K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Se oli haastattelu. Ei jokainen aina vastaa joka kysymykseen ja itse asiassa kriskin vastasi jotain aika ympäripyöreää ja yleispätevää.
Muistan itse asian niin, että jossain haastattelussa ennen viisuja sekä Kris että Nace myönsivät seurustelevansa, jotain oli puhetta "paremmista puoliskoista". Sit myöhemmin (oliko se viisujen aikaan vai vähän sen jälkeen) haastattelussa vain Kris myönsi seurustelevansa, Nace ei sanonut mitään. Olikohan samoihin aikoihin myös se, että oli muuttanut, voi olla että minulla menee nyt aikajana sekaisin.

Ja samaa mieltä, että ei tuo mitään totuutta kerro, mutta pointti siis, että tästä syntyi keskustelua onkohan se eronnut jne. Ja kuten usein näissä käy, asia muuttuu pikku hiljaa totuudeksi, vaikka on alun perin perustunut ihan puolityhjästä alkaneelle spekulaatiolle.
 
vierailija
Ihanko totta? Luet? Ja kuitenkin shippaat häntä varatulle miehelle? Toivot että hän olisi toivottomasti rakastunut, eikä osaisi irrottautua tilanteesta? Tuoko on se tulevaisuus hänelle mitä suuressa rakkaudessasi toivot? Et usko että hän olisi tarpeeksi fiksu irroittautuakseen sellaisesta tilanteesta? Ohitat sen kuinka usein hän kutsuu K:ta veljekseen? Tähän ei tarvi sanoa enempää, järjetöntä.
Miten kertoa ettei ymmärrä shippaamisesta hölkäsen pöläystä, kertomatta ettei ymmärrä shippaamisesta hölkäsen pöläystä 🙄
 
vierailija
Muistan itse asian niin, että jossain haastattelussa ennen viisuja sekä Kris että Nace myönsivät seurustelevansa, jotain oli puhetta "paremmista puoliskoista". Sit myöhemmin (oliko se viisujen aikaan vai vähän sen jälkeen) haastattelussa vain Kris myönsi seurustelevansa, Nace ei sanonut mitään. Olikohan samoihin aikoihin myös se, että oli muuttanut, voi olla että minulla menee nyt aikajana sekaisin.

Ja samaa mieltä, että ei tuo mitään totuutta kerro, mutta pointti siis, että tästä syntyi keskustelua onkohan se eronnut jne. Ja kuten usein näissä käy, asia muuttuu pikku hiljaa totuudeksi, vaikka on alun perin perustunut ihan puolityhjästä alkaneelle spekulaatiolle.
Eikö se Nacen muutto ollut vähän ennen Lontooseen muuttoa vai muistanko ihan väärin? :D Kun Kris ja Bojankin oli kämppiksiä, onkohan ne enää?
 
vierailija
Muistan itse asian niin, että jossain haastattelussa ennen viisuja sekä Kris että Nace myönsivät seurustelevansa, jotain oli puhetta "paremmista puoliskoista". Sit myöhemmin (oliko se viisujen aikaan vai vähän sen jälkeen) haastattelussa vain Kris myönsi seurustelevansa, Nace ei sanonut mitään. Olikohan samoihin aikoihin myös se, että oli muuttanut, voi olla että minulla menee nyt aikajana sekaisin.

Ja samaa mieltä, että ei tuo mitään totuutta kerro, mutta pointti siis, että tästä syntyi keskustelua onkohan se eronnut jne. Ja kuten usein näissä käy, asia muuttuu pikku hiljaa totuudeksi, vaikka on alun perin perustunut ihan puolityhjästä alkaneelle spekulaatiolle.
Tää Nacen tapaus on aika hyvä osoitus tuosta, että tosiaan spekulaatiosta tulee totta vähitellen, kun sattumalta mikään ei varsinaisesti spekulaatiota kumoakaan (vaikkei myöskään sitä vahvistakaan). Ihan samalla tavalla tää B&S alkoi spekusta, ja yhtäkkiä kaikesta täällä heitetystä tuli totta, alkaen Bojanin huhutusta toisesta USAn reissusta ja päättyen jaettuihin huppareihin ja yhteiseen lomaan Kroatiassa. Todistustaakka olisi kyllä niillä, jotka tällaisia väitteitä esittää, eikä niin, että jos kumoavia todisteita ei ole, niin sitten lemmenloma onkin totta.
 
vierailija
Tää Nacen tapaus on aika hyvä osoitus tuosta, että tosiaan spekulaatiosta tulee totta vähitellen, kun sattumalta mikään ei varsinaisesti spekulaatiota kumoakaan (vaikkei myöskään sitä vahvistakaan). Ihan samalla tavalla tää B&S alkoi spekusta, ja yhtäkkiä kaikesta täällä heitetystä tuli totta, alkaen Bojanin huhutusta toisesta USAn reissusta ja päättyen jaettuihin huppareihin ja yhteiseen lomaan Kroatiassa. Todistustaakka olisi kyllä niillä, jotka tällaisia väitteitä esittää, eikä niin, että jos kumoavia todisteita ei ole, niin sitten lemmenloma onkin totta.
Ei kai kukaan oikeasti väittänyt Nacen eronneen?
 
vierailija
Muistan itse asian niin, että jossain haastattelussa ennen viisuja sekä Kris että Nace myönsivät seurustelevansa, jotain oli puhetta "paremmista puoliskoista". Sit myöhemmin (oliko se viisujen aikaan vai vähän sen jälkeen) haastattelussa vain Kris myönsi seurustelevansa, Nace ei sanonut mitään. Olikohan samoihin aikoihin myös se, että oli muuttanut, voi olla että minulla menee nyt aikajana sekaisin.

Ja samaa mieltä, että ei tuo mitään totuutta kerro, mutta pointti siis, että tästä syntyi keskustelua onkohan se eronnut jne. Ja kuten usein näissä käy, asia muuttuu pikku hiljaa totuudeksi, vaikka on alun perin perustunut ihan puolityhjästä alkaneelle spekulaatiolle.
Hyvänen aika, luin tän niin että ne olisivat myöntäneet seurustelevansa keskenään 😂 Mutta joo, muistan kyllä hyvin sen viisuajan haastattelun. Samoin jossain sen saman ajan lehtijutussa ne kaksi vastasivat asiallisesti siihen miten kumppanit suhtautuu viisureissuun. Bojan sen sijaan puhui mielikuvituskumppanista jonka kanssa tuli riitaa, Jure sanoi että bändin pojat on sen parempi puolisko, ja Jan puhui Igorista.
 
vierailija
Hyvänen aika, luin tän niin että ne olisivat myöntäneet seurustelevansa keskenään Mutta joo, muistan kyllä hyvin sen viisuajan haastattelun. Samoin jossain sen saman ajan lehtijutussa ne kaksi vastasivat asiallisesti siihen miten kumppanit suhtautuu viisureissuun. Bojan sen sijaan puhui mielikuvituskumppanista jonka kanssa tuli riitaa, Jure sanoi että bändin pojat on sen parempi puolisko, ja Jan puhui Igorista.
Miten en yllättynyt et Jan puhui Igorista. ihana 😁❤
 

Yhteistyössä