missään asiassa.
 
vierailija
Jos se nyt olis suhteessa, niin kuin jotkut täällä haluaa uskoa, niin miten tuon vastauksen jälkeen täs voisi edetä? Rakastavaiset varmasti haluaisivat tavata usein ja liikkua yhdessä, mutta miten sen voisi tehdä kun on juuri sanonut, että ystäviä tässä ollaan ja pelkkiä juoruja? Nyt jos koskaan heitä seurattaisiin. Ei saisi tavata liian usein, ei saisi liikkua kaksin, eikä ainakaan koskettaa toista. Että vähän vaikeaksi menisi, jos olisi suhde ja julkisesti sen kuitenkin kieltää.
 
vierailija
Kaikki Bojan x Sadie -aiheesta myönteisesti kirjoittaneet menevät nyt häpeämään vuorokaudeksi keittiön pöydän polvilleen, alle kädet taakse sidottuina ja lausumaan miljoona ave mariaa, niin päästään teistäkin vähäksi aikaa. Problem solved. Ei tarvitse tulla tänne jauhamaan enää asiasta
Myös he jotka kuvittelevat tietävänsä Bojanin tunnetilat voisivat mennä häpeämään. Ehkä kannattasi myös miettiä, että miksi kaikki Bojaniin liittyvä menee näin vahvasti tunteisiin. Ei sekään ole normaalia. Juorut ei lopu sillä tavalla maailmasta, että sä yleisillä keskustelupalstoilla haukut ja nimittelet muita kirjoittajia.
 
vierailija
Jos se nyt olis suhteessa, niin kuin jotkut täällä haluaa uskoa, niin miten tuon vastauksen jälkeen täs voisi edetä? Rakastavaiset varmasti haluaisivat tavata usein ja liikkua yhdessä, mutta miten sen voisi tehdä kun on juuri sanonut, että ystäviä tässä ollaan ja pelkkiä juoruja? Nyt jos koskaan heitä seurattaisiin. Ei saisi tavata liian usein, ei saisi liikkua kaksin, eikä ainakaan koskettaa toista. Että vähän vaikeaksi menisi, jos olisi suhde ja julkisesti sen kuitenkin kieltää.
Onhan näitä esimerkkejä maailmalla, mutta ei se piilottaminen helppoa ole.
 
vierailija
Kerro mulle, mitä epävarmaa on siinä, että B sanoo heidän olevan ystäviä ja kollegoita? Selkeämmin ei voisi asiaa ilmaista???
Hän puhuu typeristä huhuista, että on lukenut niitä yleisesti ja myös tähän liittyen. Asia jää kuitenkin hassusti auki, eikä hän missään vaiheessa sano että nämä huhut eivät siis ole totta. Bojan on yleensä tosi selkeä puheissaan, niin siksi jäin ihmettelemään. Jos pari vasta tapailee, on aika helppoa sanoa että olemme ystäviä. Hän ei kuitenkaan siinäkään painottanut että VAIN ystäviä. En itsekään väitä että ovat pari, voi hyvin olla että eivät ole, nämä on vaan omia ajatuksia tuosta haastattelusta. Se erosi siitä, millaisen kuvan siitä sai eilen etukäteen, siksi kai tästä keskustellaan. Kuuntelepa vielä se haastispätkä, sinun ei tarvitse olla samaa mieltä asiasta mutta ehkä ymmärrät mitä sillä epävarmalla tarkoitetaan.
 
