K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Aika hyvin naaman kireydestä voi päätellä että ei erityisen tyytyväinen ollut. Tällainen ei edes millään lailla lisää kiinnostusta niitten musiikkia kohtaan
Niin mutta kyllä mun täytyy vähän ihmetellä, että onko se kenties hivenen yksinkertainen. Kun varmasti tuntee tuon maan haastattelukulttuurin ja jos itse on julkisesti limonut superjulkkis tyttöystävänsä kanssa niin, että siitä juorulehdet kirjoittaa, niin ei kai se pitäisi yllätyksenä tulla, että on kuumin puheenaihe, josta ihan varmasti kysytään?

Enkä arvosta tuota rumours stooriakaan yhtään, tyhmä veto sekin, jos huhut kumminkin pitävät paikkansa. Nyt vaan yritetään epätoivoisesti uskotella naisvoittoiselle yleisölle, että ehei, kyllä mä edelleen olen saatavilla.
 
vierailija
Sinä provosoit näillä viesteilläsi ihmisiä kirjoittelemaan vaan lisää aiheesta. Ajattelet tekeväsi hyvää mutta oikeasti vain lisäät juoruja
Kaikki Bojan x Sadie -aiheesta myönteisesti kirjoittaneet menevät nyt häpeämään vuorokaudeksi keittiön pöydän polvilleen, alle kädet taakse sidottuina ja lausumaan miljoona ave mariaa, niin päästään teistäkin vähäksi aikaa. Problem solved. Ei tarvitse tulla tänne jauhamaan enää asiasta :)
 
vierailija
Hitsi en muista enää mikä podi, mutta joku toimittajien podi, jossa yleisellä tasolla mainitsivat kerran Suomessa olevan sellainen hiljainen sääntö ettei ketään vedetä kaapista ulos jos osallinen ei itse ole kertonut seksuaalista suuntautumistaan. Poikkeus ilmeisesti jos molemmat ovat julkisuudessa ja esimerkiksi julkisella paikalla osoittavat rakkautta. Kuten Sanni ja Shirly ja Shirlyhän on kertonut, että joutui tulemaan kaapista vanhemmille koska Seiska oli tekemässä jutun. Ei olisi ollut vielä valmis mutta Seiskaa ei pahemmin kiinnostanut kuin hyvä juoru.
Väittäisin kyseessä oleva Enbuske & paparazzi Hörkkö podin. Muistan kuulleeni myös.
 
vierailija
Niin mutta kyllä mun täytyy vähän ihmetellä, että onko se kenties hivenen yksinkertainen. Kun varmasti tuntee tuon maan haastattelukulttuurin ja jos itse on julkisesti limonut superjulkkis tyttöystävänsä kanssa niin, että siitä juorulehdet kirjoittaa, niin ei kai se pitäisi yllätyksenä tulla, että on kuumin puheenaihe, josta ihan varmasti kysytään?

Enkä arvosta tuota rumours stooriakaan yhtään, tyhmä veto sekin, jos huhut kumminkin pitävät paikkansa. Nyt vaan yritetään epätoivoisesti uskotella naisvoittoiselle yleisölle, että ehei, kyllä mä edelleen olen saatavilla.
Kun ne jutut on olleet vaan juoruja. Voisitko nyt mitenkään uskoa jo B:tä. Typerää käytöstä, että vaikka B kuinka kumoaa juorut niin täällä ei sitä uskota. Jos B olis sanonut asian olevan totta niin totta kai täällä olisi asia uskottu. Semmosia faneja täällä sitten...
 
vierailija
Hei oot onnekas, JOSubs latasi just käännöksen ja voit ihan itse katsoa.
Jaa, tästä näkee, että toimittaja ei koittanut niin pahasti, kuin ensin ymmärsin, jallittaa Bojania, vaan myös kysymyksellään tarjosi hänelle tilaisuuden ampua juorut alas. Bojan vaikutti aika suojelevalta sitä kohtaan mitä hänellä ikinä onkin S:n kanssa, mutta itse en usko heillä olevan ns. yhtään mitään. Mutta uskon tuon suojelevan asenteen ja ilmeen tulevan siitä, että Sadie on niin tunnettu ja hänenkin asioitaan yrittävät ihmiset urkkia Bojanin kautta. Bojan ei halua olla se ihminen, jonka kautta tämä onnistuu, tietenkään.
Se, että pisti sen Rumours-stoorin kertoo kuitenkin kaikile, jotka ovat ilkeämielisesti puhuneet hänen olleen samassa lentokoneessa tai kaksi kertaa New Yorkissa tai muuten suhteessa Sadien kanssa, saati pussailemassa Ljubljanassa (! 🤢🤮 ) että olette valehtelijoita.
 
vierailija
Niin mutta kyllä mun täytyy vähän ihmetellä, että onko se kenties hivenen yksinkertainen. Kun varmasti tuntee tuon maan haastattelukulttuurin ja jos itse on julkisesti limonut superjulkkis tyttöystävänsä kanssa niin, että siitä juorulehdet kirjoittaa, niin ei kai se pitäisi yllätyksenä tulla, että on kuumin puheenaihe, josta ihan varmasti kysytään?

