K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Ei ole mielestäni julkisuuden henkilö mutta sitä on haastateltu useampiin julkaisuihin eri aiheista. Ja monet sen itse kirjoittamista lehtijutuista kertoo myös hänestä itsestään eli ruodittavaa riittää. Olen siis itsekin niitä lukenut mutta tällaselle täti-ikäiselle ne kuulostaa lähinnä ihailtavilta itsenäisen nuoren naisen jutuilta.
Voi ei. Mua ei periaatteessa edes kiinnosta koko Kris tai hänen tyttöystävänsä, mutta nyt alkoi väkisinkin kiinnostaa, millaisilla ansioilla tämä tyttöystävä on päässyt lehteen. Onko hänen henkilöllisyytensä tiedossa tai miten hänet vaikka Instasta löytäisi?
 
vierailija
Itse asiassa tossa ei ole mitään epäuskottavaa. Monilla julkkiksilla on suhteet Seiskaan, varsinkin jos on pitkän linjan julkkis. Antti on niin pitkään ollut julkisuudessa ja on sen verran hiljainen ollut suhteistaan ja seksuaalisuudestaan, että ihan hyvin voi olla hiljainen sopimus luottotoimittajien kanssa, että tietyistä jutuista ei sitten kirjoitella.
Sillanpäästä ei kirjoitettu mitään koskaan vaikka läheinen toimittaja tiesi homoudesta.
 
vierailija
Itse asiassa tossa ei ole mitään epäuskottavaa. Monilla julkkiksilla on suhteet Seiskaan, varsinkin jos on pitkän linjan julkkis. Antti on niin pitkään ollut julkisuudessa ja on sen verran hiljainen ollut suhteistaan ja seksuaalisuudestaan, että ihan hyvin voi olla hiljainen sopimus luottotoimittajien kanssa, että tietyistä jutuista ei sitten kirjoitella.
Miksi niistä sitten kuitenkin kirjoitetaan? Meinaatko oikeasti, että Seiska kyttää Antin seurustelukuvioita ja tekee niistä juttuja lehteen vain feikin vuoksi? Jokin ei nyt täsmää. Nyt on vaan käynyt niin, että Seiska on olettanut Antin kumppaneiksi vääriä henkilöitä ja se oikea kumppani on pysynyt samaan aikaan piilossa.
 
vierailija
Eihän pohdittu, ja B voisi olla vaikka aseksuaali, etkä tietäisi sitä.
Tajuat kai että tuollaisella asialla spekuloiminen menee paljon syvemmälle yksityisyyteen kuin se, että seurusteleeko jonkun kanssa? Mistä tuo juttu edes on repäisty, jostain omista kuvitelmista, missä projisoidaan omia tunteita Bojaniin? En oo ikinä ymmärtänyt tuota.
 
vierailija
Seiska teki paljastuksen kymmenen vuotta sitten, että Antti on rakentamassa taloa salatun rakkaansa kanssa. Silloinkin levittelivät käsiä ja arvioivat heidän olleen pari vuotta yhdessä. Satunnaisesti sen jälkeen on tippunut jotain mainintoja. Viimeisin 2021, kun Seiska julkaisi erohuhuja asumisjärjestelyiden takia. Sen jälkeen ollut hiljaista. Kyseessä on yksityishenkilö ja Antin tiukan linjan takia ei ole ollut kuvia. Pitkään ovat olleet yhdessä jos ovat vielä yhdessä tämän oletetun kumppanin kanssa. Suomen huhuissa yleensä pyritään johonkin totuudenlankaan sentään.
 
vierailija
Seiska teki paljastuksen kymmenen vuotta sitten, että Antti on rakentamassa taloa salatun rakkaansa kanssa. Silloinkin levittelivät käsiä ja arvioivat heidän olleen pari vuotta yhdessä. Satunnaisesti sen jälkeen on tippunut jotain mainintoja. Viimeisin 2021, kun Seiska julkaisi erohuhuja asumisjärjestelyiden takia. Sen jälkeen ollut hiljaista. Kyseessä on yksityishenkilö ja Antin tiukan linjan takia ei ole ollut kuvia. Pitkään ovat olleet yhdessä jos ovat vielä yhdessä tämän oletetun kumppanin kanssa. Suomen huhuissa yleensä pyritään johonkin totuudenlankaan sentään.
Miten jotkut fanit tietää tämän kumppanin mutta seiska ei?
 

Yhteistyössä