vierailija
Mä en ymmärrä miksi osa (en viittaa kenenkään kirjoituksiin erityisesti täällä) on nyt niin kauhean loukkaantuneita Boitsun puolesta, kun Sadiesta mentiin kysymään. Mitä hän oikein odotti? Jos osakaan bongauksista, joissa heitä on nähty avoimestikin yhdessä pitää paikkansa, niin totta kai siitä jossain vaiheessa kysytään haastatteluissakin. Toimittajat kysyvät asioista, joihin arvioivat että kuulijoita kiinnostaa kuulla vastaus, ja ne voivat tietty olla tyhmiä ja kiusallisiakin. Sellaista on julkisuus ja luulisi Bojanin sen tietävän.
Omasta mielestäni itse hänen vastauksestaan ei pysty varmaksi arvioimaan, että onko S:n kanssa yhdessä vai ei. Jos ovat, niin ei kai hän sitä tuollaisessa haastattelussa ensi kertaa sanoisi etenkin, jos ovat sopineet yhdessä, että ei vahvisteta mitään. Ystävät ja kollegat on ihan sopiva.
Mutta aika tunteisiin Boitsulla joka tapauksessa meni jo aika ei-ilkeämielisistä parista kysymyksestä Slovenian radiossa. Voi tulla julkisuuden sietämisen kanssa vaikeat paikat vielä, jos ovat yhdessä ja joku oikea juorumedia aiheesta kiinnostuu.
Mustakin näyttää siltä, että osa tämän ketjun kommentoijista on paljon loukkaantuneempia asiasta kuin mitä Bojan itse on. Julkisuus on kaksiteräinen miekka ja Bojan on tämän kokemuksen kautta oppinut jo aikoja sitten. Kukaan ei myöskään tunnu ajattelevan sitä, että onko ne kysymykset käyty Bojanin kanssa läpi ennen haastattelutilannetta.
 
vierailija
Tietenkään B ei sanoisi että joo kyllä me ollaan kimpassa, mutta myöskään ystäväksi sanominen ei välttämättä järkevin ratkaisu, jos heillä on suhde. Silloin ois kannattanut neutraalisti vaan todeta ettei halua kommentoida tai puhua yksityiselämästään.
 
vierailija
Jos se nyt olis suhteessa, niin kuin jotkut täällä haluaa uskoa, niin miten tuon vastauksen jälkeen täs voisi edetä? Rakastavaiset varmasti haluaisivat tavata usein ja liikkua yhdessä, mutta miten sen voisi tehdä kun on juuri sanonut, että ystäviä tässä ollaan ja pelkkiä juoruja? Nyt jos koskaan heitä seurattaisiin. Ei saisi tavata liian usein, ei saisi liikkua kaksin, eikä ainakaan koskettaa toista. Että vähän vaikeaksi menisi, jos olisi suhde ja julkisesti sen kuitenkin kieltää.
Jokainen varmasti ymmärtäisi kun kertoisivat että olivat vasta herkässä tapailuvaiheessa silloin. Aika monella on ollut tilanteita ettei suhteen alussa tiedä seurustellaanko tässä vai mitä.
 
vierailija
Tähän varoitus, että pelkkää mielikuvituksen tuottamaa spekulaatiota, ei perustu mihinkään todisteisiin. Viittaan tässä juorutilin juttuihin, jotka siis ei ole totta nekään. Nyt siis pelkkä satutuokio.

Ehkä jotain tapailua ja alustavaa suhdetta on ollut. Ehkä juuri loppukeväästä ja vielä kesän alussa. Kesän alussa oli se D ja S reissu, josta ainakin D piipahti Lj****anassa, kävikö myös S ja bongattiinko heidät silloin?
Juorutilillä joku kertoi, että S kävi useilla keikoilla, mutta sitten se loppui yhtäkkiä. Toinen viesti siellä kertoi, että kun oli nähnyt nämä lentokentällä Saksassa, niin he olivat kiivaasti väitelleet, minkä jälkeen S oli poistunut jonnekin ja B mököttänyt. Saksan festarikeikkahan ei ollut kovin onnistunut, oliko ilmassa jotain kireyttä? Samoin eikö se ollut noihin aikoihin kun se paljastustili taas ilmaantui? Syytettiin Bta monista asioista ja tägättiin läheisiä. Ja väitettiin S ja B lomailevan Ranskassa, johon B väitetysti vastasi jne?
Mutta päättyikö kaikki tuohon?
Suhde ei sitten edennytkään? Kummasti B on muuttunut tuon jälkeen rennommaksi ja iloisemmaksi... I wonder why...
Joka tapauksessa, kyllähän sekin on kiusallista, että nyt jälkeenpäin joutuu kieltämään huhut, tietäen että jotain on ollut ja siltä ajalta joku voinut jotain bongatakin.
 