Enkä arvosta tuota rumours stooriakaan yhtään, tyhmä veto sekin, jos huhut kumminkin pitävät paikkansa. Nyt vaan yritetään epätoivoisesti uskotella naisvoittoiselle yleisölle, että ehei, kyllä mä edelleen olen saatavilla.
Siis mitä. Tän kaiken jälkeen uskot yhä sitä epämääräistä roskalehden juttua, jonka lähteenä oli TikTokin hakukenttä ja "joku sanoi näin". Ei kuvia, ei mitään oikeaa lähdettä. Sentään jos Seiska täällä tekee paljastusjutun jostakin tuoreesta pariskunnasta on liitteenä aina kämänen kännykällä napattu hämärä kuva tai se kuuluisa "lähde lähipiirissä", joka kertoo miten onnellisia nämä ovatkaan yhdessä. Siinä roskalehden jutussa ei ollut mitään tällaista, koska varmaa tunnistusta ei edes ole tehty, vaan keskenään pari ihmistä on juoruillut, että oliko tuo Bojan vai ei ja oliko tuo Sadie vai ei. Miksi ihmeessä B veisi salaisen tyrtöystävänsä trendikkääseen keskustan kahvilaan ja nuolisi tämän kanssa julkisesti, ja myöhemmin kieltäisi koko homman? Ei siinä ole järkeä, ellei hän tiedä, että mitään kuvia tai todisteita asiasta ei ole, eli tätä ei ikinä tapahtunutkaan.
 
vierailija
Niin mutta kyllä mun täytyy vähän ihmetellä, että onko se kenties hivenen yksinkertainen. Kun varmasti tuntee tuon maan haastattelukulttuurin ja jos itse on julkisesti limonut superjulkkis tyttöystävänsä kanssa niin, että siitä juorulehdet kirjoittaa, niin ei kai se pitäisi yllätyksenä tulla, että on kuumin puheenaihe, josta ihan varmasti kysytään?

Enkä arvosta tuota rumours stooriakaan yhtään, tyhmä veto sekin, jos huhut kumminkin pitävät paikkansa. Nyt vaan yritetään epätoivoisesti uskotella naisvoittoiselle yleisölle, että ehei, kyllä mä edelleen olen saatavilla.
En usko yhtään että on mikään kysymys saatavilla olosta. Veikkaan että JOS huhussa on perää, eivät vielä tiedä, tai ole sopineet S:n kanssa tapailevatko, seurustelevatko vai mitä ovat toisilleen. Tai jos seurustelevat, ovat sopineet pitävänsä sen salassa. Se selittäisi miksi B oli niin vaikeana, eikä ronskimmin katkonut huhulta siipiä. Tai sitten huhu ei ole totta mutta B yllättyi kysymyksestä ja vastaus oli vähän vähemmän selkeä kuin olisi voinut olla.
 
vierailija
Niin mutta kyllä mun täytyy vähän ihmetellä, että onko se kenties hivenen yksinkertainen. Kun varmasti tuntee tuon maan haastattelukulttuurin ja jos itse on julkisesti limonut superjulkkis tyttöystävänsä kanssa niin, että siitä juorulehdet kirjoittaa, niin ei kai se pitäisi yllätyksenä tulla, että on kuumin puheenaihe, josta ihan varmasti kysytään?

Enkä arvosta tuota rumours stooriakaan yhtään, tyhmä veto sekin, jos huhut kumminkin pitävät paikkansa. Nyt vaan yritetään epätoivoisesti uskotella naisvoittoiselle yleisölle, että ehei, kyllä mä edelleen olen saatavilla.
Lisään vielä että siinäkin tapauksessa vaikka huhu olis totta, ne kuumat suudelmat voi silti olla ihan lehden liioittelua. Tuskin olisivat kovin näyttävästi pussailleet julkisella paikalla.
 
vierailija
Toi radiohaastattelu on oikeasti melko tökerö. Eihän ne kysy Bojanilta MITÄÄN? Muuta ku koska alkaa Stranger things viides kausi ja missä ovat tavanneet Sadien kanssa. Bojan on kyl niin kalpean ja vaivaantuneen näköinen et joku perä tossa hommassa on. Ei olis ton näköinen jos olisivat oikeasti vain ystäviä. Se olis luultavasti iloisesti vaan todennut asian mut nythän se oli ihan huonostivoivan oloinen ja vakava ja vähän vihainen. Tuli kyllä kurja fiilis hänen puolestaan.
Ehkä se oli varuillaan sen kanssa, että mitä kysytään seuraavaksi. Ja hän on vastuussa Sadiellekin päin, mitä paljastaa. Enkä siis tarkoita, että heidän suhteestaan, koska sellaista ei ole, vaan ihan vaan koska on tavannut tämän ja luultavasti jutellut kolme lausetta enemmän. Tietää jotain hänestä; heti syntyy vastuu pitää se kaikki itsellään. Ei voi jutella ystävästään rennosti sitä mitä huvittaa.
 