vierailija
Kuinka moni teistä haluaisi julkistaa orastavan, tapailuasteella olevan suhteen kaikelle kansalle haastattelussa ihmisten riepoteltavaksi? Aika moni saattais kertoa jotain ympäripyöreetä, joka sopisi niin yleisölle kuin sille suhteen toiselle osapuolelle. Mutta, nähtäväksi jää saammeko joskus lisätietoja asiaan, jos niitä on saatavilla.
 
vierailija
Itselleni olisi päinvastoin ihana uutinen jos Bojanilla olis tyttöystävä ja varsinkin tämä kyseinen. Tossa haastattelussa ärtymys kertoo paljon ja kehon kieli, ilmeet. Bojan hyppää itse samantien selittämään mitä Sadie hänelle on, vaikka kysytään vain missä tapasitte. Lisäksi Bojan selvästi johdattelee vastaustaan huhuihin, mitä on itsestään lukenut, alkaa selittämään nopeasti, eikä kuitenkaan kiellä mitään.
 
vierailija
Hän puhuu typeristä huhuista, että on lukenut niitä yleisesti ja myös tähän liittyen. Asia jää kuitenkin hassusti auki, eikä hän missään vaiheessa sano että nämä huhut eivät siis ole totta. Bojan on yleensä tosi selkeä puheissaan, niin siksi jäin ihmettelemään. Jos pari vasta tapailee, on aika helppoa sanoa että olemme ystäviä. Hän ei kuitenkaan siinäkään painottanut että VAIN ystäviä. En itsekään väitä että ovat pari, voi hyvin olla että eivät ole, nämä on vaan omia ajatuksia tuosta haastattelusta. Se erosi siitä, millaisen kuvan siitä sai eilen etukäteen, siksi kai tästä keskustellaan. Kuuntelepa vielä se haastispätkä, sinun ei tarvitse olla samaa mieltä asiasta mutta ehkä ymmärrät mitä sillä epävarmalla tarkoitetaan.
Minusta taas jo se, että sanoo niitten olevan typeriä juoruja kertoo siitä, että asiat eivät ole totta, mitä hänestä kerrotaan. Myös se, että selkeesti sanoi heidän olevan ystäviä ja kollegoita on mun mielestä oikein selkeä eikä asiassa ole mitään epävarmaa enää
 
vierailija
Kuinka moni teistä haluaisi julkistaa orastavan, tapailuasteella olevan suhteen kaikelle kansalle haastattelussa ihmisten riepoteltavaksi? Aika moni saattais kertoa jotain ympäripyöreetä, joka sopisi niin yleisölle kuin sille suhteen toiselle osapuolelle. Mutta, nähtäväksi jää saammeko joskus lisätietoja asiaan, jos niitä on saatavilla.
Suhde on joka tapauksessa tai olisi melko tuore et ymmärrettävää, et kieltää. Lisäksi toinen on hyvin tunnettu henkilö, ja iso asia kaikin puolin olisi tehdä tämmönen paljastus yhtäkkiä jossain random haastattelussa. Mut melko stressaantuneelta ja vaikealta ja vihaiseltakin B vaikutti kysymyksen tullessa. Herkän B:n elämään varmasti luultavasti vaikuttaa nämä huhut, oli ne totta tai ei. Ja B ollut toki julkisuudessa kauan itsekin, mut ei ihan tällä tasolla mitä nykyään. Mietin myös et jos suhde olisikin ollut totta ja päättynyt jo, kysymykset olisi tuntunut ikäviltä.
 
vierailija
Tietenkään B ei sanoisi että joo kyllä me ollaan kimpassa, mutta myöskään ystäväksi sanominen ei välttämättä järkevin ratkaisu, jos heillä on suhde. Silloin ois kannattanut neutraalisti vaan todeta ettei halua kommentoida tai puhua yksityiselämästään.
Mutta jos olisi sanonut ”en kommentoi”, niin siitä olisi vedetty heti johtopäätökset että asia on totta.
 