vierailija
Silti on ihan pimeetä touhua. Ei sulla ollut kuitenkaan mitään syytä mennä tarkistamaan asiaa, muuta kuin oma uteliaisuutesi. Se ei ole riittävä syy. Mun mielestä tällainen asioiden ihan oikea selvittely ja salapoliisityöt mitä viimeisen vuoden aikana on harrastettu menee kyllä ihan liian pitkälle ja yli rajojen. Jonkunlaista kunnioitusta kyllä pitäis olla ja antaa yksityishenkilöiden olla rauhassa.
Julki terhikki on kyllä luotu ihan kansalaisia varten, että sieltä voi näitä asioita tarkastaa.
 
vierailija
Jaa, tästä näkee, että toimittaja ei koittanut niin pahasti, kuin ensin ymmärsin, jallittaa Bojania, vaan myös kysymyksellään tarjosi hänelle tilaisuuden ampua juorut alas. Bojan vaikutti aika suojelevalta sitä kohtaan mitä hänellä ikinä onkin S:n kanssa, mutta itse en usko heillä olevan ns. yhtään mitään. Mutta uskon tuon suojelevan asenteen ja ilmeen tulevan siitä, että Sadie on niin tunnettu ja hänenkin asioitaan yrittävät ihmiset urkkia Bojanin kautta. Bojan ei halua olla se ihminen, jonka kautta tämä onnistuu, tietenkään.
Se, että pisti sen Rumours-stoorin kertoo kuitenkin kaikile, jotka ovat ilkeämielisesti puhuneet hänen olleen samassa lentokoneessa tai kaksi kertaa New Yorkissa tai muuten suhteessa Sadien kanssa, saati pussailemassa Ljubljanassa (! ) että olette valehtelijoita.
Niin, eikä Bojan ihan täysillä kuitenkaan ampunut niitä alas. Tavallaan kyllä mutta ei ihan kuitenkaan. Mistähän syystä?

Sinullahan ei ole tosiasiassa mitään käsitystä missä Bojan on ollut. Tuossahan kävi ilmi että ovat ainakin ystäviä, joten hyvin ovat voineet olla lentokoneessa, New Yorkissa tai ties missä. Sadie on voinut olla myös Sloveniassa. Et voi väittää mitään noista valheiksi omien ajatustesi perusteella. B ei ole kertonut noista asioista yhtään mitään. Me emme kukaan tiedä miten asia on.
 
vierailija
Bojan on hyvin vaikeana jo pelkästään tosta et kysytään Stranger thingsista. Näyttää siltä et todellakin tietää enemmän kuin myöntää. Miks on noin vakavana ja miks tämmönen vtuttuas niin paljon, jos kyse olisi vain ystävästä ja kollegasta? Miksei se vaan hymy huulilla totea, et heheh juu ihan ystäviä ollaan ja Sadie vieraillut täällä, ei sen kummempaa. Kumman mystinen kuitenkin, ei oikein vakuuta muakaan. Se tekee kaikkensa ettei paljastus. Tulee mieleen ex poikaystäväni, joka näytti samalta ku kysyin oliko pettänyt. Vaikea pitää pokkaa ja suuttui syytöksistä, koska ne olivat täyttä totta.
Ei ihme, että petti sua.
 
vierailija
Sanoinkin et musta on törkeä haastattelu. Epäilen et suhde voi olla totta, mut pidän haastattelua ja kysymyksiä epäreiluina. Tulee kurja olo Bojanin puolesta. Mut pakosti se on sinne mennessään tiennyt et Sadiesta saatetaan kysyä jotain.
Bojan laittoi itse stooriinsa tuon jälkeen, että ne on huhuja. Miksi ois laittanut, jos jutut ois totta?
Miten tyhmä pitää ihmisen olla, ettei ymmärrä, että oot kuvitelminesi ihan harhainen? Vai oletko harhoissa niin ettet tajuakaan mitään.
 
vierailija
En usko yhtään että on mikään kysymys saatavilla olosta. Veikkaan että JOS huhussa on perää, eivät vielä tiedä, tai ole sopineet S:n kanssa tapailevatko, seurustelevatko vai mitä ovat toisilleen. Tai jos seurustelevat, ovat sopineet pitävänsä sen salassa. Se selittäisi miksi B oli niin vaikeana, eikä ronskimmin katkonut huhulta siipiä. Tai sitten huhu ei ole totta mutta B yllättyi kysymyksestä ja vastaus oli vähän vähemmän selkeä kuin olisi voinut olla.
Ihan jo sekin voi vetää "vaikeaksi", "kalpeaksi", "kireäksi", kun kysymys tulee yllätyksenä, suututtaa että se nostetaan esiin ja ennen kaikkea tiedossa on se kaikki p**ka mitä netissä on tästä juoruttu, erityisesti se uhkailutili, joka tägäsi juttuun liudan muitakin ihmisiä.