vierailija
Itselleni olisi päinvastoin ihana uutinen jos Bojanilla olis tyttöystävä ja varsinkin tämä kyseinen. Tossa haastattelussa ärtymys kertoo paljon ja kehon kieli, ilmeet. Bojan hyppää itse samantien selittämään mitä Sadie hänelle on, vaikka kysytään vain missä tapasitte. Lisäksi Bojan selvästi johdattelee vastaustaan huhuihin, mitä on itsestään lukenut, alkaa selittämään nopeasti, eikä kuitenkaan kiellä mitään.
Mulle on ihan sama että kenen kanssa B seurustelee vai seurusteleeko ollenkaan. En vaan käsitä sitä, että näistä B:n asioista spekuloiminen on jollekin punainen vaate. B on nyt itse puhunut S:stä, joten ei voi olettaa, etteikö osa ihmisistä haluaisi keskustella tästä S kuviosta.
 
vierailija
Tietenkään B ei sanoisi että joo kyllä me ollaan kimpassa, mutta myöskään ystäväksi sanominen ei välttämättä järkevin ratkaisu, jos heillä on suhde. Silloin ois kannattanut neutraalisti vaan todeta ettei halua kommentoida tai puhua yksityiselämästään.
Musta taas on helpoin sellaisessa tilanteessa sanoa ystäväksi. Jos suhde vakiintuisi niin sen voisi sitten joskus julkistaa.
 
vierailija
Mulle on ihan sama että kenen kanssa B seurustelee vai seurusteleeko ollenkaan. En vaan käsitä sitä, että näistä B:n asioista spekuloiminen on jollekin punainen vaate. B on nyt itse puhunut S:stä, joten ei voi olettaa, etteikö osa ihmisistä haluaisi keskustella tästä S kuviosta.
Se vaan, että osa täällä on edelleenkin sitä mieltä, että heillä on suhde, vaikka B on kieltänyt asian. Sitä ei vaan haluta uskoa. Keskustella voi ihan muullakin tavalla niin, ettei väitä B:n juttuja epämääräiseksi jne
 
vierailija
Itselleni olisi päinvastoin ihana uutinen jos Bojanilla olis tyttöystävä ja varsinkin tämä kyseinen. Tossa haastattelussa ärtymys kertoo paljon ja kehon kieli, ilmeet. Bojan hyppää itse samantien selittämään mitä Sadie hänelle on, vaikka kysytään vain missä tapasitte. Lisäksi Bojan selvästi johdattelee vastaustaan huhuihin, mitä on itsestään lukenut, alkaa selittämään nopeasti, eikä kuitenkaan kiellä mitään.
Joo, just tämä mustakin on se, mikä saa miettimään.
 
vierailija
Mä kerroin oman tulkintani B:n kehonkielestä, niin täällä muutkin ovat tehneet. Sanat ja kehonkieli eivät tue toisiaan minun silmääni. Mulle on ihan sama tapailevatko he toisiaan vai ei, eikä mulla ole pätemisen tarvetta missään asiassa.
Samaa mieltä. Bojanin kasvot paljastivat jo siinä hetkessä totuuden, kun haastattelija tuo nimen Sadie Sink esille. Pokassa oli pitelemistä. Kysymys Stranger thingsista jatkosta - Bojanin kasvot paljastivat taas, että hän vain esitti hämmästynyttä. Ei onnistunut kovin hyvin. Ja hei mä rakastan Bojania, en sano ilkeilläksenl vaan keskustelen muiden mukana. Toivon hänelle pelkkää hyvää ja paljon rakkautta.
 
vierailija
Mutta jos olisi sanonut ”en kommentoi”, niin siitä olisi vedetty heti johtopäätökset että asia on totta.
Näinhän se menee ihan yleisellä tasolla. Kun olet saanut osaksesi jonkun leiman tai sut on yhdistetty johonkin ihmiseen romanttisessa mielessä, niin ne mielikuvat jää elämään. Se on sen jälkeen ihan sama, että mitä sanot. Osa ihmisistä uskoo ja osa ei.
 

Yhteistyössä