Todellakaan en usko, että ottaen huomioon kaikki juorut, Bojan uskaltaisi noin suoraan kieltää, jos asioissa olisi perää. Jos olisi pieninkin mahdollisuus, että joku jossain olisi voinut ottaa salakuvan ja se tulisi julki, niin sehän osoittaisi Bojanin olevan valehtelija ja ei hän niin tyhmä ole. Hän olisi sanonut jotain epämääräistä, jonka voisi tulkita monella tapaa, niin ettei tulisi sanomista jos jotain tulee ilmi.
 
vierailija
Boitsu puhuu alussa jotain ympäripyöreetä juoruista, sitten sanoo, kun se ulos puristetaan, että tapasivat S:n kanssa Lontoossa ja ovat kollegoja ja ystäviä. Ja taas jotain ympäripyöreetä juoruista. Ja on todella vaikeana, ehkä ärsyyntynyt. Sorry vaan, mutta mua tää ei vakuuta.
Mun silmiini hän on epävarma, hiukan ärsyyntynyt, miettii mitähän tähän vastaisi. Mulle tuo vastaus näyttäytyy niin että he ovat enemmän kuin ystäviä, mutta ei hän tietenkään voi sitä myöntää julkisesti.
 
vierailija
Mun silmiini hän on epävarma, hiukan ärsyyntynyt, miettii mitähän tähän vastaisi. Mulle tuo vastaus näyttäytyy niin että he ovat enemmän kuin ystäviä, mutta ei hän tietenkään voi sitä myöntää julkisesti.
Mä en ymmärrä miksi ei vaan voi uskoa B:tä kun ihan selkeesti se tuossa sen sanoo. Ei haluta olla väärässä vai mikä täs nyt on niin epävarmaa enää?
 
vierailija
Ihan jo sekin voi vetää "vaikeaksi", "kalpeaksi", "kireäksi", kun kysymys tulee yllätyksenä, suututtaa että se nostetaan esiin ja ennen kaikkea tiedossa on se kaikki p**ka mitä netissä on tästä juoruttu, erityisesti se uhkailutili, joka tägäsi juttuun liudan muitakin ihmisiä.

Todellakaan en usko, että ottaen huomioon kaikki juorut, Bojan uskaltaisi noin suoraan kieltää, jos asioissa olisi perää. Jos olisi pieninkin mahdollisuus, että joku jossain olisi voinut ottaa salakuvan ja se tulisi julki, niin sehän osoittaisi Bojanin olevan valehtelija ja ei hän niin tyhmä ole. Hän olisi sanonut jotain epämääräistä, jonka voisi tulkita monella tapaa, niin ettei tulisi sanomista jos jotain tulee ilmi.
Eihän hän silloinkaan olisi valehdellut. Jos asia on auki, on ihan ok sanoa että olemme ystäviä. Ei kenenkään ole pakko avautua tuollaisista henkilökohtaisista asioista vaikka kysytään. Oman suhteensa saa määritellä miten haluaa.

B myös sanoi lukeneensa typeriä juoruja ja että on lukenut niitä tästäkin asiasta. Aiheeseen liittyen on ollut ties mitä törkyä netissä, joten totta olisi sekin, ei valehtelua. Sen sijaan jos olisi sanonut että huhut ovat vääriä, emme ole suhteessa ja kävisi sitten ilmi että ovat, olisi siinä sitten jo ristiriita. Mutta hän ei sanonut niin, olipa syy mikä hyvänsä.
 
vierailija
Mun silmiini hän on epävarma, hiukan ärsyyntynyt, miettii mitähän tähän vastaisi. Mulle tuo vastaus näyttäytyy niin että he ovat enemmän kuin ystäviä, mutta ei hän tietenkään voi sitä myöntää julkisesti.
Mikä tässä nyt on niin epäselvää ja miksi pitää tulkita tällaista? B sanoo heidän olevan ystäviä. Ihmekös että on ärsyyntynyt, kun oman uran ja kuulumisten sijaan udellaan jostain julkkiskaverin TV-sarjasta ja kysellään missä tapasitte olettaen, että totta kai he seurustelevat.
 

Yhteistyössä